Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Solvalla 28/5 (Elitloppshelgen) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/26576-v75-solvalla-28-5-elitloppshelgen/)

Manprinsen 2016-05-27 14:32

Med strykningarna i första så finns det väl ingen anledning för Jansson är inte köra i spets som jag ser det?

putte64 2016-05-27 14:47

Hur i hela fridens namn ska den komma dit ?
I min värld säger det bara pang sedan sitter Westholm där.

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 492132)
Med strykningarna i första så finns det väl ingen anledning för Jansson är inte köra i spets som jag ser det?

monimaker1 2016-05-27 15:02

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 492098)
Hade tänkt spika Eldrick Boko, men efter strykningen av Erik är frågan om han tar sig ut från innerspåret. Kan bli svårt att hålla ledningen.

Samma här! Ställer till det ordenligt då man hade en "klar" spik :idiot:

KalleKlut 2016-05-27 15:25

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 492132)

(Saxat från Ebbes)
4 Denise F.Boko (Torbjörn Jansson) är faktiskt väldigt bra. Gick 12,5 full väg senast på Bjerke. Höll undan för Royal Ice på ett väldigt fint sätt. Ett litet minus på distansen eftersom hon inte är explosiv från start. Håller bra form och gör säkert ett fint lopp. Kan nog vara fyra, femma, säger Frode Hamre.

spalato 2016-05-27 15:31

Citat:

Ursprungligen postat av KalleKlut (Inlägg 492150)
(Saxat från Ebbes)
4 Denise F.Boko (Torbjörn Jansson) är faktiskt väldigt bra. Gick 12,5 full väg senast på Bjerke. Höll undan för Royal Ice på ett väldigt fint sätt. Ett litet minus på distansen eftersom hon inte är explosiv från start. Håller bra form och gör säkert ett fint lopp. Kan nog vara fyra, femma, säger Frode Hamre.

Enligt "Chrille Krukan " är Denise Boko snabbast ut !

Ztazze 2016-05-27 16:10

Citat:

Ursprungligen postat av spalato (Inlägg 492151)

Då har det hänt något nytt med den hästen för startsnabbhet har man väll inte kunnat anklaga den för.

greyhound 2016-05-27 16:11

Citat:

Alltså, Chrille har generellt sett så jäkla dålig koll att det är rent ut sagt pinsamt! Själv lyssnar jag dock varje vecka av ren underhållningsvärde med en skål popcorn bredvid mig, då det är ren komik hans snack!

Den som kan ens lite om trav inser efter 5-10 minuter av hans snack att den där gubben är ju helt yr i huvudet!

Denise F. Boko tar inte spets! Punkt! :-)

Helge 2016-05-27 16:18

Citat:

Mannen som är portad från Solvalla Elitloppshelgen?

trollstav 2016-05-27 16:20

synd de vart mycket skrik al`s winnermede,hade tänkt spika den innan alla betaltjänster började spika den.

sjukstuga 2016-05-27 16:26

Allt värde måste väl ändå ligga i att spika Windy Ways när den är så långt ner på turordningen(finns många som inte fyller i egna res.). + att det här gänget ska hon lägga på rygg alla gånger i veckan tycker jag.

greyhound 2016-05-27 16:26

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 492168)
Mannen som är portad från Solvalla Elitloppshelgen?

Japp. .. dock sanslöst han är portad för han har ju en poäng i sin kritik.

Helge 2016-05-27 16:27

Citat:

Ursprungligen postat av greyhound (Inlägg 492171)
Japp. .. dock sanslöst han är portad för han har ju en poäng i sin kritik.

Måste vara otroligt ovanligt iaf att lyckas bli det?

greyhound 2016-05-27 16:27

Citat:

Ursprungligen postat av sjukstuga (Inlägg 492170)
Allt värde måste väl ändå ligga i att spika Windy Ways när den är så långt ner på turordningen(finns många som inte fyller i egna res.). + att det här gänget ska hon lägga på rygg alla gånger i veckan tycker jag.

Går i samma tankat. Spik eller alla och hoppas det smäller.

greyhound 2016-05-27 16:28

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 492172)
Måste vara otroligt ovanligt iaf att lyckas bli det?

Ja det är ett unikum...

Helge 2016-05-27 16:31

Citat:

Ursprungligen postat av greyhound (Inlägg 492173)
Går i samma tankat. Spik eller alla och hoppas det smäller.

Aviserat lite spetskörning från Veijo och Claes, gynnar Windy, som virvlar ned detta lilla fält. Slipper Örebros skitbana nu med.
Gissar hon som slutar som klar favorit i detta lopp.