Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Jägersro/Solvalla 16/12 *JACKPOT* (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/25417-v86-jaegersro-solvalla-16-12-jackpot/)

Wolfman 2015-12-16 19:15

Halloo,

Jag jobbar som fa-en med skrivandet och hinner inte läsa på alla dessa åtta lopp. Men jag vill puffa för OPQC i avd 8. Någon som har lite kött på benen här? Please :)

Shooter 2015-12-16 19:20

Citat:

Ursprungligen postat av Wolfman (Inlägg 470328)
Halloo,

Jag jobbar som fa-en med skrivandet och hinner inte läsa på alla dessa åtta lopp. Men jag vill puffa för OPQC i avd 8. Någon som har lite kött på benen här? Please :)

Jag tycker att det är ett öppet lopp och laddar på rejält, så jag har väl inget särskilt drag.

Stekel 2015-12-16 19:24

OPQC är bra, men det duger inte när kuskmotståndet är så hårt och läget är sådär. Jag skulle faktiskt vilja påstå att det trots låg procent är den minst spelvärda kusen i loppet. Jämnt skägg med Panoramic kanske...

Stekel 2015-12-16 19:31

Bortkörning av Örjan, trodde han var klar när upploppet började och drev för dåligt och för sent... :thumbdown:

Manprinsen 2015-12-16 19:32

Kommer Örjan prova något med Romeus? Han brukar köra snällt med unghästar och får han för sig att Björns häst är för bra så kan han lika gärna skita i att gå för seger.

Helge 2015-12-16 19:37

"trodde den vita hästen stod kvar på varenda bana"

hehehe

Romeus ♥

Wolfman 2015-12-16 19:37

Tack compraneros, jo lite halvkallt på OPQC med kusk och spår, men bra %...

Manprinsen 2015-12-16 19:40

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 470334)
"trodde den vita hästen stod kvar på varenda bana"

hehehe

Romeus ♥

Kan man få ett klartecken då? ;)

Helge 2015-12-16 19:45

Citat: