![]() |
Med all respekt olleoch vet att du är en mycket duktig spelare MEN "Hur ska spelarna framöver kunna ha förtroende för barfotainfon" Ni som kan/vet om barfota eller inte bygger erat system på det.90%(utan att veta) gör det inte för VI har noll koll.
|
Ja, helt galet fjant.
Preliminär anmälning av skoinfo senast 24 timmar innan första start (lopp 1). Korrigering tillåten till en timme innan första start (lopp 1). Ändring vid ett senare skede = böter 5 000 kr. |
"vi har anmält barfota men ska köra med skor"
Ja, det där läser vi som att hästen går barfota men Anders har skorna på. Klokt. |
Äntligen är Erik tillbaka! Känns nästan som att det är en kompis som varit borta och äntligen kommer hem igen!;) Får nog ta sig en funderare över hur mycket liv man har egentligen! Haha..
Som lök på laxen osv så har vi Kung-Åke på gästspel OCH barfotakörning tillåten igen!! Ojojoj...nästan så man fäller en tår! V64:an ser inte så spännande ut dock men med alla dessa plus så måste man ju in med en rad! Chansspikar Robins kompis i avd 2 då jag jagat den hästen ett tag nu och hoppas han skräller till idag!:p |
Tilläggshästarna står väldigt billigt inne i andra v64. 2640 meter. Jag spikar
10 Papparazzi |
Jag spikar i de tre första loppen: Global Revolver, Paparazzi M. och Quid Quo Pro. Erik tror jag sitter i spets i sina två lopp och leder runt om i lugn och ro och Paparazzi får så klart sänka dem från kön.
|
1.30 vinnarodds på Papparazzi
|
Citat:
|
Eternity Of Joy favoritspelad, känns lite överstreckad på Åke.
|
Känner på mig att Kalle Stolt fixar degen åt mig idag. Vinnare på Vendela och plats på Peasgood. Vendela känns bättre och bättre så snart kommer en vinst. 8 % är bra när det bara är 7 hästar med i loppet!
V64 Inlämnat: 2016-03-01, 18:34 Axevalla Tisdag 2016-03-01 Start: 19:25 Kostnad: 24,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 3, 5, 7 2: 10 Paparazzi M. 3: 2 Quid Pro Quo 4: 2, 9 5: 1 Jerns Vendela 6: 3, 5, 8 |
Vinner Quid nu så är spikarna hemma. Resten av systemet ser ut så här:
4) 1,2,3,9,11,13,14 5) 1,2,4,6,8 6) 3,7,8 |
Citat:
Måste vunnit va? |
Gött
|
Jäklar vad Sharps går ner hela tiden.
|
Härligt! Det blev en fin skräll, precis som jag hoppades på.
|