![]() |
Solvalla Lunch-V65
Manontee vinner första loppet. Han är ett riktigt löfte (snabb,stark och med vinnarskalle).
|
Citat:
Nåja isåfall bör ju högst 115k passa bra till att börja med. 2640 är i alla fall utslagsgivande. |
Ja, han är ingen ungdom. Jag syftade på att han bara gjort fem starter och blivit förbättrad för varje start. Jag tror att han kan klättra ordentligt genom klaserna i år.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Den ena är ett "riktigt löfte". Nu vet vi. |
För att återkomma till Manontee.
Hästar lär sig, men lite oroande att han felat 2 av sina 3 starter från framspår. Tydligen ställer han sig då han varit tvåa och vunnit. Till 79% är jag mer intresserad av vad eventuella motståndare kan, men ok han vinner oftast. |
Manontee vann ju lika lätt som väntat, men det hade varit snöpligt annars när den var spelat till 1,17!
|
Montelopp! Älskar lotto så kör tvilling Utg 2 mot 14,15 KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!
|
He he ,alltid "kul"att se monte med ryttare med 8 starter någonsin, tro att dom kan vinna med en 80 oddsare...(3:an) sist i mål felfri...Hade chansspikat Strecket så nöjd..
L |
Nu blir det V4 då jag hoppade V65 av den enkla anledningen att jag ogillar monte......inte ens dom sk experterna e ju kunniga inom det hahahaha
|
Härligt! ,Båda spikarna inne..
Kvarvarande: V65:4-2,6,12 V65:5-4,9,13 V65:6-7,11,12,15 Inga milljoner ,hoppas på lite favoritfall + nån kantboll.. Spoiler:
Ld: 2 mot 9.13X10:- |
LD 9 mot 11,13
|
svårfunnen....ouch..
|
Klappkass favorit som min magkänsla sa....tyvärr orkade inte 9 men hade inte haft 11 om jag inte plockat alla hästar
|