Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Åby v64 7 April (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/26242-aby-v64-7-april/)

Stekel 2016-04-07 19:17

Tar tillbaka det där med Lordspirit. Från spår 1 vore det något annat men här är det risk för vingel och han kan mycket väl hamna längst bak av de betrodda. Då blir det svårt även om hästen skulle vara lite bättre än övriga. Kuskmotståndet fället avgörandet!

legolasse 2016-04-07 19:25

Spiken: Lord Spirit

Låset: Sandsjöns Revenue, Gengis Khan

Garderar på i de andra med lite utgångar på jokern!

Lycka till!

mackpeter 2016-04-07 19:45

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 485093)
Spelarkåren verkar inte vara helt frisk idag, går influensan på västkusten eller? I första har vi kusken som aldrig förivrar sig som tydligen ska vinna ett hyggligt högklassigt sprintlopp från bricka 2. Ungefär sämsta möjliga förutsättningar. Nära favorit är även en gunghäst som har kuskminus.

I fjärde är Falsig favorit från bakspår, vad händer!? Ludde andrahandare med gunghäst på spår 4 i volten...

????

Lordspirit och Imakethecashflow ser ut som bra favoriter men utgångas bara. Timbal vinner, varför gå emot? Super Bull och Cayenne Dimanche mest spelintressanta outsiders. Och på tal om spelintressanta ekipage, varför är Mr Pellegrino och Dollar Access så tappade, de sitter ju 8/10 gånger i ledning och rygg ledaren större delen av loppet??

Lycka till!

Falsig är alltid understreckad. 25 % är en härlig spik i fjärde. Jag har ingen influensa. :cheers:

MikaF 2016-04-07 19:56

Bara för mig som ATG sändningen hackar allt som oftast?

Stekel 2016-04-07 20:19

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 485097)
Falsig är alltid understreckad. 25 % är en härlig spik i fjärde. Jag har ingen influensa. :cheers:

Om du med alltid menar aldrig så har du helt rätt! Nejdå det kanske var lite överdrivet, men jag skulle i alla händelser vilja påstå att han är överstreckad som favorit i 90% av fallen. Och 100% av fallen då det startas från bakspår. Att spika är inget annat än ren feberyra, hur kry du än känner dig.

znipstern 2016-04-07 20:24

Citat:

Ursprungligen postat av MikaF (Inlägg 485099)
Bara för mig som ATG sändningen hackar allt som oftast?

Hackar inte men det är dålig kvalitét på bilden ö.h.t.
Eller så är det jag som är bortskämd med andra streamingtjänster.

MikaF 2016-04-07 20:26

Citat:

Ursprungligen postat av znipstern (Inlägg 485101)
Hackar inte men det är dålig kvalitét på bilden ö.h.t.
Eller så är det jag som är bortskämd med andra streamingtjänster.

Ok tack för svar !

Fidus 2016-04-07 20:37

Trav är trav. Endast Platon travar...(nästan)

legolasse 2016-04-07 20:51

Lägger ett spel på dubbeln då Untersteiner trots allt inte helt stängd dörren för en offensiv öppning beroende på hur det kändes från start. Släpp till favoriten och speeda förbi till slut tack!

I andra går jag på knock. Helöppet och lirar med tre oddsare då känslan är att det är jämt och de minst spelade således är spelvärda. Alla tre behöver dock lite hjälp med loppscenariot då de har helrisiga lägen.

13 Telegram Sam redan nämnd här, både häst och kusk har toppform,
14 Makera är en bra häst och Fleming är alltid farlig, känns märkligt bortglömd,
15 Red Schrew ett riktigt långskott med tränaren i sulkyn. Mest monté på slutet men visad toppform och kanske funkar nu i sulkyn och då kan superskrällen vara ett faktum.

8-13,14,15