![]() |
Jäklar vad dd oddsen på Tango Vang rasade från någon minut innan spelstopp . Det går verkligen inte att värdera dd odds hos spelmonopolet ens minuten innan start.
|
Fan vilka skillnader i odds på ddn. 3-12 68ggr 2-12 20ggr någon som gått in stenhårt på 2ahandaren i dd 1?
|
V3 Åby inne och kvällen bra plus om Aarbys Amalia vinner. 300 på rak DD mot den....
|
Bakom favoriten ser sista loppet helöppet ut, så jag lägger ett litet chanslir på Maestria.
|
Provar en tvilling här i sista 3 i spets o 2 i rygg ledaren. Hur har ni det med liven? laggar det för er också?
|
Vi kommer se härliga dueller med Bergh vs Kolgjini där nere, ingen av dom ger sig eller släpper spets :)
|
Tror Huselius sitter med inför sista....
Märkbart nöjd över värdet! 1% andra ut.... |
Citat:
|
Citat:
|
Och ATG live funkat utan avbrott två kvällar i rad. Vågar man hoppas att dom fått rätt på det?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Propulsion, Fire to the Rain, Al Dente m.fl. i topplopp på Färjestad på fredag. Sauveur och Charrua Forlan i årsdebut på Eskilstuna, lunchtrav fredag. Wild Honey mot Timbal i Påskägget på Gävle, lördag. Grym V75-omgång med en ruskigt fin gulddivision på söndag. Aja, du hinner se Nuncios årsdebut nästa onsdag. |
Citat:
Även jobb Elitloppshelgen men där har jag sökt semester och fått det beviljat :) Lördagens lopp kan jag följa iaf. |
Tusan så skönt att man satte den bra spelpengar eller hur :1
3791213 3 2 6VICTOR RUSH 6 3 23479 4 4 16 6 = 4 RÄTT VINSTBERÄKNING 4 rätt: 1 x 62 395 kr Vinst! Utbetalt: 62 395,00 kr VISA KVITTODETALJER SKRIV UTVERKTYGDELA |
Citat:
Själv har jag lagt in om semester första veckorna i september. Tänkte då resa bort lagom till derbyhelgen. Det känns inte helt bra. Missade den även i fjor😫😫😫 |
Citat:
Derbyhelgen vill man inte missa i år med tanke på vilka kanoner vi har i derbykullen. |
Min skräll ide Maestria, räddade hela omgången i sista, på tvillingen. på DD storsprack det.
Men första spiken Beverly B, hoppade direkt. Den andra spiken Basic Instinct blev regelrätt slagen av mitt sistaminutenspel, det var rejält uppåt i förhandsintervjuerna. Totat en dålig kväll, tipsmässigt. Ekonomiskt gick det bra men analyserna var helkassa, tur att jag inte delade dem. Det som gick in var vinnare på Makethemark och tvilling på Masteria. Fredag nästa... |
Känns skönt att man satte den:1
3791213 3 2 6VICTOR RUSH 6 3 23479 4 4 16 6 = 4 RÄTT VINSTBERÄKNING 4 rätt: 1 x 62 395 kr Vinst! Utbetalt: 62 395,00 kr VISA KVITTODETALJER SKRIV UTVERKTYGDELA |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Törst
Citat:
Mvh Uffe |
Citat:
Alltså, "holms" = låg klass. |
Citat:
Avd 1: 2, 3, 4, 9, 10 Avd 2: 2, 4, 5, 6, 8, 10 Avd 3: 12 Avd 4: 2 Avd 5: 5, 10, 11 Avd 6: 1, 2, 4, 6, 10 Avd 7: 2, 3, 4, 6, 11 Avd 8: 10 kr 562:50 5 rätt. Då kanske jag inte ska gräma mig så mycket över att inte lyckades få något på min 16 krs rad Avd 1: 3, 4 Avd 2: 4 Avd 3: 5, 12 Avd 4: 2, 3 Avd 5: 10, 11 Avd 6: 1, 2 Avd 7: 3 Avd 8: 5, 8 Kr 16:- 4 rätt :whistling: |