![]() |
Citat:
|
Citat:
Ja, där rök mina streckspel. Men det är ju självförvållat till 100%. Återigen stenlurad av speltjänsterna, istället för att lita till första intrycket. Hoppas på Huge Star i sista. |
Jocke såg till att lägga en onödig speed på första och sen bli fast trots 2:a utvändigt. Det är ju en fantastisk bedrift.
Hade han haft lite jävla spelsinne så hade han suttit still i dödens tills Flemming gjorde sitt drag. Då hade han haft häst till att gå i tredjespår sista halvvarvet istället för att bli fast. |
Citat:
|
Citat:
Men jag håller med, han är fan kass. |
Ahmen. Ska verkligen 5 Bar Plombier verkligen lägga det här? Erik A måste väl vilja vinna nåt V75-lopp på gamla hemmabanan?
Det får bli sista spelet för ikväll. 5 ggr. |
Citat:
|
Vinnarlir 7,12 bara för att jag satte en del sköna livespel i Everton matchen! Tjong tjong! Goooooo Takter
|
Såg så bra ut efter 3 avdelningar gällande utdelningen på 7:an men sen gick det åt helvete med favvo eller andrahandare....trist som fan.
|
Riktigt tråkigt att Veijo inte ens försöker ge det en chans :) Men jag är nöjd med att Erik klapp den. Fåe väl se om 6 rätt ens ger något idag. Tråkigt med galoppen på G.T. Men men, tills nästa gång.
|
Helvete så bra han höll Bar Plombier. Såg inte ut som Alkalizer var riktigt 100% dock.
|
Citat:
Det har varit en bra lördag! Lycka till imorgon... |
Kul för Lennartsson att få vinna! Bortkastad V5a där jag rök på en favorit, men det bjuder vi på...
|
Önskar dem någon gång kunde införa V76 istället. Både 6 och 5 rätt är ett skämt :)
|
Kör en spik harry för 500kr får 4 rätt.
Gör en egen kupong för 12 kr får 6 rätt hahah V75 Inlämnat: 2015-11-28, 15:34 Jägersro Lördag 2015-11-28 Start: 16:20 Kostnad: 12,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 7 2: 2, 4, 10 3: 3 Arazi Boko 4: 10 Radiation 5: 2, 8 6: 2, 7 7: 5 Bar Plombier 2x3x1x1x2x2x1 = 24 rader. 24 x 1 x 0,50 kr = 12,00 kr. Totalt: 12,00 kr. |