Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 med Copenhagen Cup (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/26496-v75-med-copenhagen-cup/)

Speedyearl 2016-05-15 15:54

Sådär..då var utgången satt! Nu kanske det finns en möjlighet att man får sätta den idag då!;)

Stankarn 2016-05-15 15:55

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 490386)
Fattar inte hur folk kunde tro på Coldtown från det läget? Sjukt överspel.

Det är allas vår favorit-Malla som har skrikit upp den....trots att den inte visat ett skit på nåt år (eller mer?)....nu skryter han upp Solvato och det lär väl bli bra spel på den med. Går den bfro?

Manprinsen 2016-05-15 15:59

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 490390)
Det är allas vår favorit-Malla som har skrikit upp den....trots att den inte visat ett skit på nåt år (eller mer?)....nu skryter han upp Solvato och det lär väl bli bra spel på den med. Går den bfro?

Lät ju som dom ev skulle slå på bakskorna? Tror inte ett skit på den oavsett balans. Zukanovic är ingen storloppstränare direkt.

jeeboy 2016-05-15 16:03

Citat:

Ursprungligen postat av Grant (Inlägg 490388)
Sluta med personalangrepp, gäller samtliga.

Mvh Uffe

BG är offentlig person, han säger en sak likt många andra kuskar men resultatet blir ofta ett annat och detta vet dem mycket väl om.
Där det finns pengar fuskas det.
Jag kallar BG för det jag känner för och kan likväl tåla att andra skriver vad de tycker om mig.
Jag lipar inte för det, vill de skriva något får de göra det.
Det är upp till Admin att blocka och varna.
Om det inte är ok att kritisera offentliga personer så finns det regler för detta.
Om jag brutit mot dessa får admin varna/blocka/straffa men då gäller det för alla. Kanske är Surtomten och Rickart släkt med BG och tog illa upp men enligt mig är BG fortfarande smuts som ljuger och fifflar.

Peace out.

Manprinsen 2016-05-15 16:03

Fan så sexig styrning av Andrighetti. Bara han inte trängde undan nån?

Speedyearl 2016-05-15 16:04

Fan vad jag hann svära under detta lopp...fattas bara att Buzz blir diskad!

Manprinsen 2016-05-15 16:05

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 490394)
Fan vad jag hann svära under detta lopp...fattas bara att Buzz blir diskad!

Just nu framstår han som ett geni, men i vanliga fall är det osmart att bli fast vid sargen när man har överlägsen häst. :lol:

Speedyearl 2016-05-15 16:06

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 490395)
Just nu framstår han som ett geni, men i vanliga fall är det osmart att bli fast vid sargen när man har överlägsen häst. :lol:

Fast jag är inte så säker på att han vinner detta lopp från dödens faktiskt...Ingves kommer ju fort på slutet te.x.

Rickart 2016-05-15 16:08

Citat:

Ursprungligen postat av jeeboy (Inlägg 490392)
BG är offentlig person, han säger en sak likt många andra kuskar men resultatet blir ofta ett annat och detta vet dem mycket väl om.
Jag kallar BG för det jag känner för och kan likväl tåla att andra skriver vad de tycker om mig.
Jag lipar inte för det, vill de skriva något får de göra det.
Det är upp till Admin att blocka och varna.
Om det inte är ok att kritisera offentliga personer så finns det regler för detta.
Om jag brutit mot dessa får admin varna/blocka/straffa men då gäller det för alla. Kanske är Surtomten och Rickart släkt med BG och tog illa upp men enligt mig är BG fortfarande smuts som ljuger och fifflar.

Peace out.

Du spikar fast din persona som genomvidrig. En äcklig person som med största sannolikhet äcklar alla i din verkliga närhet precis som här.

Grant 2016-05-15 16:11

Citat:

Ursprungligen postat av jeeboy (Inlägg 490392)
BG är offentlig person, han säger en sak likt många andra kuskar
men resultatet blir ofta ett annat och detta vet de mycket väl om.

Om du vet att kusk X ( BG ) far med osanning, utnyttja det då och spela utifrån
det du vet.

Det gäller att ta eget ansvar istället för att alltid skylla på någon annan.

Skulle jag någon gång vinna på trav är det pga. ren tur, förlorar jag beror
det på min egen inkompetens.

Mvh Uffe

Manprinsen 2016-05-15 16:13

Björn hade inte kört hästen sedan september och Stenströmer har haft usel stallform en längre tid. Sen hade han nog ingen koll på att det skulle ändras i utrustningen heller. Är väl inte så konstigt att han låg lågt med den?

Speedyearl 2016-05-15 16:15

Örjan i nästa skulle sitta smaskens!:p

mackpeter 2016-05-15 16:16

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 490395)

Som Björn gjorde med Donna di Quattro:sleep:

Dalle82 2016-05-15 16:16

DD 5 mot 2,3,6,7

jeeboy 2016-05-15 16:19

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 490401)
Som Björn gjorde med Donna di Quattro:sleep:

Just detta jag menar, vad sa ha i Björnkollen?? Spika Donna Di Qauttro.
Vad gjorde han??
Såg till att han förlora.
Vad sa han om Donato E??
Vad gjorde han?
Fifflare.