![]() |
Solvalla lunch-V65
Jag tror att det är dags för Party Boat Hanover idag. Hästen såg väldigt fin ut senast och jag tror att hästen är i bra form.
|
Citat:
|
Vem vinner loppet? Jag hittar inga egentliga utmanare.
|
Citat:
|
Jag hittar ingenting! Stenklar spik på Party!
|
Citat:
|
tror Tracy Kronos är bra spik
MELLBY DASHING kan också vara en spik men 3-åring ?? |
Citat:
L Re. Mellby D så är även han galopplysten ,senast med skor så blev det galopp ,bättre bfro verkar det som.Tror mer på passgångaren här (3)även denna 50% galopp så lite knepiga kameler i dessa lopp. |
Helgardering i första när Party är struken. Ett gäng riktigt formlösa kameler i detta lopp. De ända hästarna som visat något på slutet är Diable Dínverne och Portovenere. De har dock gått barfota runt om (de är kraftigt gynnade av att (BFRO).
|
Citat:
|
9 är chanslös i avd1 med skor. Heltäckt med 1,3,5, de kan ha pjäxor på sej & ändå vara före de andra liken vid målgång.
|
Citat:
|
Nose Gear ser ju verkligen ut att ha en toppuppgift i första. Bättre än på mkt länge. Skor runt om dock inget positivt, men lika för alla så den är åtminstone förstastreck.
Tracy Kronos sticker ut rejält men gillar att hoppa istället för att trava. Fourteenosix är fin och får Erik bakom sig och Goop kan nog ha gjort lite på 12 Scissors. Favoriterna i tredje inga stjärnor, men det är inte motståndet heller. Lyfter ändå fram Freedom Trans R som en tänkbar skräll. Santiago Bi bra chans. Kanerva & Supreme Court ska inte nonchaleras i femte. Erik gör väl som han brukar i sista, spetsar med Apricot Stone utan problem och vinner med nån längd. Hästen visade senast att hon har vad som krävs för att vinna detta. Omgångens bästa spik! |
Hur snabb ut är Nose Gear? Spetsläge?
|
Riktigt skitväder, så banan lär bli knepig.
|