Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-finaler Solvalla (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/25770-v75-finaler-solvalla/)

kallekula 2016-02-13 22:16

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 477847)
Stöddig och dryg sedan länge! Lika usel kusk som sin far men börjar lära sig!
Kom ur rätt pung! Thats it!

Oskar J Andersson t.ex är 10 ggr bättre!

Muppen Adrian hade varit noone om "vanlig" stam!

PISSLUFFARE! "Trav societeten" slickar röv!

en riktig tuffing du bakom skärmen. Antar att du är världens supertönt irl

doob 2016-02-13 22:26

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 477853)
Danmark är underbart! Kan hitta många fynd där... Inte en enda omstart på 11 lopp - torde tilltala dig, doob?!

:drunk:

Kuskarna suger men mer professionellt skött i övrigt....

Manprinsen 2016-02-13 22:28

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 477847)
Stöddig och dryg sedan länge! Lika usel kusk som sin far men börjar lära sig!
Kom ur rätt pung! Thats it!

Oskar J Andersson t.ex är 10 ggr bättre!

Muppen Adrian hade varit noone om "vanlig" stam!

PISSLUFFARE! "Trav societeten" slickar röv!

Väl talat doob, vi behöver fler människor som dig i Sverige. :cheers: Är så jävla trött på alla inställsamma rövslickare och f*ttor.

kallekula 2016-02-13 22:30

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 477857)
Väl talat doob, vi behöver fler människor som dig i Sverige. :cheers: Är så jävla trött på alla inställsamma rövslickare och f*ttor.

fler som du? töntar som gömmer sig bakom en skärm och spyr på folk. Irl är han säkert universums största f***a!

Manprinsen 2016-02-13 22:38

Citat:

Ursprungligen postat av kallekula (Inlägg 477858)
fler som du? töntar som gömmer sig bakom en skärm och spyr på folk. Irl är han säkert universums största f***a!

Jag känner inte honom privat, gör du? Eftersom du kommer med sådana påståenden?

1William 2016-02-13 23:30

Känner Doob , Adrian ? Eter som han kommer med såna ut talande ?
Vad vet du om Adrian privat ? för en större gnäll röv än du får man leta efter

Manprinsen 2016-02-13 23:41

Citat:

Ursprungligen postat av 1William (Inlägg 477860)
Känner Doob , Adrian ? Eter som han kommer med såna ut talande ?
Vad vet du om Adrian privat ? för en större gnäll röv än du får man leta efter

Du får 100 Sharps av mig lilla gubben så du slipper känna dig så betydelselös. :cheers:

mackpeter 2016-02-13 23:55

Citat:

Ursprungligen postat av kallekula (Inlägg 477858)

doob kan tala för sig själv och tänker nog inte ha en tjafsdebatt med dig om sig själv.
Men om du med "gömmer sig bakom en skärm......." menar, att han anonymt kastar ur sig åsikter må du väl ändå skärpa dig.
Jag har aldrig träffat - men ofta sett doob på TV, i massmedia och på avstånd. Han är en av Sveriges 100 mest kända personer. Motsatsen till anonym. Han är ofta kontroversiell och vågar rakryggat säga sanningar.

doob är en uppfriskande fläkt på sharps. Kommer ofta med välmotiverade tips. Och kontroversiella åsikter om travets ledande personer. Kul så länge vi har honom här. Trots att han sliter häcken av sig ute i det svenska samhället.

Wolfman 2016-02-13 23:55

WTF... Sharps var sista chansen på nätet i lilla Svedala för en edgy discussion om spel på hästar, världen blir Trump-sämre i alla aspekter, och hela västvärlden blir snart Virtuell Racing så vi slipper läsa om sånt som "IRL".

Löjligt med personpåhopp? Nej svensk kukhuvudsprovinsialism.

Emeffeff 2016-02-13 23:57

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 477852)
Såg inte galan - hur uppträdde han? :cheers:

Tror mer han syftade på intervjun efter V75-2 där Adrian rasade på banpersonalen för att de inte fick iväg starten.

doob 2016-02-13 23:58

Två medlemmar sedan 2010 och 2013 båda under 300 inlägg....... Kryp tillbaka!

Adrian är offentlig person och uttalar mig om honom som sådan och i den kostymen är han en dryg valp med clownnäsa!

Du/ni uttalar er om "doob" och det ÄR en gnällig jävel! Med all rätt!!

Du/ni är två fucking U-båtar så dra in periskopet och dyk!
Ligg och slicka i er det göttaste av dom tips och tankar ni inte är i närheten att själva bidra till. Det bjuder jag/vi på!

Om ni inte gillar vad doob skriver - scrolla!

1William 2016-02-14 00:41

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 477859)
Jag känner inte honom privat, gör du? Eftersom du kommer med sådana påståenden?

Vill inte ha dina sharps och behöver inte dom, för jag är mycket mer än dej

Frasse77 2016-02-14 01:07

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 477862)
doob kan tala för sig själv och tänker nog inte ha en tjafsdebatt med dig om sig själv.
Men om du med "gömmer sig bakom en skärm......." menar, att han anonymt kastar ur sig åsikter må du väl ändå skärpa dig.
Jag har aldrig träffat - men ofta sett doob på TV, i massmedia och på avstånd. Han är en av Sveriges 100 mest kända personer. Motsatsen till anonym. Han är ofta kontroversiell och vågar rakryggat säga sanningar.

doob är en uppfriskande fläkt på sharps. Kommer ofta med välmotiverade tips. Och kontroversiella åsikter om travets ledande personer. Kul så länge vi har honom här. Trots att han sliter häcken av sig ute i det svenska samhället.

Håller med dig tillfullo om doob, med undantaget att han sliter häcken av sig! ;)

putte64 2016-02-14 02:27

Är det så, eller tänker du på Doobs avatar ?

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 477862)

Stekel 2016-02-14 02:34

Nu tror folk visst på allvar att doob är Bert Karlsson också :popcorn: