Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Stämmer oddsen? (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/25282-staemmer-oddsen/)

Brain 2015-11-26 19:12

Stämmer oddsen?

kika in här
https://www.racebets.com/sv/horse-ra...ails/id/190981

Stekel 2015-11-26 19:56

Snygg marknadsföring...

Stekel 2015-11-26 19:59

Och nej oddsen stämmer nog inte. För vinner Flemming 1 lopp ska man få 5,5 gånger degen och det tvivlar jag på att man får. Vad är det för skitsida du försöker tjäna affepengar på den här gången egentligen? Kan någon ta bort den här tråden och stänga av Brain tack. Annars börjar jag också med det här...

sirlarsson 2015-11-26 20:01

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 467560)
Och nej oddsen stämmer nog inte. För vinner Flemming 1 lopp ska man få 5,5 gånger degen och det tvivlar jag på att man får. Vad är det för skitsida du försöker tjäna affepengar på den här gången egentligen? Kan någon ta bort den här tråden och stänga av Brain tack. Annars börjar jag också med det här...

Lugn nu, Racebets är ju en travsida som funnits ett bra tag nu. Sidan är inte direkt sämre än någon annan sida. Det är inte på samma sätt som "playros" och allt annat oseriöst som marknadsförts här. Jag har själv spelat på racebets och inte haft några direkta problem, har fasta odds på mycket.

Stekel 2015-11-26 20:10

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 467561)
Lugn nu, Racebets är ju en travsida som funnits ett bra tag nu. Sidan är inte direkt sämre än någon annan sida. Det är inte på samma sätt som "playros" och allt annat oseriöst som marknadsförts här. Jag har själv spelat på racebets och inte haft några direkta problem, har fasta odds på mycket.

Förutsättningarna för oddsen är ju uppenbarligen inte korrekt satta iallafall. Oseriöst nog. Men nu var det väl inte det jag vände mig emot i första hand utan att han försöker dra in affe-pengar den här vägen. Kan väl inte vara tillåtet?

Emeffeff 2015-11-26 20:16

Tror nog det var en ärlig fråga och inte marknadsföring. Och svaret är - nej, oddsen stämmer inte. Om man väljer engelska som språk så ser man att "1 eller fler lopp" är samma som "2 races or more" så uppenbarligen har det blivit fel i översättningen.

Stekel 2015-11-26 20:19

Citat:

Ursprungligen postat av Emeffeff (Inlägg 467563)
Tror nog det var en ärlig fråga och inte marknadsföring. Och svaret är - nej, oddsen stämmer inte. Om man väljer engelska som språk så ser man att "1 eller fler lopp" är samma som "2 races or more" så uppenbarligen har det blivit fel i översättningen.

Nej det var ingen ärlig fråga, jag ser Brain här med jämna mellanrum och det brukar vara smygreklam maskerad i oförstånd på ett eller annat sätt som gäller. Ganska smart men jävligt fult också. Är det något jag gillar mindre än säljare så är det säljare som säger att de inte är säljare.

Emeffeff 2015-11-26 20:19

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 467562)
Förutsättningarna för oddsen är ju uppenbarligen inte korrekt satta iallafall. Oseriöst nog. Men nu var det väl inte det jag vände mig emot i första hand utan att han försöker dra in affe-pengar den här vägen. Kan väl inte vara tillåtet?

Kan inte så mycket om sånt men hade man inte sett det på länken isåfall?

Stekel 2015-11-26 20:25

Citat:

Ursprungligen postat av Emeffeff (Inlägg 467565)
Kan inte så mycket om sånt men hade man inte sett det på länken isåfall?

Det torde vara slutet på länken "190981" som styr den biten.

sirlarsson 2015-11-26 20:31

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 467562)

Såg affelänken nu, inte snyggt. Men sidan i sig är det inget större fel på.

Emeffeff 2015-11-26 20:34

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 467567)
Det torde vara slutet på länken "190981" som styr den biten.

Det är eventet om jag inte är helt ute och cyklar.

Stekel 2015-11-26 20:42

Citat:

Ursprungligen postat av Emeffeff (Inlägg 467570)
Det är eventet om jag inte är helt ute och cyklar.

Det har du faktiskt rätt i ser jag nu! Räknade med att det var något lurt som vanligt. Då var det bara en helt vanlig dum fråga han kom med då.

Brain 2015-11-27 06:51

Var inget med marknadsföring. Att det står id i länken var att jag var inloggad på sidan.

QUOTE=Stekel;467558]Snygg marknadsföring...[/QUOTE]