![]() |
Härligt! återbetalning...
Tv 1-5 X50:- ca 26 ggr DD Kvar = DD:2 no 4 X50:- no 4,7X20:- no 11X20:- Kan bli roligt ,pengarna tillbaks +fickpengar på Tvillingen iaf. L ca 8000:- på 4:an eller 2600:- på 11:an =tackar....håller några tummar nu.. |
Steen Juul verkar sugen på Elitloppet i år, 10,4 i slutet på mars jisses
|
intressant att se hur pass veijos kan öppna med skolösa hovar. hästen ser fin ut.
|
5-3. Men jag hoppas på 5-7 så sexan sitter! Livrädd för Untersteiners dock, ny som valack är alltid intressant.
Ett stort lycka till |
7 BREIDABLIKS NUBBE 9 174 KR
|
Citat:
Och korrigeringarna som görs därefter är få och små, för det är så mycket desinformation man får. Bättre att lita till sitt egna bollsinne än defensiva/offensiva kommentarer från tränare och kuskar som med ytterst få undantag vet bättre. |
Citat:
Intervjuer(betaltjänster kommer långt senare), rubba inte på dina egna intryck! |
Citat:
Jag har nu vunnit ca 70.000 (vet vilka kuskar som brukar skrälla typ) den senaste veckan.Får in hyfsat stora vinster UTAN att titta på alla betaltjänster.Man behöver inte plugga för att vinna HELGE.Snart mycket snart kommer jag att sätta den stora jag bara vet. |
Citat:
|
Nja....trav är för mig det enda tur spel jag sysslar med....men där ljög jag har faktiskt en stående Lotto rad:)
|
Att vinna 20 miljoner på trav är för mig tur att du sätter dina ev spikar.
|
Citat:
|
Citat:
|