![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Superkusken Ove A Lindqvist upp igen. Nu är det dags att ta fram storplånboken.....! 25ggr!
|
Vilken skämtfavorit på Valla nu i Mellby Charmören. Amatörtränad - Shirwan AS outsider, men vinner gör Johnny Takter, PLÄTTLÄTT!!!
|
Svante E har han någonsin kört eller tränat ett kallblod? Konstigt skrik. Utgång på Affe och 2,4,7,8,9,10,11,13,14 bakom! Skulle jag lägga så missade jag spelstopp med 1 sekund! Får se om det blir åt rätt håll den här gången, förra missade jag 80k+...
|
Skönt, man sparade några tusen den här gången...
|
Härligt! Skulle behållit den som spik också, men sattte den i alla fall som U.
|
Hmm, var det någon som sa att JOP skulle köra bort kusen sin?! Kan inte köra mer perfekt än så...
|
Grattis till er som vågade spika J-O :claps:
Uffe Eriksson är dock en grymt bra kusk. |
Citat:
Va, har du missat 80 000 på tvilling? Surt, som, i sådana fall! |
Citat:
|
Jag var lite brydd ifall Redén åter skulle lura spelarna med att hästen behövde loppet. Nu la jag pengarna på andra hästar istället.
|
Vem var det som hade denna som sin vinnare - var väl någon på någon spelbutik?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Otroligt vilken skillnad det låter mellan vad kusk och tränare säger! Kusken säger (Haugstad) att tränaren sagt att han tror på toppchans - och så står han och baissar till och med i segerintervjun! Vilka lallare!
|
Citat:
Redén lämnade väl klartecken på sin? Men jag spelar ju inte Haugstad, trots över 7 ggr pengarna. Han och JOP är i samma "kuskliga".... |
Citat:
|
Sent omsider kommer här mitt försök för dagen:
1: A 8 B 3 2: A 5 3: A 13 B 3,14,15 4: A 3 B 4,7,9,10 5: A 8 6: A 6 B 8,11 7: A 4,5 (kul att låsa på precis samma hästar som sist de var ute) 8: A 4 B 1,2,3,6,9,10,12 Om OJA vinner nästa så är det ju hyfsat bittert att Erik inte kunde hålla undan i andra.. Känns som den vunnit med de flesta andra kuskar.. |
Citat:
|
Citat:
Hehe, nej Haugstad är 20 meter bättre på varmblod - JOP 20 bättre på kallisar... |
Verkar inte nybrink aningen ilsk?
|
problemet er ikke hesten men kusken, selv bold eagle og Haugstad er icke streck :-)
|
Citat:
|
Stall Warning nu! Har trott på denna sedan startlistorna kom - kommer flyha lågt!
|
Men vad faan, jag prenumenerar på dödens idag!
|
Och bitterheten växer mot Erik..
|
Citat:
|
3,44 sanslöst odds. Såg man inte förra starten ?
|
Satt precis och lurade på tv-spelet när du frågade dado. 6,10 som utgångar mot 2,4,8,11 får det bli till slut. Och bort med komben 6-10. Så 8 kombinationer!
|
Citat:
|
Träspritsäsong?
|
4-2 Rak DD. All in på Catch The Cash och Hagentoy, även vinnare - sedan blir det krogen med champagne eller gravöl!
|
Ingen OAL i det här loppet. Då får det bli en rejäl sudd på Örjan Kihlström. Peter Ingves? haha...
|
Reaserach, vinner plättlätt!
|
Andra spiken inne, men det var ju inte särskilt mycket att skriva hem om.
|
Tänk vilken jävla häst Research skulle bli i Untersteiners träning!
|