![]() |
Sådär..då var utgången satt! Nu kanske det finns en möjlighet att man får sätta den idag då!;)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Där det finns pengar fuskas det. Jag kallar BG för det jag känner för och kan likväl tåla att andra skriver vad de tycker om mig. Jag lipar inte för det, vill de skriva något får de göra det. Det är upp till Admin att blocka och varna. Om det inte är ok att kritisera offentliga personer så finns det regler för detta. Om jag brutit mot dessa får admin varna/blocka/straffa men då gäller det för alla. Kanske är Surtomten och Rickart släkt med BG och tog illa upp men enligt mig är BG fortfarande smuts som ljuger och fifflar. Peace out. |
Fan så sexig styrning av Andrighetti. Bara han inte trängde undan nån?
|
Fan vad jag hann svära under detta lopp...fattas bara att Buzz blir diskad!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
det du vet. Det gäller att ta eget ansvar istället för att alltid skylla på någon annan. Skulle jag någon gång vinna på trav är det pga. ren tur, förlorar jag beror det på min egen inkompetens. Mvh Uffe |
Björn hade inte kört hästen sedan september och Stenströmer har haft usel stallform en längre tid. Sen hade han nog ingen koll på att det skulle ändras i utrustningen heller. Är väl inte så konstigt att han låg lågt med den?
|
Örjan i nästa skulle sitta smaskens!:p
|
Citat:
|
DD 5 mot 2,3,6,7
|
Citat:
Vad gjorde han?? Såg till att han förlora. Vad sa han om Donato E?? Vad gjorde han? Fifflare. |