Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Jägersro/Solvalla 16/12 *JACKPOT* (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/25417-v86-jaegersro-solvalla-16-12-jackpot/)

Wolfman 2015-12-16 19:15

Halloo,

Jag jobbar som fa-en med skrivandet och hinner inte läsa på alla dessa åtta lopp. Men jag vill puffa för OPQC i avd 8. Någon som har lite kött på benen här? Please :)

Shooter 2015-12-16 19:20

Citat:

Ursprungligen postat av Wolfman (Inlägg 470328)
Halloo,

Jag jobbar som fa-en med skrivandet och hinner inte läsa på alla dessa åtta lopp. Men jag vill puffa för OPQC i avd 8. Någon som har lite kött på benen här? Please :)

Jag tycker att det är ett öppet lopp och laddar på rejält, så jag har väl inget särskilt drag.

Stekel 2015-12-16 19:24

OPQC är bra, men det duger inte när kuskmotståndet är så hårt och läget är sådär. Jag skulle faktiskt vilja påstå att det trots låg procent är den minst spelvärda kusen i loppet. Jämnt skägg med Panoramic kanske...

Stekel 2015-12-16 19:31

Bortkörning av Örjan, trodde han var klar när upploppet började och drev för dåligt och för sent... :thumbdown:

Manprinsen 2015-12-16 19:32

Kommer Örjan prova något med Romeus? Han brukar köra snällt med unghästar och får han för sig att Björns häst är för bra så kan han lika gärna skita i att gå för seger.

Helge 2015-12-16 19:37

"trodde den vita hästen stod kvar på varenda bana"

hehehe

Romeus ♥

Wolfman 2015-12-16 19:37

Tack compraneros, jo lite halvkallt på OPQC med kusk och spår, men bra %...

Manprinsen 2015-12-16 19:40

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 470334)
"trodde den vita hästen stod kvar på varenda bana"

hehehe

Romeus ♥

Kan man få ett klartecken då? ;)

Helge 2015-12-16 19:45

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 470336)
Kan man få ett klartecken då? ;)

För mig är han "klar" och detta visste jag om, det satte sig på psyket då. Inte den första som haft problem med vita hästar.
Är nu jag ska ta betalt, sen är det försent. Bryssel fortfarande omgångens största på streckspelet.
Finns inga klara ;) Lira som du känner.

Manprinsen 2015-12-16 19:50

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 470338)
För mig är han "klar" och detta visste jag om, det satte sig på psyket då. Inte den första som haft problem med vita hästar.
Är nu jag ska ta betalt, sen är det försent. Bryssel fortfarande omgångens största på streckspelet.
Finns inga klara ;) Lira som du känner.

Ska nog dubbla med Twister också. Många lirare som verkar tro på den. Värt 2 streck om man får in en singelprocent. :cheers:

Helge 2015-12-16 19:56

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 470341)
Ska nog dubbla med Twister också. Många lirare som verkar tro på den. Värt 2 streck om man får in en singelprocent. :cheers:

Ja, inte fel, fin häst. Men måla sig med dessa tre :skamsen: Spika favven, spika emot, eller ta Twister och Romeus lås ok men inte alla tre.

Lycka till!

Allinlover 2015-12-16 20:00

Bra styrning av Patrik Fernlund med favoriten. Offensiv o gav verkligen hästen chansen. Såg till att hästen galopperade på upploppet så att det fanns en förklaring till alla spelare. God Jul för detta var en tomtestyrning:sleep:

Manprinsen 2015-12-16 20:00

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 470343)
Ja, inte fel, fin häst. Men måla sig med dessa tre :skamsen: Spika favven, spika emot, eller ta Twister och Romeus lås ok men inte alla tre.

Lycka till!

Jag tar inte med Björn idag, tycker den är för hårt spelad. Vinner den så får den väl vinna till drygt 70% :)

Helge 2015-12-16 20:07

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 470345)
Jag tar inte med Björn idag, tycker den är för hårt spelad. Vinner den så får den väl vinna till drygt 70% :)

Precis. Själv är jag trött satan efter jobbat från 16:00 igår/journatt med massa jobb och övertid på det. Tänker inte lämna in någe, för dåligt påläst i övriga sju lopp, ja alla lopp.

:cheers:

Shooter 2015-12-16 20:11

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 470345)

Det kan bli dyrt om du har rätt i övriga lopp och får in ett par rensare. Jag kör med tre streck, det känns som en billig försäkring precis vad sparlopp ska vara.