![]() |
Citat:
|
Spika 2 favoriter, chansa med 2 lågprocentare som spik mellan (5-15%) sedan 4 lopp kvar att lösa på 300 kr, det kan ge tex 7*7*6*4
Går fint att hitta potential i det. Satsar heller 300 med chans på 6-siffrigt än lägger 300 kr på en vinnare till2-3 ggr |
Citat:
|
Någon med Jens analys?
|
Alltså jag är mer och mer inne på Beverly Boulevard i första. Det som skrämmer är ju att hon hoppat de två senaste, men är ju travsäker i vanliga fall och bör vara en bra chans på ledningen. Elma Lane årsdebuterar och Wingait Ida ska slå på skorna bak. Nä jag börjar med spik.
|
Alltså, vilken djävulsk ordbajsare Eskil är, fy faan, lämnar avslag på Falsigs i V4-1 o efter mål är det helt plötsligt en lördagshäst,sopa!!
|
Citat:
Nej, jag har följt den. Ser mycket bättre och kapabel ut än vad den är, likt många andra Zola Boko avkommor. Hoppa av, den kommer fortsätta vara överspelad. |
Citat:
|
Jag funderar på att köra ett U-system idag med 2 x Adrian som spikkusk. Måste dock se värmningen på Beverly Boulevard innan jag bestämmer mig.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Inte ofta. Satte 4 spikar på V75 2012. En var favorit. Vann 2 miljoner. Men en gång räcker en bit.. |
Leif Light bfro och runt om på både flex och tvilling i montén nu.... KÄMPA
|
Citat:
|