![]() |
Hade inte den, men måste säga att det som såg ut att bli en pajasstyrning blev helt perfekt när den innanför lämnade lucka bakom ledaren. Inte helt lätt att räkna ut.
|
Citat:
|
Jag tycker Jörgen är en fascinerande kusk. Kör han en favorit till 50% så blir han kvar i kön eller fast invändigt. Men det går bra att köra med pondus från spår 12 med en 2%:are, ta rygg på ledaren och hitta vinnarhålet.
Jag blir fan mållös. |
Varför gav han luckan till sjunneb.. Han vinner aldrig med nån betrodd, problemet är att han kör så jävla mkt skräp så man vet aldrig när man ska ta med han
Borde ha hållt han liiiite till så hade det räckt. Utvändiga var ju inte ens nära |
hahaha... ja dessa toppkuskar !!!!!!!!
|
Socken bortkörning av 11 :(
|
Trodde Oristano var klar?
|
Snygg styrning av Preben Kjaersgaard! :clap:
Börjar ligga nåt i det där med danska kuskar Doob... |
Citat:
:sad: |
Måste vara full den idioten. Satt med spik och sen riktigt täckt i de tre sista. Dummare jävel får man leta efter.
|
Vad i helvete gör karln egentligen? Hade guldläge att ta rygg bakom Adrian med varvet kvar när luckan kom och väljer att sitta kvar på innerspår.
|
Citat:
|
Asså hur kan han va så jävla dum i huvudet och gå ner ryggledaren!! :clap:
|
Citat:
Preben hade 1000 möjligheter att köra i andra spår - i stället blev han kvar på innerspåret resten av loppet. |
Ja herregud vad usel man kan vara. Han väljer sitta kvar i rygg på Deckhand... Vilket mongo.
|
Helt ärligt är den styrningen helt ofattbar. Jag förstår ingenting.
|
Han lät inte så munter i intervjun tidigare noterade jag. Stämningsläget var ungefär "kärringen har inte släppt till på ett halvår, ungarna ligger hemma i vinterkräksjuka och jag har inte handlat julklappar än".
|
Tror tom jag hade kunnat klara det där ;)
|
Citat:
Men troligen var det lite prestige i det när han istället för att köra mot spets valde att gå ner i rygg på ledaren och sedan typ intala sig själv (och andra) att det var rätt val. Tjurskallighet, inkompetens, dåligt påläst, talanglös osv... Tråkigt för oss spelare med sådana styrningar! |
Testar Lugauer i ledningen den här gången med Pellegrino? Förbättrad senast med just Lugauer och spetsbanan Jägersro nu, hoppas det kan räcka hela vägen (nog osannolikt).
|
Han ville testa iallafall, synd att det inte gick att kom förbi.
|
Hur rimmar Kjaersgaards styrning med paragraf 59?
"Häst ska köras/ridas tävlingsmässigt till bästa möjliga placering om ej påtaglig trötthet eller tecken på skada hos hästen eller fel på utrustningen konstateras under loppet. Måldomarnämnden ska fordra att tränare eller kör-sven/ ryttare ska avge förklaring till ifrågasatt överträdelse av bestämmelsen i första stycket. Detta ska också gälla om häst uppvisar påtaglig formförändring." |
Blir det körning i avd5?
|
Citat:
|
Vad hände med Elvira Diablo?
|
Citat:
|
Citat:
Skriv upp det! |
Citat:
|