![]() |
Funderar på att spika QUANTANAMERA på dubblen! bra odds kör mot 3-4-6-8 i dd 2
|
Citat:
|
Citat:
För mej vinner Björn första, men andra vete kattsingen, lutar åt 1,4,8. |
8an höll väl undan !?
|
Spikade 1an i v4 ett. Men la till 8an neo efter Fidus finna analys.
Bra tips Fidus. Hoppas det håller hela vägen nu |
min vinnare är ;)Summerstrate M.L.
|
DD 1) 9
DD 2) 6 2000 spänn yes |
fyfan va surt... Sån oflyt just nu, och egentligen senaste två åren. Beger mig till pressbyrån och är sugen på att lira efter ett minimalt uppehåll. Fyller snabbt in v4;
5,8,10---4,6---1,3,9---1,6(res10) 72kr även en tvilling på 5,8,10 runt om 30kr... Kommer fram till kassan och när tjejen skall lira säger hon: "ursäkta, men maskinen håller på o startar om..." MISSAR hela kalaset... åkt 20min in till butiken för att få veckans slap i ansiktet...:rolleyes::hurt: |
Klart hade liren inte gått såhär, hade man vart glad att man sparat cash... Men de är det som är typiskt. Att ngt sånt här händer o sktien sitter
|
Va äre för skitdunk de spelar på liven?? Äre warm-up för csgo turnering elle?:thumbdown:
|
Citat:
|
Citat:
|
Förbannade hultman som såsar i kön och ger bort segern.. Sen kan man ju undra vad Jepson skulle ut i spåren och härja också för inte trodde han väl att Jorma släpper?
|
Citat:
Hoppas du satte den! Jag hade en väldigt lyckad spelkväll med V4*2 + fet trio på Neo! Allt stämde streckmässigt, förutom att jag köpte sista fullt ut med c-hästar på mitt reducerade V6, istället för att köpa avd 2! Denna omgång var det verkligen nära storkovan. V6 var dyrt denna gång. Kostade 5 5:or + 4:or. Synd inte V65 fortfarande gällde. Då hade jag fått bra betalt på lyckad analys idag! (Vägrar V64, då uselt spel!) Nöjd!:) |
Snyggt jobbat. Nästa ggr sitter den.
|