Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Jägersro (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/25255-v75-jaegersro/)

robust 2015-11-28 16:27

Citat:

Ursprungligen postat av Lazze (Inlägg 467876)
En spik idag =V75:4 11 Gambino Degato...Andra spik , en Nubbe i inledningen..

Good Luck!
L

Du kan väl motivera dina spikar nästa gång? Nu får du dränka dina sorger i en Aquavit.

Sprite 2015-11-28 16:29

Måste varit en sjuk favorit i första avd. 16,8 på varvet och kan inte hålla undan från hästen i dödens trots att den gick 12,6 förra loppet full väg

olle 2015-11-28 16:30

Snygg info av Bergh i sin expressenkrönika igår där han närmast lämnade klart på Timbal

Manprinsen 2015-11-28 16:31

Största besvikelsen är att inte Johan Untersteiner klarar av att få iväg sin felfritt. Tror den hade haft megachans här med tanke på att favoriten var svag för dagen.

Stankarn 2015-11-28 16:31

Olle, du som kan bettjänsterna:

Nu har jag fått ett erbjudande om att "stäng spel" (Rocky Egedal). Till en summa som är 10% lägre än vad jag satsat.

Va f-n är det?

putte64 2015-11-28 16:32

Det går inte att jämföra tider på det sättet.
Den hade minst pengar på sig, och det fanns många i loppet som hade varit ute i mycket hårdare sällskap.
Sådant är mycket viktigare...

Citat:

Ursprungligen postat av Sprite (Inlägg 467883)
Måste varit en sjuk favorit i första avd. 16,8 på varvet och kan inte hålla undan från hästen i dödens trots att den gick 12,6 förra loppet full väg

Stankarn 2015-11-28 16:32

Citat:

Ursprungligen postat av Sprite (Inlägg 467883)

Halmstads bana har varit 2-3 sekunder "för" snabb i flera år nu....särskilt vissa tävlingsdagar...

zabatsu 2015-11-28 16:33

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 467881)
Jävla Örjan, jag hatar dig. Varför ska du alltid förstöra?

Det va dock ingen förvånande vinst för mig, skrev varför igår också. Om man kollade timbals senaste lopp så låg det mycket sparade krafter sedan senast och hon hade riktigt bra speed :cheers:

Tråkigt om det va din spik dock!

8, 9, 12 är mina skrällhästar ii avd2. Men springer bredia som hon gjorde på jägers senst med samma balans, så tror jag att den bara vinner. Finns dock en hel del utmanare. Men positivt men bra spår, barfota, norskt, rätt bike. Galopperade senast enbart för att Conrad hade glömt vagnen i en helt annan stad.. Den som lever får se :)

Ska bli kul att se officer c.d, bubba och dizzy i nästa, men jag tror Conny sätter denna. Har chansspikat Conny på ett system och garderat med 2, 4, 12, 8, 9 på ett annat :popcorn:

Lazze 2015-11-28 16:35

Tvilling V75 :2 9 Bubba D. mot 5.10.11.12 X30:- Kaching!
+2 mot 9.10.11.12
mvh ,
L

Manprinsen 2015-11-28 16:36

Citat:

Ursprungligen postat av zabatsu (Inlägg 467889)
Det va dock ingen förvånande vinst för mig, skrev varför igår också. Om man kollade timbals senaste lopp så låg det mycket sparade krafter sedan senast och hon hade riktigt bra speed :cheers:

Tråkigt om det va din spik dock!

8, 9, 12 är mina skrällhästar ii avd2. Men springer bredia som hon gjorde på jägers senst med samma balans, så tror jag att den bara vinner. Finns dock en hel del utmanare. Men positivt men bra spår, barfota, norskt, rätt bike. Galopperade senast enbart för att Conrad hade glömt vagnen i en helt annan stad.. Den som lever får se :)

Ska bli kul att se officer c.d, bubba och dizzy i nästa, men jag tror Conny sätter denna. Har chansspikat Conny på ett system och garderat med 2, 4, 12, 8, 9 :popcorn:

Nej jag hade inte spikat den, hade låst med Sylvester som jag trodde mest på. Timbal har varit ute i hårda sällskap men jag gillar inte att spela på ston när dom möter hingstar. Sen har inte Berghs hästar rosat marknaden på länge tycker jag.

olle 2015-11-28 16:36

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 467886)
Olle, du som kan bettjänsterna:

Nu har jag fått ett erbjudande om att "stäng spel" (Rocky Egedal). Till en summa som är 10% lägre än vad jag satsat.

Va f-n är det?

Ingen aning. Jag kunde spela på där till för ca 3 år sedan när det blev i princip totalstopp. Fick därefter bara lägga spel som kunde ge 30 kr i vinst på plats och 50 kr på v spel. Det var ju inte så intressant längre då.

zabatsu 2015-11-28 16:40

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 467891)
Nej jag hade inte spikat den, hade låst med Sylvester som jag trodde mest på. Timbal har varit ute i hårda sällskap men jag gillar inte att spela på ston när dom möter hingstar. Sen har inte Berghs hästar rosat marknaden på länge tycker jag.

Förstår hur du tänker, men Timbal va alldeles för fin senast. Enbart därför jag trodde att den skulle ha bra chans o utmana. Har annars legat ganska lågt med Roberts hästar ett tag. Men men, mot nästa. Lite tilt på Conny så nu bör han vinna :lol:

zabatsu 2015-11-28 16:43

Jaha, den sög ju. Instagalopp, snark.

Manprinsen 2015-11-28 16:43

Citat:

Ursprungligen postat av zabatsu (Inlägg 467893)
Förstår hur du tänker, men Timbal va alldeles för fin senast. Enbart därför jag trodde att den skulle ha bra chans o utmana. Har annars legat ganska lågt med Roberts hästar ett tag. Men men, mot nästa. Lite tilt på Conny så nu bör han vinna :lol:

Och där hoppade han bort sig :D

Kanske Connie och Lennartsson kan söka nån slags parterapi för prestationsångest på v75?

Manprinsen 2015-11-28 16:45

Måste säga att Johan har totalt missflyt idag.

Spelvärde hade spik på 11:an. Dom kanske ska sluta försöka uppfinna hjulet på nytt varje gång så kanske dom vinner lite pengar nån gång.