Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Solvalla (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/26177-v75-solvalla/)

Manprinsen 2016-04-01 20:22

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 484280)
Unter ska väl ladda men han nöjer sig nog med ryggen ganska snabbt.

Att Windy skulle slå Donna med spetsgaranti, Windy från spår 11 kan bara den mest fanatiska Redèn älskaren tro.

Äckliga procent på Donna och jag fäller den mer än gärna!

Men tills någon presenterar ett trovärdigt scenario om hur det skall gå till så får Donna vara själv på lappen!:cheers:

Då är vi helt eniga i resonemangen. Klart det är lockade att gardera stora favoriter men det är ju totalt bortkastat om dom inte torskar. Chrille Eriksson som jag brukar hylla rätt ofta torskade ganska många miljoner förra helgen på att han vägrade spika On Track Piraten trots att den var stenklar. :cheers:

AndyMart 2016-04-01 20:32

V75 Solvalla

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 484282)
Då är vi helt eniga i resonemangen. Klart det är lockade att gardera stora favoriter men det är ju totalt bortkastat om dom inte torskar. Chrille Eriksson som jag brukar hylla rätt ofta torskade ganska många miljoner förra helgen på att han vägrade spika On Track Piraten trots att den var stenklar. :cheers:

Alla vinnare är stenklara efter loppen.

Shooter 2016-04-01 20:32

Finaler på Solvalla kan bli allt från rejäl utdelning till favoritparad. Jag är inne på det första. Det blir säkert lite körning i loppen och Windy barfota runt om är klart intressant.

Helge 2016-04-01 20:36

Ja lyssna inte på mig. Jag älskar Redén hästar.

Han skulle kunna fylla ett försök till Elitloppet i år ♥

Spiken64 2016-04-01 20:36

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 484187)
15 ggr hos B365. Du får ju spela hos alla nätbookies trots alla vinster genom åren.

15 ggr känns kanske spelbart. Dock ska man tänka på att det är en helt annan sak med V75 final på Solvalla än V75 loppet på Bergsåker och framförallt motståndet i Boden senast. Blue Star Champion som den torskade mot näst senast ska dessutom gå med mycket lättare balans nu som jag skrev igår.

Utan skryt nu så var jag väl nästan ensam om att se vad Örjan gjorde 838meter från mål näst senast och det kostade dom segern. Sen kom man ut i Boden och det loppet var bara en lätt genomkörare för den här finalen. Vi kan ju hoppas att Örjan får tag i vänstertömmen så kan vi mycket väl få en Boden seger i morgon.

Shooter 2016-04-01 20:37

Citat:

Ursprungligen postat av Spiken64 (Inlägg 484287)
Utan skryt nu så var jag väl nästan ensam om att se vad Örjan gjorde 838meter från mål näst senast och det kostade dom segern. Sen kom man ut i Boden och det loppet var bara en lätt genomkörare för den här finalen. Vi kan ju hoppas att Örjan får tag i vänstertömmen så kan vi mycket väl få en Boden seger i morgon.

Öppet lopp med många rensare som har gjort fina prestationer.

chompipe 2016-04-01 20:38

martha chip bästa spiken fel fri;)

Manprinsen 2016-04-01 20:39

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 484284)
Alla vinnare är stenklara efter loppen.

Han var stenklar redan innan loppet i söndags. Fanns inte på kartan att han skulle torska. Däremot är han mer sårbar i morgon från det läget, även om jag tror Johnny löser det.

Kusken1 2016-04-01 20:39

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 484280)
Unter ska väl ladda men han nöjer sig nog med ryggen ganska snabbt.

Att Windy skulle slå Donna med spetsgaranti, Windy från spår 11 kan bara den mest fanatiska Redèn älskaren tro.

Äckliga procent på Donna och jag fäller den mer än gärna!

Men tills någon presenterar ett trovärdigt scenario om hur det skall gå till så får Donna vara själv på lappen!:cheers:

Det är precis det jag menar. Varenda lopp letar man motbud till en favorit och speciellt en som Donna, veckans största. Och jag vill egentligen plita dit ett streck för Windy och se henne blåsa till allt men i det långa loppet är det inte vinstgivande när fakta talar för att det inte går. Som att betta hela vägen ut med hålstege och hoppas på träff.

Björnland 2016-04-01 20:51

Windy Ways är ju lika bra som Delicious sa dom ju för några starter sen då borde hon vara stenklar, tror i.o.f.s inte på det där snacket förren jag sett det.

AndyMart 2016-04-01 20:51

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 484286)
Ja lyssna inte på mig. Jag älskar Redén hästar.

Han skulle kunna fylla ett försök till Elitloppet i år ♥

Haha jo tjena. Propulsion och Delicious duger, ingen annan.

Helge 2016-04-01 21:14

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 484294)
Haha jo tjena. Propulsion och Delicious duger, ingen annan.

Du kommer bli varse.

robfri 2016-04-01 21:15

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 484295)
Du kommer bli varse.

väntar med spänning, parodi

Spiken64 2016-04-01 21:51

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 484288)
Öppet lopp med många rensare som har gjort fina prestationer.

Det håller jag med om Shooter.

Kusken1 2016-04-01 21:52

Hur bra är Marta? Klarar troligen spåret och hur stor är sannolikheten för att hon spetsar? Ingves är kall men med bästa hästen(?) vinner han ändå? Jag tror det och min bryderier på spelet ligger i om Veijo vinner andra eller inte=mångkupong eller inte?