Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Halmstad (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/25843-v64-halmstad/)

Emeffeff 2016-02-15 19:36

Haha, okej. Hade lite suddig bild, så får skylla på det.

Kul att man hör Eskil prata i bakgrunden med nån annan, "härligt, den hade vi på vårt system, va?". Han nämnde inte den i genomgången iallafall, då var det två hästar som "stack ut". :lol:

mackpeter 2016-02-15 19:43

Citat:

Ursprungligen postat av Emeffeff (Inlägg 478077)
Haha, okej. Hade lite suddig bild, så får skylla på det.

Kul att man hör Eskil prata i bakgrunden med nån annan, "härligt, den hade vi på vårt system, va?". Han nämnde inte den i genomgången iallafall, då var det två hästar som "stack ut". :lol:

GRATTIS! Även om din bild är suddig :drunk: så hör du tydligen bra.:D

spikpaddy 2016-02-15 19:53

"ganska klar" sa Cecilia Ahlborg om Uno piccolino. :smoke:

Stekel 2016-02-15 20:08

Quentin Frontline nästan favorit i ett 8-hästarslopp där två på tillägg är 10 gånger hårdare? Tack för den!

Sugarboy Petoj fjärdehandare!? Såna spetshästar viktar man gärna på!

Kirin De Zeun fjärdehandare!? Se ovan...

Tråkigt nog ser den stora favoriten i fjärde ut att vara bra. Men det är ingen straffspark så det blir bara viktning!

Wolfman 2016-02-15 20:15

Tack Stefan! Sveriges Finest ;)

allaballakaitoz 2016-02-15 20:35

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 478065)
Spikar Star di pogggio , Spirit Real, New star power idag ;)

Grattis grabben

1William 2016-02-15 20:36

Går inte loppen live på atg ? spolade baklänges 150-200 kvar

mackpeter 2016-02-15 20:50

Lägger ut min raka DD 2-9 till 20 ggr. Och likt Klanke riskerar, att bli hånad av Allaballakaitoz, som själv inte lägger ut sina spel.

Fulsprit 2016-02-15 20:55

Stallkörning!

mackpeter 2016-02-15 21:03

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 478089)
Stallkörning!

Jäkla överfall med att öppna 10 över lång distans av Berghs lärling. Svårt att klara DD med sådana tattarkörningar.

allaballakaitoz 2016-02-15 21:05

Citat:

Ursprungligen postat av 1William (Inlägg 478086)

Haha samma här, riktigt sjukt :lol:

allaballakaitoz 2016-02-15 21:06

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 478088)
Lägger ut min raka DD 2-9 till 20 ggr. Och likt Klanke riskerar, att bli hånad av Allaballakaitoz, som själv inte lägger ut sina spel.

Ingen favoritdubbel iallafall, var bara lite roligt att klanke spikade 3 favoriter och ingen vann :p

mackpeter 2016-02-15 21:20

Citat:

Ursprungligen postat av allaballakaitoz (Inlägg 478093)
Ingen favoritdubbel iallafall, var bara lite roligt att klanke spikade 3 favoriter och ingen vann :p

Skadeglädjen är den enda sanna :evilgrin39:

Klanke 2016-02-15 21:34

Citat:

Ursprungligen postat av allaballakaitoz (Inlägg 478085)
Grattis grabben

Grattis till vadå? :whistling:

Fulsprit 2016-02-15 21:42

Skön avslutning efter stolpe ut hela djävla kvällen - @hata Halmstad!

Kvittering print
Tvilling, 10. løp - Halmstad mandag 15. februar 2016
Markeringer
Hester 3, 4
Utgang 3, 4
Total kr 500,00
1 rekke á kr 500,00 = kr 500,00
Referansenr: xxxxxxxxxx

Gi meg beskjed dersom jeg vinner Ja takk Kvittering på E-post Kvittering på Min side Start nytt spill

Grant 2016-02-15 21:51

Citat:

Ursprungligen postat av 1William (Inlägg 478086)

Pröva "fast forward" imorgon.

Framtiden har inte varit i direktsändning, men baktiden har.

Mvh Uffe

asgaya3141 2016-02-15 22:27

Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Spikar Star di pogggio , Spirit Real, New star power idag
Grattis grabben

Ursprungligen postat av allaballakaitoz Visa inlägg
Grattis grabben
Grattis till vadå?

Ingen favoritdubbel iallafall, var bara lite roligt att klanke spikade 3 favoriter och ingen vann .

Man kan ju undra vad som krävs för att bli avstängd av Admin. Det finns ju Troll som har härjat och jagat bort många seriösa här inne. Fulsprit är bra mycket trevligare och bidrar med bra info men åker ut o in som en .........

Klanke 2016-02-15 22:39

Citat:

Ursprungligen postat av asgaya3141 (Inlägg 478104)
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Spikar Star di pogggio , Spirit Real, New star power idag
Grattis grabben

Ursprungligen postat av allaballakaitoz Visa inlägg
Grattis grabben
Grattis till vadå?

Ingen favoritdubbel iallafall, var bara lite roligt att klanke spikade 3 favoriter och ingen vann .

Man kan ju undra vad som krävs för att bli avstängd av Admin. Det finns ju Troll som har härjat och jagat bort många seriösa här inne. Fulsprit är bra mycket trevligare och bidrar med bra info men åker ut o in som en .........

Såg inte ens att de var favoriter, tippade bara efter hjärtat.. :whoco5:

Zniper 2016-02-16 07:22

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 478106)
Såg inte ens att de var favoriter, tippade bara efter hjärtat.. :whoco5:

Då förstår jag att det inte blev nått jobb på Spelvärde för dig

Klanke 2016-02-16 09:35

Jag fick ett erbjudande men jag tackade nej. Hinner inte i min vardag har fullt upp med jobb och familjen.

Att jobba på spelvärde handlar inte om att tippa bra enligt dem utan att motivera så att folk blir intresserade. Ta fram fakta, statistik och spetsanalys (var väldigt vktigt) enormt mycket jobb.
Nöjer mig med min blogg, kommer dessvärre enbart skriva där nu framöver tycker själv att Sharps var bra en gång i tiden men har spårat ut mer och mer på äldre dagar likt som travcafeet om ni minns det forumet)

Klanke 2016-02-16 11:56

Citat:

Ursprungligen postat av Zniper (Inlägg 478114)
Då förstår jag att det inte blev nått jobb på Spelvärde för dig

Jag har vunnit mer pengar än spelvärde gjort under ett år ;)

Mina bolag går som tåget. Vi har spelat in närmare 250 lax på bara 2 månader förra året var också ett bra år.

Vi spikade Spring erom på ett utav våra bolag i lördags 3% vem vågar spika en sådan?

:gun_bandana:

Jockepo 2016-02-16 13:16

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 478118)
Jag fick ett erbjudande men jag tackade nej. Hinner inte i min vardag har fullt upp med jobb och familjen.

Att jobba på spelvärde handlar inte om att tippa bra enligt dem utan att motivera så att folk blir intresserade. Ta fram fakta, statistik och spetsanalys (var väldigt vktigt) enormt mycket jobb.
Nöjer mig med min blogg, kommer dessvärre enbart skriva där nu framöver tycker själv att Sharps var bra en gång i tiden men har spårat ut mer och mer på äldre dagar likt som travcafeet om ni minns det forumet)

vad heter bloggen?

Klanke 2016-02-16 16:28

Citat:

Ursprungligen postat av Jockepo (Inlägg 478147)
vad heter bloggen?

www.miljondragen.bloggo.nu

Zniper 2016-02-16 17:22

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 478141)
Jag har vunnit mer pengar än spelvärde gjort under ett år ;)

Mina bolag går som tåget. Vi har spelat in närmare 250 lax på bara 2 månader förra året var också ett bra år.

Vi spikade Spring erom på ett utav våra bolag i lördags 3% vem vågar spika en sådan?

:gun_bandana:

En som inte har en aning om vad en häst har för insatsprocent?

Klanke 2016-02-16 18:01

Citat:

Ursprungligen postat av Zniper (Inlägg 478157)

När det är stora dagar och jag är piloten i ett bolag så kollar jag upp alla parametrar.

Jag förstår inte vart du vill komma..

:thumbdown:

Klanke 2016-02-16 18:03

Citat:

Ursprungligen postat av Zniper (Inlägg 478157)

Du sitter och hånar mig.

En sak skall du veta jag skrattar inte åt dig, vet du varför? jo det är enkelt jag skrattar inte åt handikappade...

Helge 2016-02-16 23:37

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 478118)

haha.. eller ha ha ha..

Farnod 2016-02-17 00:03

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 478217)
haha.. eller ha ha ha..

Det var även min reaktion ;)

Klanke 2016-02-17 00:20

Uttag från mejl adressen..

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 478217)
haha.. eller ha ha ha..

Gustaf Björck

Lägg till i Kontakter

2015-10-04

Till: Mario Lundqvist

[email protected]

Hej igen, det blir som ett test nu bara, så du kan maila mig spets- och loppanalysen när du vill före fredag 15.00 när tipsmaterialet släpps. Tänk på att få med så mycket fakta som möjligt att motivera rankingen med. I detta skede är det inte tipsen i sig som är det viktigaste, utan att du visar att du är duktig på att skriva/motivera.

Jag ger dig feedback.

Klanke 2016-02-17 00:22

Efter en tid fick jag detta tillbaka eftersom jag inte lämnade in något tipsmatrial vid angiven tid.

Citat:

Ursprungligen postat av Farnod (Inlägg 478218)
Det var även min reaktion ;)

Gustaf Björck

Lägg till i Kontakter

2015-12-03

Till: Mario Lundqvist

[email protected]

Hej igen, tyvärr är tjänsterna nu tillsatta, men om du är intresserad av eventuellt extrajobb vid behov så är det bara att välja vilket lopp som helst (V64, V86 eller V75)

Helge 2016-02-17 00:39

HUR blev det DÄR erbjuden en tjänst?

Klanke 2016-02-17 00:46

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 478221)
HUR blev det DÄR erbjuden en tjänst?

Hur blev det där erbjuden en tjänst? (den meningen förstår jag inte helge) kan du förtydliga.

:lol:

Den som skrattar först skrattar sist...

Förstår inte varför man skall mobba andra? vad är fel på er? har ni fått granatsplitter i hjärnan? man kan ju undra..

Nog om mig här, tänker aldrig mer sätta min fot här igen. Tycker det har blivit en riktig pajas sida, inte ens Odens krafter kan få mig att stanna kvar...

:p

Helge 2016-02-17 00:52

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 478222)
Hur blev det där erbjuden en tjänst? (den meningen förstår jag inte helge) kan du förtydliga.

:lol:

Den som skrattar först skrattar sist...

:p

Jaja lite felstavat men du snackar skit,

INTE erbjuden jobb på Spelvärde.. vi vet.

Klanke 2016-02-17 01:04

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 478223)
Jaja lite felstavat men du snackar skit,

INTE erbjuden jobb på Spelvärde.. vi vet.

Helge du tror du vet men i själva verket vet du inte ett skvatt. Men jag skiter i vad ni tror huvudsaken är att jag vet.

Sedan får andra tycka vad de vill.....

AndyMart 2016-02-17 07:37

Helge vet allt såklart. Som vanligt. Och ska helst förnedra de som inte vet också.

Helge 2016-02-17 10:45

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 478226)
Helge vet allt såklart. Som vanligt. Och ska helst förnedra de som inte vet också.

Nej, men sanning är bäst, svaret fick ju vi alla av Klanke, inte erbjuden tjänst men lite extra jobb... Så varför skulle det ta för mycket tid bla bla bla

Hej igen, tyvärr är tjänsterna nu tillsatta, men om du är intresserad av eventuellt extrajobb vid behov så är det bara att välja vilket lopp som helst (V64, V86 eller V75)

Sista av mig i detta men rätt ska va rätt och vissa kan tydligen inte ens läsa.

TravPeter 2016-02-17 11:01

Alla dessa diskussioner som inte hamnar i rätt tråd.....

Jag har en fråga som berör den aktuella omgången:
I v64:5, varför väljer inte Peter Untersteiner att gå ut i rygg på hank von håleryd i sista sväng och attackera in på upploppet? Vinner inte 9 Countdown med en sådan styrning?

Givetvis hade jag intressen i utgången av det loppet( med vinst på 9an så hade jag haft v4an med ett beräknat värde på över 35000)

Fidus 2016-02-17 11:14

Citat:

Ursprungligen postat av TravPeter (Inlägg 478233)
Alla dessa diskussioner som inte hamnar i rätt tråd.....

Jag har en fråga som berör den aktuella omgången:
I v64:5, varför väljer inte Peter Untersteiner att gå ut i rygg på hank von håleryd i sista sväng och attackera in på upploppet? Vinner inte 9 Countdown med en sådan styrning?

Givetvis hade jag intressen i utgången av det loppet( med vinst på 9an så hade jag haft v4an med ett beräknat värde på över 35000)

He, he... då borde du flytta detta inlägg till tråden om Jägersro!:lol:

Jag ville så gärna det du ville också, men Johan styrde väl Countdown? Det var surt.
Jag tar med hästen fortsatt på mina kuponger. Lär bli mer streckad då, troligtvis.
En nästagångare i liknande sällskap.

:)

TravPeter 2016-02-17 11:21

haha ja typiskt klantigt av mig!
Skrev på mobilen och råkade välja den tråd med v64 som fortfarande va igång även om den handlade om ifall man fått ett jobberbjudande eller ej.

Nyvaken så lyckades jag även snurra till det med johan/peter också, självklart körde Johan hehe.

TravPeter 2016-02-17 11:24

Hur gör man för att flytta inlägg?