![]() |
V75 Solvalla
Nästgångaren vann som väntat senast och inte är det många här som kommer att tro att Boden hästen 9.Merry Broline vinner på lördag.Nu hinner Örjan få tag i vänstertömmen den han tappade 838 meter från mål senast och segern rök.
Min vinnare Merry Broline |
Orakel Face i sista. Kung Johnny SoS!
|
Citat:
|
Citat:
|
Blir det en clinch match mellan Piraten och A da Vinci eller kan någon annan blanda sig i den matchen och sno loppet av dom?
|
Citat:
|
Funderar på att spika Blended Scotch i första med Per ser ju jättefin ut fast den inte mött dom bästa ännu.
|
Citat:
|
6 Shogun D.K just nu 8% i sista....
Herregud! Alkoholdemens på packet när det är som bäst! Nu åker förhoppningsvis skorna och sedan blir det slakt från som sämst dödens!! Omgångens bästa spik! |
Kommer INTE spika 5 Fridericus!
Den av 2 Augustus F. och 4 Georgie Mae som tar spets (förutsatt att dom inte dödar varandra) har riktigt bra vinstchans! Båda oerhört lågt streckade! |
Augustus funkar bäst i spets, ser ingen anledning till att man inte ska köra där. Blir våldsam körning där.
|
Jag kommer att spika Martha Chip. Här har Puro ställt i ordning.
Genom att låsa sista med Shogun D.K. och Michelangelo Ås får jag råd att gardera dunderfavoriterna Fridericus och On Track Piraten. |
Jag kommer att spika Bottnas Commandeur (förutsatt att han hamnar under 10%) i femte och Shogun i sista.
Spring Erom ska med på alla lappar. Avslutade fint bakom Alfas senast. |
Citat:
|
Gör samma som doobelito, shogun, framspår nu, 2.a-3.dje utv?
|