![]() |
Citat:
|
Till Stekel:
Då ljuger du helt enkelt! I mitt tycke kunde hon kört även för att behålla andra platsen inom familjen - köra lite smartare. Kort sagt: du beskyller mig för att jag skulle beskyllt henne.Så jävla absurt! |
Citat:
Det är vanligt att stallen kör för att hjälpa varandra till bra placeringar. Men det betyder inte att det är tillåtet. Eller moraliskt rätt. Det är vanligt att folk håller på och skattefifflar lite här och där också. Samma sak där. Det här är lite som att säga att någon är dum i huvet för att den inte skattefifflar lite i deklarationen. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Kuskseger av Hanna :claps: Jobbade som värsta Goopen i sulkyn.
|
La Fille har ju gjort sjuka prestationer tidigare, från start till mål på sjuka tider. Men fyfan Hanna Olofsson är bra idag!
Nu börjar de spännande, inte ofta man kommer så rätt på det som idag. Ändå klarar man säkert inte pressen till slut! |
Många borde ställa sig frågan om de bör byta karriär.
Gör man inget går det aldrig bra. |
Tackarrrrrrrr Hanna!! Intressant....
V5 Inlämnat: 2016-06-01, 19:52 Boden Onsdag 2016-06-01 Start: 20:26 Kostnad: 350,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 10 William Birdland (3) 2: 5, 6 (9) 3: 1, 2, 4, 7, 13 (11) 4: 3, 6, 7, 8, 11 (10) 5: 1, 2, 4, 7, 8, 9, 12 (11) 1x2x5x5x7 = 350 rader. 350 x 1 x 1,00 kr = 350,00 kr. Totalt: 350,00 kr. |
Hyffsad prestation av vinnaren men vad sysslade Jansson med?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Själv har man 1x2x1 kvar. Fan att man inte följer magkänslan idag. Helt sjukt va man är rätt på de idag. Inte ofta haha. Hoppas min ynka lapp håller. Ingen stor utdelning, men att ha Ove A på 2 hästar, att spika Kallblodet.. |
Har så satans svårt för Dejvid
|