![]() |
Skönt att det bara vara Björn Goop som körde den. Fick vi den till rimliga procent. Hade nån världskusk som Ove A eller Sjunnesson suttit bakom hade den nog stått i närmare 70%.
|
När de 3 främsta motbuden galopperar så ser det förmodligen lite bättre ut än vad det var...tvek på att han plockar ner Al om den sitter i spets t.ex.
|
Citat:
|
Jag kommer att gå till spelbutiken om en timme och spela minst 5:- vinnare på Calle Laday. Motivering: bästa hästen, går ner i klass, bra spår, kusken duger... Och stallform.
Någon som kan stoppa mig :) |
Citat:
|
Nu dominerar han ju riktigt fett alltså...
|
Örjan kör inte bra just nu i jollen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Volstead barfota runt om ffg sedan sprintermästqtfinalen i fjor där den var grym och Jorma i vagnen istället för Tarzan själv. Hade det gått att spela tvilling hade jag testat men till 30 ggr får den ett vinnarspel på 10 kr.
|
Skaplig slant till stall TZ i förra loppet?
|
Björn vann ju åkandes. Hade nog fått svårt att rå på Buzz om denne fått spets men i alla övriga scenerier vinner nog samma häst. Det blev ett litet fält och kostar inte mycket att komma ikapp, inte mycket mer än att ta en lugn avgång och lägga sig i köplats.
Det märks ju för övrigt att det inte är riktigt samma fingertoppskänsla hos ens toppkuskarna som kommer utifrån också, att han inte sparar spår i svängarna för att hålla spurtkrutet torrt är ju IG för en såpass rutinerad kusk som Andreghetti kan jag tycka. |
Världens bästa sto, satan vilken järnmärr!
|
Världens bästa kusk dessutom!
|
Nuncio har inget körspö därför är det torsk.
|
Precis så där men ännu enklare hade Deliciuos spurtat ned Nuncio i Elitloppet och detta lopp.
|
Fabrice har vältränat när han kommer på besök.
|
Citat:
|
Är det någon som skall plocka ner Nuncio så är det Goop med det bästa stoet någonsin.
|
Citat:
Världens bästa häst. :cheers: |
Citat:
|
Vilken utveckling för Your Higness.. Undrar hur det känns för Stenströmer att se detta.
|
Ett äkta hattrick av Björn efter en lite trög inledning. Bara att lyfta på hatten.
|
Citat:
|
|
Citat:
|
Välsprutat när Souloy kommer till Skandinavien. En skam för travsporten.
|
Om de 36 miljoner som omsattes inkluderar Norge är det otroligt dåligt med sådana lopp som erbjöds idag. Det är inte många lördagsomgångar under året som erbjuder sådan här travsport.
|
Citat:
:claps: |
Citat:
|
Citat:
10 % ned p.g.a. det. Samma sak igår. |
Citat:
Passa på och köp aktier i bet - bolagen snart är det OS och vilka bonusar man får när man lirar. |
Citat:
|
Jag bara retas Minna ha en go söndag:)
|
Citat:
|
Citat:
Hade det varit mot Zlatan hade du stämts i morgon måndag.:no: |
Citat:
|
Citat:
Ditt ständiga gnäll på alla nordliga banor har faktiskt en liten poäng i det avseendet. Det är svårt att ha koll på alla hästar och kuskar från norr till söder i det här avlånga landet. Därmed spelar jag ytterst sällan på trav norr om Dalarna (undantag Bergsåker/Bollnäs/Umåker emellanåt). Och många med mig kan jag tro. Men att det är söndag gör självklart en hel del till också, det är ju inga nyheter det här att det är svårt att komma upp i samma tryck på söndagar som lördagar. Med enda undantaget Elitloppssöndagen vad jag vet. |
Citat:
Om omsättningen var 36 mkr borde väl Max 20 komma från Sverige och det är i så fall inte ens det dubbla mot en Grand slam V64a med skräplopp på någon småbana ute på orten.Det känns lite märkligt ändå. |