![]() |
Hannas bästa chans för dagen var ju stenklar.
|
Inte ens 15 mkr i V86 omsättning. Dyrt för travsporten att lägga veckans näst största spel och samtidigt dela ur enorma prispengar , i Norrbotten . Och med hästar som i få fall hade dugt annat i den mediokra konkurrensen där uppe. Det är inte sådan dynga spelarna vill ha på onsdagskvällarna uppenbarligen.
|
Fan spela för ynka 36kr, ändå fega man ur och dubbla Hanna i första med favoriten!
Kändes som bästa läget och Hanna på Boden känns riktigt säkert faktiskt. Ända stället man kan vara trygg med att strecka dessa kuskar. |
Citat:
Personligen så tycker jag att det är riktigt roliga tävlingar ikväll. |
Citat:
Inte begåvat alls i mina ögon:gun_bandana: |
Oj oj oj vilken stöt!!
6:an skulle ju vara som en Finlandsfärja ut.... |
Citat:
|
Du ska lyssna på de som vet :lol:
Citat:
|
fantastiskt hur ett kallblod (med björn karlsson dessutom...) i denna låga klass kan vara streckad på 56 %
Citat Doob:"Folk är fulla" |
HAHAH, man spelar för flera jävla tusen varje helg!! Idag spelar man för 36kr. Och de ursprungliga raden var Spik på Andover och Spik på Mellem Viktor. Visserligen la man till favoriten i första. Men här spikade man Mellem Viktor.
Den lilla skitkupongen man har gjort kommer ändå inte gå in. Men hade jag spelat för 500kr idag så hade man fan inte tänk på att inleda med spik på dem två. |
Citat:
Har jag beskyllt henne för att köra oschysst?En ytterst vanlig taktik att inte släppa ut hästen man har i ryggen - en fördel på alla banor utan open stretch.Då beröms kuskar som kör taktiskt och inte kör undan à la Lutfi. Här fanns ett incitament att ge pojkvännen och mamman bättre placering. Om Hanna hade tagit upp något skulle hon beskyllas för att inte köra fair? |
Citat:
Och jag beskyller Krister Söderholm för att vara den tråkigaste kusken i Sverige att lyssna på vinnarintervjuerna med. Någon med motbud? Henke Larsson kör ju inte trav så det kanske är walk over då? |
Citat:
|
SHARPS LEVERERAR IDAG!!
Herregud!! Vilken insats av långben. Fan vilken start man kunde haft!? 1x1x2... Nu har jag ödlsat 2x1x2 istället. Sjukaste starten. Men fan va tråkigt att man bara spelat för 36kr!! Man kommer ju aldrig rätt på det hahahaha.... |
Citat:
|