![]() |
Citat:
|
Härligt Ingves!!
Usch att jag ens slösade ett streck på Bergh här. Meningslöst skrik. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hoppas verkligen på en smäll utanför topptrion.
Erik Svensson - kör nu så ré ryk...! |
Jepson har form idag!
|
Så jäkla tråkigt när alla utmanar för sent, om dem ens försöker. Hade det varit Örjan upp på 12 idag så hade det säkert sett annorlunda ut. Jag avskyr verkligen Magnus som kusk, han gör inte många rätt, typ, någonsin :) Va likadant med April.
|
Kan en svensk domstol döma en "svensk" som med nackskott avrättar människor i Syrien. Då borde svensk hästsport döma Kolgjini till livstids avstängning för misshandeln av Dante Boko på Vincennes. Jag mår illa.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men jag förstår ditt resonemang. Du brukar ju påstå att OAL är en av sveriges vassaste kuskar, trots all tillgänglig statistik, inte så mycket att orera kring... |
Kör en rak DD: 9-15. Svåra spår, men vad fan ...
|
Kung Johnny kör som en Gud idag, på tal om kuskar.
Spikade Neon men trodde aldrig det skulle gå. :claps: |
Dubbeljackpot på lördag.
|
Citat:
|
Lirar vinnare på baggen CC Queen i avd 7.
Missade inlämning idag på V7, vilket var dagens bästa affär. Sås med pisk på CC Queen till ett ok odds. |
Citat:
Jag vet att du dyrkar OAL, FBL, JW och HS. Men ärligt, antal vinster på V75 och V86 de senaste 10-15 åren talar sitt tydliga språk. Att de kan härja runt på skitbanor i Norrland betyder ju inte ett smack när de ska ut bland de stora grabbarna. Eller, iaf inte om man tolkar statistiken. Men fortsätt du gärna att spika OAL på V75 och V86. Vi andra tackar och tar emot. |
Fy fan vilket jävla lallande. Jag spyr på ALLA.
|
Citat:
|
Vad pysslade Bergh med i V75-7 ?
Han satt av någon anledning kvar när de anföll i utgången till sista bortre, är väl inte riktigt likt honom. Med tanke på vilka hästar som fanns bakom så kan han väl inte ens ha drömt om att han skulle få lucka sen ? Hästen hoppade nog av ren pigghet in på upploppet sen som fastlåst. Med tanke på slutrökaren på Örebro i förra loppet så blir man ju lite fundersam över styrningen. Någon som har några tankar om det ? |
Han körde för nästa start....bara att spika då
|
Flotta konvolutt för krokben på mon cherie
|