![]() |
Fan va GÖTT och sätta en målfotovinst för en gångs skull. Laddade med Vinnare, LD och Tvilling på Rebekka när V65:an gick åt skogen och var hundra på ytterligare en målfototorsk. Hoppas nån tog rygg!
|
Citat:
|
Citat:
I år har målfotona inte varit snälla mot mig.:hurt: Så trist! :) Red: Om Luma lyckats ta sig förbi, så hade jag gråtit floder över mitt system... |
Wohoo! Sry för efterhandare men kom inte åt att skriva..
LD Inlämnat: 2016-03-11, 13:25 Solvalla Fredag 2016-03-11 Start: 13:45 Kostnad: 27,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5 Rebekka Ans 2: 3 Wind Knight 1 x 27,00 kr = 27,00 kr. Totalt: 27,00 kr. Rättningskod: |
Tvillingen satt på luma, men vad synd att hon inte orkade förbi.
|
Citat:
Samt Wind Night i 5e Nu ska Fonzan Sund vinna, då blir det iaf 4st femmor ;) |
Citat:
Det blir gärna så när ens analys precis har "raserats". Luma var ju ruskigt bra, faktiskt. Pastell Tilly ska ha en eloge också. Nästa gång? Trav är trav! :) |
Citat:
|
Pastell hade smakat ännu bättre
|
Heja Tillman!, Missar V4an på Digger Lord. Varför går hon inte ut och tar över ledningen igen i starten?!
|
Citat:
Spicy A galopperar omotiverat i slagläge mitt i loppet och den hade jag. Kom tillbaka finfint. Värd att passa. |
Hur kan V4 nästan ge lika mycket utdelning som V65 när det var en miljons jackpot? :ohmy:
|
Citat:
2. 100 procent av vinsterna till dom med alla rätt på V4. Bara 50 procent på V65. 3. Megavfavorit + betrodd som vann avd 1 och 2 om jag ser rätt. Har inte kollat lunchtravet idag. |
Citat:
|
Citat:
|