Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Halmstad (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/25843-v64-halmstad/)

Klanke 2016-02-16 11:56

Citat:

Ursprungligen postat av Zniper (Inlägg 478114)
Då förstår jag att det inte blev nått jobb på Spelvärde för dig

Jag har vunnit mer pengar än spelvärde gjort under ett år ;)

Mina bolag går som tåget. Vi har spelat in närmare 250 lax på bara 2 månader förra året var också ett bra år.

Vi spikade Spring erom på ett utav våra bolag i lördags 3% vem vågar spika en sådan?

:gun_bandana:

Jockepo 2016-02-16 13:16

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 478118)
Jag fick ett erbjudande men jag tackade nej. Hinner inte i min vardag har fullt upp med jobb och familjen.

Att jobba på spelvärde handlar inte om att tippa bra enligt dem utan att motivera så att folk blir intresserade. Ta fram fakta, statistik och spetsanalys (var väldigt vktigt) enormt mycket jobb.
Nöjer mig med min blogg, kommer dessvärre enbart skriva där nu framöver tycker själv att Sharps var bra en gång i tiden men har spårat ut mer och mer på äldre dagar likt som travcafeet om ni minns det forumet)

vad heter bloggen?

Klanke 2016-02-16 16:28

Citat:

Ursprungligen postat av Jockepo (Inlägg 478147)
vad heter bloggen?

www.miljondragen.bloggo.nu

Zniper 2016-02-16 17:22

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 478141)
Jag har vunnit mer pengar än spelvärde gjort under ett år ;)

Mina bolag går som tåget. Vi har spelat in närmare 250 lax på bara 2 månader förra året var också ett bra år.

Vi spikade Spring erom på ett utav våra bolag i lördags 3% vem vågar spika en sådan?

:gun_bandana:

En som inte har en aning om vad en häst har för insatsprocent?

Klanke 2016-02-16 18:01

Citat:

Ursprungligen postat av Zniper (Inlägg 478157)

När det är stora dagar och jag är piloten i ett bolag så kollar jag upp alla parametrar.

Jag förstår inte vart du vill komma..

:thumbdown:

Klanke 2016-02-16 18:03

Citat:

Ursprungligen postat av Zniper (Inlägg 478157)

Du sitter och hånar mig.

En sak skall du veta jag skrattar inte åt dig, vet du varför? jo det är enkelt jag skrattar inte åt handikappade...

Helge 2016-02-16 23:37

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 478118)
Jag fick ett erbjudande men jag tackade nej. Hinner inte i min vardag har fullt upp med jobb och familjen.

Att jobba på spelvärde handlar inte om att tippa bra enligt dem utan att motivera så att folk blir intresserade. Ta fram fakta, statistik och spetsanalys (var väldigt vktigt) enormt mycket jobb.
Nöjer mig med min blogg, kommer dessvärre enbart skriva där nu framöver tycker själv att Sharps var bra en gång i tiden men har spårat ut mer och mer på äldre dagar likt som travcafeet om ni minns det forumet)

haha.. eller ha ha ha..

Farnod 2016-02-17 00:03

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 478217)
haha.. eller ha ha ha..

Det var även min reaktion ;)

Klanke 2016-02-17 00:20

Uttag från mejl adressen..

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 478217)
haha.. eller ha ha ha..

Gustaf Björck

Lägg till i Kontakter

2015-10-04

Till: Mario Lundqvist

[email protected]

Hej igen, det blir som ett test nu bara, så du kan maila mig spets- och loppanalysen när du vill före fredag 15.00 när tipsmaterialet släpps. Tänk på att få med så mycket fakta som möjligt att motivera rankingen med. I detta skede är det inte tipsen i sig som är det viktigaste, utan att du visar att du är duktig på att skriva/motivera.

Jag ger dig feedback.

Klanke 2016-02-17 00:22

Efter en tid fick jag detta tillbaka eftersom jag inte lämnade in något tipsmatrial vid angiven tid.

Citat:

Ursprungligen postat av Farnod (Inlägg 478218)
Det var även min reaktion ;)

Gustaf Björck

Lägg till i Kontakter

2015-12-03

Till: Mario Lundqvist

[email protected]

Hej igen, tyvärr är tjänsterna nu tillsatta, men om du är intresserad av eventuellt extrajobb vid behov så är det bara att välja vilket lopp som helst (V64, V86 eller V75)

Helge 2016-02-17 00:39

HUR blev det DÄR erbjuden en tjänst?

Klanke 2016-02-17 00:46

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 478221)
HUR blev det DÄR erbjuden en tjänst?

Hur blev det där erbjuden en tjänst? (den meningen förstår jag inte helge) kan du förtydliga.

:lol:

Den som skrattar först skrattar sist...

Förstår inte varför man skall mobba andra? vad är fel på er? har ni fått granatsplitter i hjärnan? man kan ju undra..

Nog om mig här, tänker aldrig mer sätta min fot här igen. Tycker det har blivit en riktig pajas sida, inte ens Odens krafter kan få mig att stanna kvar...

:p

Helge 2016-02-17 00:52

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 478222)
Hur blev det där erbjuden en tjänst? (den meningen förstår jag inte helge) kan du förtydliga.

:lol:

Den som skrattar först skrattar sist...

:p

Jaja lite felstavat men du snackar skit,

INTE erbjuden jobb på Spelvärde.. vi vet.

Klanke 2016-02-17 01:04

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 478223)
Jaja lite felstavat men du snackar skit,

INTE erbjuden jobb på Spelvärde.. vi vet.

Helge du tror du vet men i själva verket vet du inte ett skvatt. Men jag skiter i vad ni tror huvudsaken är att jag vet.

Sedan får andra tycka vad de vill.....

AndyMart 2016-02-17 07:37

Helge vet allt såklart. Som vanligt. Och ska helst förnedra de som inte vet också.