![]() |
Citat:
:moneybag: |
tror iaf det minskar antalet efterhandare om inte V6 x 1000...
|
9 Duke Of Mearas till 7 ggr.
Den har avslutat bra sent i båda starterna. Jag tror hästen kan duga likaväl som favoriterna VP, tvillingutgång. :) Trist gunga! Såg lovande ut. |
Räcker att få ca10 v6or för fina pengar, igår vart det fina pengar , gillar dessa, som sagt synd på king city, 10 hade suttit bättre ,hade gettca 5-700 ggr 10 x 2.5
|
Citat:
|
Citat:
Tar de bort jackpotten på V64 kommer mina och många spelares insatser där minska med 90% iallafall, det är ett rätt hyggligt argument att inte röra den spelformen om inte ovanstående räcker. |
Citat:
Men något måste väl vara fel när enda möjligheten att vinna pengar på spelformen är att bara spela i en av vinstpoolerna. Min lösning stavas V65. Då finns det rimliga möjligheter att vinna lite pengar även om man missar ett lopp. Det är ju bara 20 procent av vinstpoolen som ligger på 5 rätt på V64 och i realiteten betydligt mindre än så i och med att många insett att det bara är genom V6 spel det går att vinna pengar och V6 spelarna bidrar som bekant inte med an krona i 5 och 4 rättspoolerna. Det är utan att överdriva V64 spelarna som sponsrar V6 spelarna med det enorma antal jackpots som spelformen genererar. |
Citat:
|
Citat:
Mvh Uffe |