![]() |
Snacka om klartecken på Mellby Apollo av Reijo i intervjun, eller?:ohmy:
|
Citat:
Klartecken? |
Trust Launcher är min första häst, men Mellby känns mer distansgynnad. Samtidigt frågetecken på balansen.
|
Citat:
...sällan Reijo svarar så.:evilgrin39: |
Roligaste skrällbudet i omgången måste ju vara 4Breezer som Marie styrde till seger i den näst senaste starten och har fina 50%vinst och 70% plats på mantorp på 10 starter. 1% just nu. Lasken palema och thorn bird känns helt klar som endast barfota hästar och tror dom får svårt att rå på favoriten samtidigt är galopprisken väldigt hög på6 elliot coger men väljer helt klart att dubbla lappen med 4Breezer. alltid hög skrällrisk på v64 spelet i avd4!
|
Citat:
Heheh ja sådana klara besked är alltid intressant (: men ja visst har han chans att vinna men jag är statestik tippare elr jag går mycket på det iaf och tittar man bakåt ända till 2013 på dom två senaste starterna med skor kom den oplacerad och ifrån spår 8 idag?? ska vara om peter trycker sönder goop i spets och får nån smygresa men nja, chansar nog bort mellby idag. Men spika du om du har känsla för den :) |
O där höll peter upp för att ta dödens till för goopen
|
Oj vad Björn klär av lallarna därbak. Jag lovar att Örjan hade glidit fram och lagt sig i dödens efter 500-600 meter och plockat ner favoriten utan vidare.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Lasken Palema storfavorit ?
|
Uroy kommer strykas, för er som inte hör på liven och tänker spela V4.
|
Uroy struken
|
Vad händer om man har Uroy som A häst och 6 som B och inte valt reserver?
|