![]() |
Fan vad archangel känns överskattad. Spelar alltid denna och älskar utstrålningen! Men seriöst får lite tryckare men borde stretat emot bättre.
|
Klassiskt exempel på mörkning. I intervjun ifrågasätter man varför hästen ska starta om den är hovöm och sedan går den in och krossar. Usch, tog bort den i sista stund. Det är en bra häst men klart man tar bort den om den är skadad.
Inte alltid det lönar sig att vänta in all info innan inlämning :P |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hade jag vetat att Valentino skulle få spets så hade spiken var gjuten. Goop trodde på bra chans på förhand om han skulle få spets, men den ville inte ha när det var dags!
|
Kan ingen få tyst på den där lilla fittan ?
Finns bara en äckligare i travet, och det är AB bögen som suger av Westholm varja dag. |
Citat:
|
Citat:
Gillar dock detta kraftuttryck från dig! :) |
V3
Inlämnat: 2016-05-25, 20:47 Åby Onsdag 2016-05-25 Start: 20:52 Kostnad: 210,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 10 Vivo Torkdahl 2: 1, 2, 4, 6, 7, 9, 12 3: 1, 4, 5 1x7x3 = 21 rader. 21 x 1 x 10,00 kr = 210,00 kr. Totalt: 210,00 kr. |
Det var en fin prestation.
|
Jävla uhrberg som kör invändigt torsk på det
|
Blir ingen provision för bookmakern hos B365 som satte oddset på Melvin Palema. Jisses vad förbättrad den var.
|
Dåligt kört vill jag påstå.
|
Citat:
Hur kan man hyra en snubbe som konstant saknar allt, men får all uppmärksamhet ? Han vann en bra dag på Valla, men vad gör han i dag, förutom att se fel och lura folk ? |
Melvin vann på 11,4 - strålande snyggt gjort!
|
Hästar som lämnar Svanstedt j:r flyger fram på travbanorna.... Varför vill man ha kvar sin häst där? Enda jag kan komma på är att man inte tycker om pengar...
|
Citat:
Witasp, Kåtclasse och Lillsvanen. Alla har tränat elithästar, men de var nollor de tränade dem. |
Nu vinner Veijo från spår 12 till ett helvetes lågt odds.
|
Nu är Svanens häst 100m bättre än de andra, men vinner den ?
|
Boden lockar nog mer folk än åby och solvalla tillsamans.
Säger som många andra.Lägg v86 på åby Sveriges roligaste bana. |
Tvilling: 4 mot 1,8,12.
|
Ta dom nu Veijo kungen.
|
Där var spiken satt med Goopen...
Synd att man bara spelat några decennier och ännu inte hunnit lära sig att inte lyssna på snacket innan lopp... Avd. plocka bort 11:an i första. |
Köra hela vägen Veijo varför gå ner i rygg 700 kvar?
|
Det där var roligt.
Jag funderade länge på att spika Quill Pen. Man måste se trav !!! Svanen hade jag naturligtvis inte med. Ingen häst väljer själv ... |
fattar inte varför andres svanstedt har verksamhet kvar dålig kusk o tränare
|
var är DD kungen Bluesmith?
|
Den enda stjärnan blir Bucks to Burn.
Vad som händer nu vet ingen. |
Där åkte man hade 3 och 12
|
Enkelt för Diamanten.
|
JaJa.
Jag sprack i första, men det ger minst 100 laxar om jag får 7 rätt, så jag hoppas gå plus i alla fall. Alla pengar räknas ... Hyran ska in nu :cry: |
Dags för Flemming, eller ???
|
DD: 2-3.
|
Larv, Triton vann !
|
7an vinner då 11an ska diskas
|
Jeppe får nog segern, men borde bli rapporterad för orent trav.
|
Nähä, han blev diskad.
|
Man kan inte säga annat än att det händer lite på Åby. Gilla!
|
OK.
Jag har sett 40000 lopp live, och minst lika många på nätet. Domarna kanske tror de sett mer än 100000 lopp ? Helt fel av domarna, men jag bryr mig inte spelmässigt. |