Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Bergsåker (extraomgång 23 dec) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/25444-v75-bergsaker-extraomgang-23-dec/)

spiifii 2015-12-22 19:53

Kicki The Dancer i avdelning 1 funkar bra på lång distans och kommer med stor sannorlikhet hamna där framme vid mållinjen. Till och med så jag tror hon kan vinna med tanke på spåret och att hon hamnar bra från början i ett lurigt gäng!

Min fråga till er! Vem tror ni mest på i avd.2? Eskilstunas Kalashnikov eller Bergsåkers Why Not Sensation?
Jag är helkluven..

Sally Steel i avd.4 blir eventuellt min spik i ett svårt lopp. Nackdelen är att denna häst inte funkat nå vidare från bakspår. Turbo Gothia ska med vid gardering!!

Qravatt i avd.6 är omgångens mest bortglömda häst! 4 procent och har bättre tider än hela fältet? Tack för den :-)
Dessutom har Bodbäckssiv aldrig sprungit längre än 2200meterslopp! Konstigt att den är storfavorit.

Lycka till imorgon! :drunk:

lokatten 2015-12-22 19:56

Citat:

Ursprungligen postat av Amadeus (Inlägg 471097)
Ta bort 3,9,13 o bläddra vidare

Tack så mycket, verkar vettigt!:cheers:

peozz 2015-12-22 20:02

Citat:

Ursprungligen postat av Bridgeman (Inlägg 471129)
AVD 4 Vinner Oscar J Andersson Spets och slut.

Så han spetsar från spår 8 i volt alltså ? Tillåt mig tvivla....

capone 2015-12-22 20:23

Draget är QUEEN JULIETTE

Björnland 2015-12-22 20:33

Citat:

Ursprungligen postat av lokatten (Inlägg 471136)
Tack så mycket, verkar vettigt!:cheers:

Ta bara tvåan & bläddra vidare, den hästen verkar gå hela vägen.

Amadeus 2015-12-22 22:04

Citat:

Ursprungligen postat av spiifii (Inlägg 471133)
Kicki The Dancer i avdelning 1 funkar bra på lång distans och kommer med stor sannorlikhet hamna där framme vid mållinjen. Till och med så jag tror hon kan vinna med tanke på spåret och att hon hamnar bra från början i ett lurigt gäng!

Min fråga till er! Vem tror ni mest på i avd.2? Eskilstunas Kalashnikov eller Bergsåkers Why Not Sensation?
Jag är helkluven..

Sally Steel i avd.4 blir eventuellt min spik i ett svårt lopp. Nackdelen är att denna häst inte funkat nå vidare från bakspår. Turbo Gothia ska med vid gardering!!

Qravatt i avd.6 är omgångens mest bortglömda häst! 4 procent och har bättre tider än hela fältet? Tack för den :-)
Dessutom har Bodbäckssiv aldrig sprungit längre än 2200meterslopp! Konstigt att den är storfavorit.

De lopp Sally vunnit har varit mot sånt här kasst gäng

Harryboy1 2015-12-22 22:22

Hej jag tänkte:claps: ni ville ha bra info avd 4 skräller det karameller lita på haryboy

Harryboy1 2015-12-22 22:30

Citat:

Ursprungligen postat av spiifii (Inlägg 471133)

Jag är helkluven..

why not sensination , avd 4 låg klass lopp gadering

Amadeus 2015-12-22 22:38

Citat:

Ursprungligen postat av Harryboy1 (Inlägg 471172)
Hej jag tänkte:claps: ni ville ha bra info avd 4 skräller det karameller lita på haryboy

Förstod inget av vad du skrev/menade just nu

Manprinsen 2015-12-22 23:01

Antonio Tabac i avd 2 känns som en fidus. En Stig H tränad häst med Erik borde kunna hävda sig bra här. Kalashnikoven lär bli ordentligt synad på rikstravet och Bergh lär knappast lämna walkover åt en som Svedberg.

mackpeter 2015-12-22 23:11

Citat:

Ursprungligen postat av Bridgeman (Inlägg 471129)
AVD 4 Vinner Oscar J Andersson Spets och slut.

Hur tänker du? Spets från bakspår?
Oskar vann med henne i debuten från detta spår. 8 Feeka har vinstchans här. Men ledningen:D

putte64 2015-12-22 23:24

Det är precis det här spelare vill ha.
Bebisarna som vill ha klara 50% kan grina vidare.
Jag ser inte trav på 3-4 månader säger allt.

Citat:

Ursprungligen postat av SO (Inlägg 470840)
Spelmässigt måste det väl vara en riktigt häftig omgång! Det är ju man ska skilja agnarna från vetet och plocka fram travkompetensen. Sportsliga kan vi skita i den närmaste tiden när det råder barfotaförbud. O millimeter och 0 grader på onsdag gör väl att det blir lugna puckar. B-O Månsson skriver;

Ett öppet trekilometerslopp inleder V75 och Börje Andersson fick jättebra information när han pratade med 2 Force Ones tränare. En finsk gäst som tidigare vunnit tio av 22 starter. Nu har hästen haft problem ett tag och två starter i år och en i fjol säger väl kanske allt. Men hästen är i form igen och blev dragen bakåt senast i starten i Åbo. Hästen är urstark. Mika Forss är en bra kusk och man gör inte den här resan dagen före julafton från Finland om man inte tror att man har en spännande uppgift framför sig.

mackpeter 2015-12-23 00:06

V75-6 Kallbloden

Hur gör man i ett så'nt här lopp. 5 är jättefavorit. Både kusk och häst är bra. Bodbäckssiv är ett sto och har 20 m handikap. Berättigad favorit men hårt streckad till 50 %.

Funderar på 2,3,5,6,9,12 och 15. Ni som kan kallblod! Är jag helt ute och cyklar?

robfri 2015-12-23 00:44

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 471182)
Det är precis det här spelare vill ha.
Bebisarna som vill ha klara 50% kan grina vidare.
Jag ser inte trav på 3-4 månader säger allt.

Du är urstark putte, tack för dina fina tips :)

oggeb 2015-12-23 00:54

Brooklyn Club borde kunna klå detta gäng denna gången då det är enklare än vanligt nu, även om han aldrig vunnit. Blir min chansspik imorgon.