![]() |
Halloo,
Jag jobbar som fa-en med skrivandet och hinner inte läsa på alla dessa åtta lopp. Men jag vill puffa för OPQC i avd 8. Någon som har lite kött på benen här? Please :) |
Citat:
|
OPQC är bra, men det duger inte när kuskmotståndet är så hårt och läget är sådär. Jag skulle faktiskt vilja påstå att det trots låg procent är den minst spelvärda kusen i loppet. Jämnt skägg med Panoramic kanske...
|
Bortkörning av Örjan, trodde han var klar när upploppet började och drev för dåligt och för sent... :thumbdown:
|
Kommer Örjan prova något med Romeus? Han brukar köra snällt med unghästar och får han för sig att Björns häst är för bra så kan han lika gärna skita i att gå för seger.
|
"trodde den vita hästen stod kvar på varenda bana"
hehehe Romeus ♥ |
Tack compraneros, jo lite halvkallt på OPQC med kusk och spår, men bra %...
|
Citat:
|
Citat:
Är nu jag ska ta betalt, sen är det försent. Bryssel fortfarande omgångens största på streckspelet. Finns inga klara ;) Lira som du känner. |
Citat:
|
Citat:
Lycka till! |
Bra styrning av Patrik Fernlund med favoriten. Offensiv o gav verkligen hästen chansen. Såg till att hästen galopperade på upploppet så att det fanns en förklaring till alla spelare. God Jul för detta var en tomtestyrning:sleep:
|
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
|