Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Romme (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/25306-v75-romme/)

Kusken1 2015-12-03 22:31

Klasskillnad

Loppet är ju redan över. Art och Alvena kör om spets och sen kliver Johnny direkt på fram till dödens varifrån detta billiga snabbloppsgäng lätt regleras.

Manprinsen 2015-12-03 22:44

Citat:

Ursprungligen postat av Kusken1 (Inlägg 468636)
Loppet är ju redan över. Art och Alvena kör om spets och sen kliver Johnny direkt på fram till dödens varifrån detta billiga snabbloppsgäng lätt regleras.

Kolla hästens statistik på 1640m. Tror inte riktigt det är så enkelt även om det är ett billigt gäng, men samtidigt har inte Piraten toppform heller. Sen tror jag inte skor är optimalt även om den inte är beroende av barfota.

Klanke 2015-12-04 00:09

Har gjort ytligare ett bolag där Hugo Boss skall tippa. Premier på lördag.

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/86KZ-7R5T-19816

Missa inte er andel innan andelarna tar slut.

Kusken1 2015-12-04 10:46

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 468637)
Kolla hästens statistik på 1640m. Tror inte riktigt det är så enkelt även om det är ett billigt gäng, men samtidigt har inte Piraten toppform heller. Sen tror jag inte skor är optimalt även om den inte är beroende av barfota.

Hästen har lika bra form som vid vinsten i Prix D Belguiqe och ser nu även att det blir större spelvärde ioma Malmroth spikar Art On Line. Mumma...

mackpeter 2015-12-04 13:59

Persson sade nu i atg.se, att han kör 26 med W.A. Mozart. Att andrastreckade Järvsö blomster är sto och får svårt mot värsta motståndarna Tomtegubben och Pliggfaksen.

Därmed har jag hittat två spikar: V75-1 spikas 4 Qualis Talis och i V75-6 blir det 5 W.A. Mozart.

capone 2015-12-04 14:07

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 468688)
Persson sade nu i atg.se, att han kör 26 med W.A. Mozart. Att andrastreckade Järvsö blomster är sto och får svårt mot värsta motståndarna Tomtegubben och Pliggfaksen.

Därmed har jag hittat två spikar: V75-1 spikas 4 Qualis Talis och i V75-6 blir det 5 W.A. Mozart.

Enda minus är spår 5:whoco5:

Manprinsen 2015-12-04 15:25

Citat:

Ursprungligen postat av Kusken1 (Inlägg 468672)
Hästen har lika bra form som vid vinsten i Prix D Belguiqe och ser nu även att det blir större spelvärde ioma Malmroth spikar Art On Line. Mumma...

Sällan det vinns kortlopp i guld från bakspår. I regel alltid spetshästen som vinner.

Kusken1 2015-12-04 15:49

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 468699)
Sällan det vinns kortlopp i guld från bakspår. I regel alltid spetshästen som vinner.

Gardera du, dödens vinns det ganska många lopp ifrån. Och det här är ju klasskillnad som sagt.

Amadeus 2015-12-04 19:59

Citat:

Ursprungligen postat av Hoffmeister (Inlägg 468177)
Jag tror att Venkatesh är veckans spik. Svårlösta lopp i övrigt och det här känns som om det kan bli en hyfsad lugn start och sedan bara släppa iväg honom lite eftersom. :thumbup:

Tänk på att hans senaste 11starter med skor har han inte vunnit, så ingen säker spik i mina ögon m skor

joback1 2015-12-04 21:04

Alvene Pele kan man nästan plocka bort... Eller?

lelle_16 2015-12-04 21:48

ska bli regn i morgon då gaddar vi Lindgrens hästar..

hugotheboss 2015-12-04 22:18

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 468688)

Spåret är väl ett minus på 5 W A Mozart....liksom att springa mot bronshästar i V75-6 ;)

mackpeter 2015-12-05 00:23

Citat:

Ursprungligen postat av hugotheboss (Inlägg 468769)
Spåret är väl ett minus på 5 W A Mozart....liksom att springa mot bronshästar i V75-6 ;)

Jag kan absolut inget om kallblod. Men konstaterar, att W.A.Mozart har vunnit fem och varit tvåa två ggr av åtta starter i år utan att galoppera. Han har ingen springspårshäst utanför sig i starten. Persson säger, att han kan 26. Vilken annan häst på start kan det? Persson säger också, att han slår Perssons andrefavorit stoet Järvsö Blomster.
Gandolf måste gå under 25 - det kan han inte. Tomtegubben är en vingelpelle och gör bort sig. Pliggfaksen har bakspår på tilläggsvolten. Tjötta Mari vann nyligen på 27 på Romme - är ett sto och räcker inte mot Mozart. Fyraårige Höstbostig är en härlig vinnarhäst och är kraftigt kuskförstärkt. Blir tvåa eller trea.
Mozart är en mycket bättre spik till 40 % än strulpellen Venkatesh till 67 %.

mackpeter 2015-12-05 00:26

Citat:

Ursprungligen postat av joback1 (Inlägg 468759)
Alvene Pele kan man nästan plocka bort... Eller?

Nej för helskotta! En häst som sannolikt tar ledningen över sprint och visar uppåtform tar man inte bort. Kan leda hela vägen. :thumbup:Lycka till!

hugotheboss 2015-12-05 00:51

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 468771)
Jag kan absolut inget om kallblod. Men konstaterar, att W.A.Mozart har vunnit fem och varit tvåa två ggr av åtta starter i år utan att galoppera. Han har ingen springspårshäst utanför sig i starten. Persson säger, att han kan 26. Vilken annan häst på start kan det? Persson säger också, att han slår Perssons andrefavorit stoet Järvsö Blomster.
Gandolf måste gå under 25 - det kan han inte. Tomtegubben är en vingelpelle och gör bort sig. Pliggfaksen har bakspår på tilläggsvolten. Tjötta Mari vann nyligen på 27 på Romme - är ett sto och räcker inte mot Mozart. Fyraårige Höstbostig är en härlig vinnarhäst och är kraftigt kuskförstärkt. Blir tvåa eller trea.
Mozart är en mycket bättre spik till 40 % än strulpellen Venkatesh till 67 %.

You lost me at hello...jag reagerade på V75-6, det ska va V75-5, vilket är en petitess i sammanhanget :)
Jag köper ditt resonemang men spikar ändå inte. Har bara tid att lämna tidigt på lördagsmorgnar före 10 så det blir inte så genomtänkt och inga större system längre. Spikar 8 i V75-4 och 12 i V75-6 chansar vilt men det spelar mindre roll vid småsystem, det blir som att ta en lott.

Lycka till!