![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Nån som vet om man kan köpa några andelar online tills idag nånstans?
|
Snart dags att åka.
Ska se alla lopp från 13.40. Blir en bira i Sumpan på vägen :D Tar 20 min från dörr till dörr. |
Citat:
Har jag någonsin påstått att han inte kan det? Problemet är att när han har glömt ta sin medicin, som igår, då får han en jävla fart på hästarna halva loppet och sen kommer han sist imål. |
Citat:
|
Citat:
|
|
Ryktet säger det var lillebror Per(Scandal Play) som var tipster
|
Jag har läst så j-a mycket gnäll mot Takter, men det folk inte fattar är att hästen mer än fördubblar sin vinstchans om man kör i spets.
Takter, Ludde, Jorma m.fl. vet det, och kör för den till varje pris. Spelar ingen roll om 20% av dessa försök ser idiotiska ut, då man tjänar på det i längden. Väx upp, lär dig något !!! Citat:
|
Citat:
Det kan brinna för alla kuskar och det gör det ibland med...men är du så jävla dum så du likställer Johnny´s hjärnsläpp med att det kan brinna för andra kuskar med är du mer än lovligt dum. Ska jag växa upp och lära mig något? Säger han som beter sig som en fjortis när han druckit och sitter och skriver fitta till höger och vänster på nätterna. Jävla pajas. |
Borde inte fransyskan ha en bra chans i monteloppet. Klart bäst tider och nu barfota för första gången. 5 ggr just nu.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Precis vaknat...dax för Elitloppet!
Satte 4 spikar igår(tyvärr på 2 olika system:cry:) Jävligt glad att jag inte "gick på" alla betaltjänsters bullshit spikar och..tips.. Låste 1:a på 2 hästar , hade ej med Windy W. Spikade Wasa W ...surt med galopp över mål. Spik på allt var Copymade =bra drag . Hade Bird Parker och basic som spikar på olika lappar... 11 5:or + V4:an gav iaf drygt 2 papp så ganska nöjd ändå... Inte analyserat än..men Nuncio skall garderas i försöket ,känns faktiskt överspelad på knappa 60%.. L |
har SO kungen sagt nåt om kallblodsloppet?
|
Citat:
red: Inget som SO skrivit, utan min egen åsikt är |
Citat:
|
Hur behandlar vi Pinkman idag som megalampa?
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag som inte kunnat gå hit på länge fick en klump i halsen.
Inget slår elitloppet. |
Citat:
Eftersom hästen nämndes i förhandssnacket som möjlig kandidat till dagens huvudlopp så borde den ju bara blåsa hem det här. Å andra sidan ligger väl värdet i att spela emot... Ska man döma av kvalitén på de som är inbjudna till att delta i övriga arrangemanget (jag tänker på han som just sjöng nationalsången) så vette fan. |
Tror ni inte att Takter kommer köra i spets idag med Oasis Bi? Det skulle inte förvåna mig för fem öre när han inte kom dit igår :D
|
Hmm ,lite inne på att spika 7 Sptcam Jubb idag (v75:2) 8% känns väldigt lågt dessutom för troliga spetshästen med bevisad toppform..spikas på V4:an hursomhelst.
Spoiler:
L |
Jag tror att Goop får en bra dag. Singlar Ready Ribb på V4 och Timoko samt Nuncio på V5 (inte jag som sätter i hop V75 idag).
|
Jag är lite lur på att Westholm vinner elitkampen i år. Känns som dom två antagonisterna från Finland eventuellt kör ihjäl varann.
|
Calella Eliza är otroligt fin
|
Citat:
|
Jag har bara 8,9 och 10 i V4-1. De kör loppet åt bakspåren.
|
Det där var nog inte första rekordet som rök idag! :claps:
|
Det var ju en jävla prestation! Hästen som tjänat minst i hela loppet.
|
Citat:
|
Citat:
|
What...he he ,3% är plötsligt guldhäst med 85000:- på kontot.....??? har dom målat om en topphäst?..1.11.0...
|
Hur mycket rekordsänkte finnen i treårsloppet precis? Barfota runt om för första gången ger ju nästan osannolik effekt på vissa hästar.
|
Ratu
Gått 13 Vad var det där ??? |
Yannick Ginger...jag fattar inte att man envisas med att sätta upp den snubben på några hästar alls här i Sverige, han har noll koll på taktik etc...
|