Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 BODEN jackpot (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/25380-v64-boden-jackpot/)

dado 2015-12-11 06:50

v64 BODEN jackpot

Nya tag idag med jackpot, Bästa spik? Bästa drag? Kanske nån från Norrland med nån info :)

nu kör vi :)

Norrland 2015-12-11 15:39

Princess Sally 8% given för mig, härdad i tuffare gäng än detta och även om formen inte är i närheten av lika bra som under sensommaren så är hon ett måste på alla mina system till denna insatsprocent.

Tar även omtag på Nochebuena Face 6% som fick ett passivt upplägg senast och även om det inte slog några gnistor om honom så skötte han sig åtminstone. Det är inga hjältar som strider ihjäl sig med i detta lopp och om han bara sköter sig så är jag inte främmande för att han tuggar sig förbi dessa till slut.

En riktig käftsmäll kan Rent A Tent 1% (alldeles för lite spelad iaf!) vara som sköt till bra sista biten senast efter strul under vägen.

oinkk 2015-12-11 16:05

Är just nu i valet och kvalet om jag ska spika Anaheim Kemp eller dubbla med Elliot Boko..? Någon som kan ge mig ett råd?

dado 2015-12-11 16:08

Citat:

Ursprungligen postat av oinkk (Inlägg 469567)
Är just nu i valet och kvalet om jag ska spika Anaheim Kemp eller dubbla med Elliot Boko..? Någon som kan ge mig ett råd?

och jag har samma bekymmer i kallblod 5 eller 8 som spik :sad44:

hoola 2015-12-11 17:49

RONDEN PÅ NÄTET:

Saxat från Bodentravets hemsida: ”På grund av det milda vädret avvaktar vi med att isa banan. Detta innebär att tävlingarna på fredag inte kommer att köras på vinterbana.”

coolmanriver 2015-12-11 18:50

Citat:

Ursprungligen postat av dado (Inlägg 469568)
och jag har samma bekymmer i kallblod 5 eller 8 som spik :sad44:

Om du lyssnade vad Ove A. sade som hade kört sista jobbet med Tangen så bör de vara lättare att välja nu:)

dado 2015-12-11 18:53

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 469595)
Om du lyssnade vad Ove A. sade som hade kört sista jobbet med Tangen så bör de vara lättare att välja nu:)

på väg hem så hörde inte va sa han? tacksam:)

coolmanriver 2015-12-11 18:58

Jag kör fleris på Boden idag ggr 5+V6

6*8
1*5*8*9
8.Tangen Didrik
9.Antonio Amerika
1*2*3*4*6*7
14.Patricia Bishop

180 kr

Manprinsen 2015-12-11 19:00

Gunnel Fredriksson ska volta på innerspår mot Janne Norberg som har andra ytter. Känns väl lite sådär?

coolmanriver 2015-12-11 19:01

Citat:

Ursprungligen postat av dado (Inlägg 469597)
på väg hem så hörde inte va sa han? tacksam:)

Nja dom frågade han om sin styrning, men han var lyrisk över Didrik istället
som var helt klar i detta lopp efter han hade kört denna i veckan.

Manprinsen 2015-12-11 19:03

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 469601)
Nja dom frågade han om sin styrning, men han var lyrisk över Didrik istället
som var helt klar i detta lopp efter han hade kört denna i veckan.

Jag skulle ta Oves klaringar med en nypa salt. Minns senast när han lämnade klartecken?

Däremot är det astronomiskt kuskplus på Tangen.

hoola 2015-12-11 19:08

Lite märkligt...

Medeldistans i svenskt trav är vanligen 2140m. Men det kan också t.ex. vara 2080m (Åmål) eller 2100m (Örebro).Om en häst startar på medeldistans för första gången i Örebro eller Åmål så ,även om det är riktigt, finns det inget värde i att säga att hästen aldrig har startat på distansen.
Vi Tippa som tippar Blixtsnabb etta skriver :långdistans är förvisso nytt för nr 5 B.
Ulf Nilsson på Travnet påstår att Blixtsnabb aldrig startat på distansen (2660m).Det är förvisso sant men förra året vann hästen i två starter på rad i Drammen på 2,9 km!!!

Manprinsen 2015-12-11 19:11

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 469604)
Lite märkligt...

Medeldistans i svenskt trav är vanligen 2140m. Men det kan också t.ex. vara 2080m (Åmål) eller 2100m (Örebro).Om en häst startar på medeldistans för första gången i Örebro eller Åmål så ,även om det är riktigt, finns det inget värde i att säga att hästen aldrig har startat på distansen.
Vi Tippa som tippar Blixtsnabb etta skriver :långdistans är förvisso nytt för nr 5 B.
Ulf Nilsson på Travnet påstår att Blixtsnabb aldrig startat på distansen (2660m).Det är förvisso sant men förra året vann hästen i två starter på rad i Drammen på 2,9 km!!!

Blixtsnabb är nog den bättre hästen för dagen och tror den är gynnad av att gå med skor jämfört med Tangen. Dock spelar man på hela ekipaget och Janne Norberg vs Gunnel Fredriksson är spel mot ett mål. Dock tror jag Blixtsnabb vinner om Gunnel får till det.

hoola 2015-12-11 19:14

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 469605)
Blixtsnabb är nog den bättre hästen för dagen och tror den är gynnad av att gå med skor jämfört med Tangen. Dock spelar man på hela ekipaget och Janne Norberg vs Gunnel Fredriksson är spel mot ett mål. Dock tror jag Blixtsnabb vinner om Gunnel får till det.

Det tror jag också men ikväll av kostnadsskäl tror jag på Ove A.´s intryck av Tangens D. och spikar den i loppet.

miniman06 2015-12-11 19:19

Lady lee vinner idag