Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Solvalla 28/5 (Elitloppshelgen) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/26576-v75-solvalla-28-5-elitloppshelgen/)

Speedyearl 2016-05-28 18:15

Citat:

Ursprungligen postat av hammmmmar (Inlägg 492534)
Fy fan. Lider verkligen med Oskar! Att en värdelös skit ska förstöra hela helgen för honom! 146ggr och svarar spets..

Onödigt att han svarar men min feeling är iaf att det kvittar då han aldrig stått emot fräsarna som kom på slutet...

Stankarn 2016-05-28 18:17

Vad är klockan? Snart halvsju?......Står nog en limo och väntar på JV, Brolin har tydligen fest på gång...

olle 2016-05-28 18:18

Nästan 6 miljoner bara på 7 rätt om man hittade alla vinnarna och rätt boostnummer .

olle 2016-05-28 18:20

Blev en väldigt bra speldag mot normalt för min del. Bara drygt 200 kr back :)

hammmmmar 2016-05-28 18:20

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 492535)
Onödigt att han svarar men min feeling är iaf att det kvittar då han aldrig stått emot fräsarna som kom på slutet...

Givetvis svårt att vinna. Han känner nog mest att hästen aldrig fick chansen, eftersom en envis pajkastare vill ha 30 sekunder i rampljuset!

hammmmmar 2016-05-28 18:22

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 492536)
Vad är klockan? Snart halvsju?......Står nog en limo och väntar på JV, Brolin har tydligen fest på gång...

Ses vi där?

Stankarn 2016-05-28 18:24

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 492523)
Bara två lopp kvar sen är frågan om man ska satsa på en god middag och Champions leauge final eller kvälls V65an från Norge? Dåligt att inte ATG kör för fullt i kväll från svenska banor. En V65a från Hagmyren saxat med breddtrav från skrubbs t ex. Alldeles för lite att bara ha suttit vid ATG live sedan kl 11 idag.

Håller med. Tycker att man skulle kunna köra treskift, med nattatrav häruppe i Norrland, varje tävlingsdag, när vi nu har begåvats med midnattssol i 3-4 månader.

Tänk er bara, sätta sig ner nu och ladda in på V5an i Hoting, direkt efter Hagmyren, första start klockan 01.30....

Stankarn 2016-05-28 18:26

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 492525)
Vore kul om Svanberg fick vinna nu, men jag tror motståndet är övermäktigt denna gång.

Motståndet var ju övermäktigt redan förra starten. Vad hette den som vann? Nån som kommer ihåg? En Melander-häst som inte vunnit på 3-4 år....tycker synd om den som spelade Usain Henna idag, precis lika bra som förra starten....alltså stenkass.

Stankarn 2016-05-28 18:28

Citat:

Ursprungligen postat av hammmmmar (Inlägg 492540)
Ses vi där?

? Jag är redan där, till höger i baren, bredvid Nisse Nilox.......:evilgrin39:

olle 2016-05-28 18:30

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 492541)
Håller med. Tycker att man skulle kunna köra treskift, med nattatrav häruppe i Norrland, varje tävlingsdag, när vi nu har begåvats med midnattssol i 3-4 månader.

Tänk er bara, sätta sig ner nu och ladda in på V5an i Hoting, direkt efter Hagmyren, första start klockan 01.30....

Hoting går annars motsatt väg mot Jägersro. Jägersro får allt färre tävlingar men Hoting får ju bl a en fredags V65a i år förutom sitt vanliga lunchtrav så Hoting kommer synas tom i direktsänd tv i år. Det är absolut inte fel. Hoting är en väldigt fin bana som till största delen drivs ideellt . Värre att man flyttar V86or till Boden, V75 från Jägersro till Dannero och även kör onsdags V86a i Östersund i år. Ingen av dom banorna har hästar av den kvalitet man vill se på V75/V86 så det är helt obegripligt .

Stankarn 2016-05-28 18:39

...kan ingen intervjua Klantio på finska istället, och översätta, så att man äntligen får reda på vad han egentligen tycker....?

Wolfman 2016-05-28 18:54

Dagens vinnare Jos, lyckades balansera uppers and downers fram på eftermiddagen. Lite snygga grå slingor i kalufsen.

Dagens icke-vinnare Johnny, felbalanserad sedan en tid, ser ut som 'hillbilly heroin' (oxycontin).

xxx MDMA

Manprinsen 2016-05-28 18:56

Citat:

Ursprungligen postat av Wolfman (Inlägg 492546)
Dagens vinnare Jos, lyckades balansera uppers and downers fram på eftermiddagen. Lite snygga grå slingor i kalufsen.

Dagens icke-vinnare Johnny, felbalanserad sedan en tid, ser ut som 'hillbilly heroin' (oxycontin).

xxx MDMA

Johnny prickade formen totalt fel i år. Var på topp för några veckor sen, vann med allt. Återstår att se hur länge han är på retur innan det vänder igen. :cry:

Wolfman 2016-05-28 19:12

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 492547)
Johnny prickade formen totalt fel i år. Var på topp för några veckor sen, vann med allt. Återstår att se hur länge han är på retur innan det vänder igen. :cry:

oxy :sad44:

Khiarshoor 2016-05-28 19:35

Fick skit för att man var på Svanberg förut. Faktum kvarstår. Kommer inte rätt på honom allt för ofta och tycker inte han är någon skicklig kusk. (Neeej jag är inte bättre men sysslar inte med samma sport som honom.)

För övrigt en dag i tiltarnas spår. Fick 8st femmor. Missar v5an på Bravo Navaronne som jag dessvärre har på tre hästar på v7an. Spelade 9-14 dubbeln.

Kom fel på allting! Till och med tidiga "lunch" loppen. Allt blev fel. Gick in tung i v4-1 och 2. Där bajsade allt ner sig. Avstod från spel i v4-3 och 4. Där satt allt tvärtom. Så jävla surt. Så jävla surt!!!!!

Bara att ta nya tag? Mhh kanske. Men extra surt när polaren vann så mkt idag och jag kamma noll. Och då hade vi samma idéer.

Iskallare än ett kylskåp är man just nu!! Backa 5 tusen. Ba att ta några kalla och grubbla.

Här har ni en efterhandare ni kan gotta er med! En förlust efterhandare!