Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v86 Solvalla/Bergsåker 9 dec. (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/25365-v86-solvalla-bergsaker-9-dec/)

dado 2015-12-08 21:17

v86 Solvalla/Bergsåker 9 dec.

Bästa spelet v86 ... Timbal har drömspår och borde vara en spik,
Ska man fälla Gareth Boko ???
Bästa spik? Bästa drag?

nu kör vi :)

Manprinsen 2015-12-08 22:00

Västerbo Carrera tror jag bara vinner.

Groknak 2015-12-09 05:43

Victor Ruda i den avdelningen är en v75-härdad nästagångare som verkligen står på tur... Med på alla bongar!

lokatten 2015-12-09 06:49

I avd 8 tror jag på 4 Ski to the Max med Erik A. Kanske spik. Eller gardera med Björn Goop/6 Caviar Sisu?

Möjligen måste också 7 Raffinos med. Örjan ju;)

boozty 2015-12-09 07:32

Dessa kommer jag luta mig mot ikväll, sen hur systemet kommer byggas till slut återstår att se.

Timbal spets och slut?
Seedorf O.M.F. spets och slut?
Gareth boko, behöver fällas för utdelning, idag dubblar jag med Undine

Ps. glöm inte Janne sisu som Edin fick ordentlig fart på över upploppet sist

Min känsla för omgången är att den är av det lite lättare slaget, första och sista avdelningen kräver flest streck?

lokatten 2015-12-09 07:34

Önskar man kunde tro på Leif Witarp i avd 1. 10 Cool Keeper är bästa hästen (enligt mig) och har sprungit in mest pengar i år - 714k. De andra inte ens i närheten. 11 Francais Gull enda hotet? Körs nu av segersugne Uffe O!:D

capone 2015-12-09 08:45

Draget WITHMA
spikar TIMBAL & SKI TO THE MAX

capone 2015-12-09 08:49

Tror på Låg utdelning

SO 2015-12-09 10:12

Citat:

Ursprungligen postat av boozty (Inlägg 469272)
Dessa kommer jag luta mig mot ikväll, sen hur systemet kommer byggas till slut återstår att se.

Timbal spets och slut?

Min känsla för omgången är att den är av det lite lättare slaget, första och sista avdelningen kräver flest streck?

Du har fått ett meddelande från mig! /SO

Shooter 2015-12-09 11:40

Citat:

Ursprungligen postat av boozty (Inlägg 469272)

Timbal spets och slut?

Jag har samma spikar och samma sparlopp. Tror också att det är risk för låg utdelning idag, men den här årstiden vet man aldrig. Det finns ju lopp där det kan skrälla och det behövs inte mycket på V86 för att utdelningen ska skjuta till.

Stankarn 2015-12-09 17:32

Det har varit ett par billiga omgångar på de stora streckspelen på slutet. Ser ut att bli likadant idag.

Nån som vet varför 7 Raffinos inte är "rödmärkt"? Ser ut att ha gått barfota runt om senast, skor nu. Borde inte dojorna vara röda?

Shooter 2015-12-09 17:37

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 469309)
Det har varit ett par billiga omgångar på de stora streckspelen på slutet. Ser ut att bli likadant idag.

Nån som vet varför 7 Raffinos inte är "rödmärkt"? Ser ut att ha gått barfota runt om senast, skor nu. Borde inte dojorna vara röda?

Enligt ATG så har Raffinos gått med skor de två senaste gångerna.

Stankarn 2015-12-09 17:46

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 469309)

F-n, nu har ungarna varit där och ändrat sorteringen....! :)

chompipe 2015-12-09 18:54

favorit parad:drunk:

Grant 2015-12-09 19:10

En favorit som är parad?

Citat:

Ursprungligen postat av chompipe (Inlägg 469317)
favorit parad:drunk:

Men vilken? Och påverkar det utgången?

Mvh Uffe