![]() |
Citat:
|
Citat:
Och om en häst som är streckad under 20% kryper ner under 5 ggr pengarna är det ännu bättre. Bara att spika och gardera resten. |
Citat:
|
5 FRIDERICUS blir ju riktigt intressant. Klarar voltstart? Har gjort 11-tider över 2100 på Vincennes.
Vad tror ni? Staro B värst emot? |
Citat:
Det finns två lopptyper där jag sällan räknar någon som helt chanslös. Den ena är lågklassig monté och den andra är lågklassig sprint. Därav mina helgarderingar i de loppen. Sen kan jag hålla med om att det är korkat att inte reducera sånt här. Får skylla på att jag är lat och faktiskt inte ser travet som ett jobb utan en hobby så jag letar inte optimering i alla lägen utan kastar in raka system emellanåt också. |
Citat:
TVILLING Inlämnat: 2015-11-27, 21:35 Kalmar Lopp 9 Fredag 2015-11-27 Start: 21:21 Kostnad: 600,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 4, 5, 7 Utgångshästar 8 Staro Bobcat 3 x 200,00 kr = 600,00 kr. Totalt: 600,00 kr. |
Håller med stänkarn, konstigt spelat lopp. 40 tillägg står ju tokbra inne, det är ju gratis att komma ikapp och inga trafikproblem i ett sånt här lopp. Båda starka spurtare också vill jag minnas.
|
Citat:
Särskilt om det är Zacke, TP eller motsvarande kuskar som sitter på tillägg. Svanstedt är snart ett decennium bort.... |
Citat:
|
Citat:
|