Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 ROMME (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/26086-v64-romme/)

ricBLo636 2016-03-18 21:05

Citat:

Ursprungligen postat av ricBLo636 (Inlägg 482318)
Jaja någon som har något bra DD drag?
Jag tror mycket på Razor Kronos men ska grotta ner mig lite få se om jag hittar något roligt drag i sista. Just nu känns det som att det kan bli spel på 7-6.

Gahhh piss atg! pga att liven hacka så försvann jag lite för länge i listorna. När liven startar så är det 100m till start. Han inte lämna in min DD nu :idiot: Skulle haft 7-6,11. Bara hoppas den inte sitter!
:gun_bandana:ATG

mackpeter 2016-03-18 21:09

Vi är väl medvetna om problemet, säger atg kundtjänst. Vi arbetar på det.
Det s.k. arbetet har varat i över en månad nu.
Och vi sitter bara stillatigande och göder atg med våra spel.

Menvafan 2016-03-18 21:09

Alltså det liknar ju inget jag var med som betatestare för nya sidan första gången jag var in höll jag på spy ! var in och kollade på feedback sidan men insåg att allt redan var för sent det jag ville säga var starta om men tänkte man får väl köra allt från hpt så slipper man se skiten man när inte liven går att se så kande ju sticka och brinna ,har mer och mer gått över till tipset nästn alltid bra utdelning ingen som mörkar utrustning jag menar är det skruvdubb så häre nä tror ATG är körda !

drakdead 2016-03-18 21:37

Citat:

Ursprungligen postat av Menvafan (Inlägg 482329)
Alltså det liknar ju inget jag var med som betatestare för nya sidan första gången jag var in höll jag på spy ! var in och kollade på feedback sidan men insåg att allt redan var för sent det jag ville säga var starta om men tänkte man får väl köra allt från hpt så slipper man se skiten man när inte liven går att se så kande ju sticka och brinna ,har mer och mer gått över till tipset nästn alltid bra utdelning ingen som mörkar utrustning jag menar är det skruvdubb så häre nä tror ATG är körda !

Tyvärr är jag lika dåligt inne i tipset som travet men verkar bättre att börja med det än sitta här och svära,när kringsnacket före loppen,inte går att höra.Det finns ju en del duktiga reportrar och kommentatorer

drakdead 2016-03-18 21:55

Får en känsla av att problemet hänger på hur många som är inne

olle 2016-03-18 22:41

Var nog tur för spelkassan att ATG live inte funkade i kväll för ser ut som dd var svår att hitta. Trodde Razor Kronos skulle behöva ett. Lopp och vinnaren i dd 2 har jag nog aldrig sett.

olle 2016-03-18 22:42

Citat:

Ursprungligen postat av drakdead (Inlägg 482346)
Får en känsla av att problemet hänger på hur många som är inne

Då lär det bli ännu värre i morgon. Även om många kollar V75 på 12an