Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Kalmar (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/26001-v75-kalmar/)

Manprinsen 2016-03-12 17:59

Citat:

Ursprungligen postat av Staketkusken (Inlägg 481626)
Persson rikspajas. Snackpåse som inte vågade utmana. Hade också degat in.

Tycker han lämnade lite väl stor lucka in på upploppet? Blev för långt fram till slut... Hade räckt med en meter närmare typ.

Helge 2016-03-12 17:59

http://piclair.com/data/5tm0f.jpg

spelgameodds 2016-03-12 18:02

Veijo Heiskanen problemer passgång , galop , og bla,bla,bla

mackpeter 2016-03-12 18:02

Hatten av :hattenav:för Maria Törnqvists styrningar idag. Hon kör som en riktig.........

Fidus 2016-03-12 18:03

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 481625)
Strålande prestaion av Orakel Face! Förmodligen gör Buzz Mearas också ett riktigt bra lopp.

9 Daydream Rapida gjorde också en strålande prestation.
Det lär inte gå att läsa i resultatlistan framöver.

Hans C får ha en eloge. Det behövs att någon kusk vill ta initiativ tidigt i loppen då och då.

Manprinsen 2016-03-12 18:03

Hon är iaf trevlig att titta på. Hur hon kör orkar jag inte intressera mig i... :p

Spojs 2016-03-12 18:03

Nu känns det bra med 3 x 4 hästar kvar i de två sista, skulle sitta skönt med alla rätt för en gångs skull-

Hilding 2016-03-12 18:04

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 481628)
Tycker han lämnade lite väl stor lucka in på upploppet? Blev för långt fram till slut... Hade räckt med en meter närmare typ.

Där ser man verkligen klasskillnaden på kuskar. Persson alls ingen sopa normalt men han sitter ju o sover, ser närmast chockad ut när luckan kommer. Tar par sekunder flytta ut hästen och ytterligare ett par sekunder få ur tussarna . Hade han suttit med full beredskap och gjort dessa moment snabbare vinner han. Sen i alla moment och riktigt dålig finish-kusk.
Björn Goop hade vunnit det där loppet utan målfoto.

Stekel 2016-03-12 18:07

Citat:

Ursprungligen postat av Spojs (Inlägg 481634)
Nu känns det bra med 3 x 4 hästar kvar i de två sista, skulle sitta skönt med alla rätt för en gångs skull-

Stort lycka till, då sitter du säkrare än mig som har 6*1 men inte favoriten i första DD! Hoppa Adde!!!!

Stankarn 2016-03-12 18:09

Jag står över Buzzen jag och kör en tvilling 3,5,6,11 runt om.

Spojs 2016-03-12 18:09

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 481636)
Stort lycka till, då sitter du säkrare än mig som har 6*1 men inte favoriten i första DD! Hoppa Adde!!!!

Hoppas på 9,10 på dd, vilket vore optimal utdelning:lol:

Stankarn 2016-03-12 18:11

Citat:

Ursprungligen postat av Hilding (Inlägg 481635)
Där ser man verkligen klasskillnaden på kuskar. Persson alls ingen sopa normalt men han sitter ju o sover, ser närmast chockad ut när luckan kommer. Tar par sekunder flytta ut hästen och ytterligare ett par sekunder få ur tussarna . Hade han suttit med full beredskap och gjort dessa moment snabbare vinner han. Sen i alla moment och riktigt dålig finish-kusk.

Det finns flera här på Sharps som har tapetserat väggarna på pojkrummet med superkusken Persson...

Manprinsen 2016-03-12 18:12

Citat:

Ursprungligen postat av Hilding (Inlägg 481635)

Han är duktig som tränare och OK som kusk i vardagstravet. Däremot borde han sluta kajka runt själv i spåren på v75, tror han skulle tjäna på det rent ekonomiskt. Hästarna är i riktigt fin författning i regel.

Manprinsen 2016-03-12 18:14

Skämtodds i DD2 måste säga. The True F ger bara 10 ggr t.ex?

Stankarn 2016-03-12 18:16

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 481600)
Du tyckte styrningen var dålig alltså?

Man kan väl säga så här. Att om man vinner med storfavvo med en överläpp efter att ha fått luckan invändigt 75 meter kvar så är det långt ifrån en körning som Adielsson eller Goop skulle ha presterat. Men du får gärna ha Lövgren som kuskidol Inte mig emot.