Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Solvalla/Åby (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/25317-v86-solvalla-aby/)

Helge 2015-12-02 21:51

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 468556)
Få hästar som har en så maffig utstrålning. Synd bara att han är sån strulputte.

Ja, han är inte ensam om det ;)

Manprinsen 2015-12-02 21:55

Vad hände här? Matteus hade ju lämnat klartecken inför hela svenska folket :p

Stankarn 2015-12-02 21:56

Och Erik A visar hur han kan vända bort packet. Örjan et al har inte en chans att få spets. Det borde man ju ha förstått.....

Dumstrut på!

hoola 2015-12-02 21:57

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 468558)
Vad hände här? Matteus hade ju lämnat klartecken inför hela svenska folket :p

Jag missade det: vad sa Lillieborg?

Helge 2015-12-02 21:57

Alla spikade Romeus, ingen skräll.

Manprinsen 2015-12-02 21:59

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 468560)
Jag missade det: vad sa Lillieborg?

Wahlman gjorde frivolter på stallbacken, Ärling ringde hem till Finland och grät efter värmning osv... nästan i alla fall :lol:

Nä men det lät väl ungefär som om hästen inte skulle lägga detta såvida den inte var sjuk. Så jag antar att den var sjuk idag också?

tvablaa 2015-12-02 22:01

Blev inte Romeus sjukt nerspelad sista minuterna. Slängde in ett vinnarspel på den men fick för mig att det stod typ 8 ggr då?

hoola 2015-12-02 22:08

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 468562)
Wahlman gjorde frivolter på stallbacken, Ärling ringde hem till Finland och grät efter värmning osv... nästan i alla fall :lol:

Nä men det lät väl ungefär som om hästen inte skulle lägga detta såvida den inte var sjuk. Så jag antar att den var sjuk idag också?

Tack Manprinsen!
Det är bara att höra Lillieborg var gång han intervjuar Walmann - underdånig och sväljer allt med hull och hår.

Chiron 2015-12-02 22:21

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 468436)
Med tanke på skotvånget: Avd 8: 8 Romeus - har alltid gått med skor (förutom barfota bak en gång, galopp), verkar vara lite på gång, speciellt intressant med Ulf Ohlsson för första gången. Har startat fyra gånger på Solvalla - blivit 2 segrar, 1 andraplats och en nolla. Kan vara en bra chansspik (fjärdehandare och 9 % just nu) i en väldigt svår omgång (enligt mig). Lycka till allihopa! :cheers:

Vinnaroddset blev lite lågt men den satt iaf... :)

Helge 2015-12-02 22:33

:offtopic:

putte64 2015-12-02 22:38

Han har knappt fått hår på påsen.
Dessutom värdelöst tjenis med folk via pappa.
Så j-a onödigt med en till som dyrkar alla.
Men det är enklast så, kritiska journalister kan rubba cirklarna.
Oppositionen i Nordkorea är mer kritisk !!!

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 468564)
Tack Manprinsen!
Det är bara att höra Lillieborg var gång han intervjuar Walmann - underdånig och sväljer allt med hull och hår.