Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Eskilstuna jackpot (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/26535-v64-eskilstuna-jackpot/)

robfri 2016-05-17 21:21

Citat:

Ursprungligen postat av Oblix (Inlägg 490623)
Fy vilka tråkiga V64 omgångar det har varit nu...utdelningsmässigt

Inte om man spelar flerbong deluxe & V6

:moneybag:

Helge 2016-05-17 21:22

tror iaf det minskar antalet efterhandare om inte V6 x 1000...

Fidus 2016-05-17 21:32

9 Duke Of Mearas till 7 ggr.
Den har avslutat bra sent i båda starterna.
Jag tror hästen kan duga likaväl som favoriterna
VP, tvillingutgång.

:)

Trist gunga! Såg lovande ut.

shjuve9le 2016-05-17 22:03

Räcker att få ca10 v6or för fina pengar, igår vart det fina pengar , gillar dessa, som sagt synd på king city, 10 hade suttit bättre ,hade gettca 5-700 ggr 10 x 2.5

olle 2016-05-17 22:14

Citat:

Ursprungligen postat av shjuve9le (Inlägg 490631)
Räcker att få ca10 v6or för fina pengar, igår vart det fina pengar , gillar dessa, som sagt synd på king city, 10 hade suttit bättre ,hade gettca 5-700 ggr 10 x 2.5

Missade travet i kväll men grundranken med ATGs stora spel fem dagar i veckan är väl att vanliga spelare ska spela V64. Det gör dom också som man kan se på vad det ligger för pengar i de olika vinstpoolerna. Dessa spelare blir ju grundlurade när det i stort sett aldrig finns några pengar att hämta på annat än 6 rätt. Varför ifrågasätts inte spelformen V64 bland spelare och journalister ? Det är väl befogat så som utdelningarna på fem och fyra rätt ser ut nästan alltid.

Stekel 2016-05-17 22:39

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 490633)
Missade travet i kväll men grundranken med ATGs stora spel fem dagar i veckan är väl att vanliga spelare ska spela V64. Det gör dom också som man kan se på vad det ligger för pengar i de olika vinstpoolerna. Dessa spelare blir ju grundlurade när det i stort sett aldrig finns några pengar att hämta på annat än 6 rätt. Varför ifrågasätts inte spelformen V64 bland spelare och journalister ? Det är väl befogat så som utdelningarna på fem och fyra rätt ser ut nästan alltid.

Tas V64 bort blir det ju inga jackpottpengar, det var ett sällsynt dåligt förslag. Det är fritt val för samtliga spelare att kryssa i V6-rutan, är man så jävla feg/dåligt påläst/kass på matte att man inte gör det får man finna sig i att bli "grundlurad" som du kallar det.

Tar de bort jackpotten på V64 kommer mina och många spelares insatser där minska med 90% iallafall, det är ett rätt hyggligt argument att inte röra den spelformen om inte ovanstående räcker.

olle 2016-05-17 22:52

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 490636)
Tas V64 bort blir det ju inga jackpottpengar, det var ett sällsynt dåligt förslag. Det är fritt val för samtliga spelare att kryssa i V6-rutan, är man så jävla feg/dåligt påläst/kass på matte att man inte gör det får man finna sig i att bli "grundlurad" som du kallar det.

Tar de bort jackpotten på V64 kommer mina och många spelares insatser där minska med 90% iallafall, det är ett rätt hyggligt argument att inte röra den spelformen om inte ovanstående räcker.

Det värsta vore väl om dom tog bort möjligheten till V6 spel där vilket inte är helt otänkbart. Då skulle nog många spelare kasta spelformen i papperskorgen nästan alltid.

Men något måste väl vara fel när enda möjligheten att vinna pengar på spelformen är att bara spela i en av vinstpoolerna. Min lösning stavas V65. Då finns det rimliga möjligheter att vinna lite pengar även om man missar ett lopp. Det är ju bara 20 procent av vinstpoolen som ligger på 5 rätt på V64 och i realiteten betydligt mindre än så i och med att många insett att det bara är genom V6 spel det går att vinna pengar och V6 spelarna bidrar som bekant inte med an krona i 5 och 4 rättspoolerna. Det är utan att överdriva V64 spelarna som sponsrar V6 spelarna med det enorma antal jackpots som spelformen genererar.

Spiken64 2016-05-18 05:43

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 490626)
tror iaf det minskar antalet efterhandare om inte V6 x 1000...

Hade den 50 gånger så jag är nöjd.

Grant 2016-05-18 13:14

Citat:

Ursprungligen postat av Spiken64 (Inlägg 490649)
Hade den 50 gånger så jag är nöjd.

Som sagt, efterhandare är lättare att sätta.

Mvh Uffe