Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Bjerke 12 jun (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/26682-v75-bjerke-12-jun/)

Helge 2016-06-12 17:25

http://piclair.com/data/1pc4b.jpg

Manprinsen 2016-06-12 17:26

Citat:

Ursprungligen postat av Bluesmith66 (Inlägg 494479)
Riktig kusk det....:cheers:

Svårt att säga något annat. Nu kör han ju jävligt fina hästar i regel men hans fingertoppskänsla i loppen är fanimig magnifik. :cheers:

Altoc 2016-06-12 17:27

Välsprutat när Souloy kommer till Skandinavien. En skam för travsporten.

olle 2016-06-12 17:28

Om de 36 miljoner som omsattes inkluderar Norge är det otroligt dåligt med sådana lopp som erbjöds idag. Det är inte många lördagsomgångar under året som erbjuder sådan här travsport.

Cleon_9 2016-06-12 17:28

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 494475)
Aldrig!

Världens bästa häst.

Kan så vara men det visar man på ovalen. Hoppas på återhämtning och att du får njuta i nästa års Elitloppet istället

:claps:

Spiken64 2016-06-12 17:28

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 494477)
Vilken utveckling för Your Higness.. Undrar hur det känns för Stenströmer att se detta.

Funderar lite på varför han får sinna hästar så bra.

Helge 2016-06-12 17:29

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 494484)
Om de 36 miljoner som omsattes inkluderar Norge är det otroligt dåligt med sådana lopp som erbjöds idag. Det är inte många lördagsomgångar under året som erbjuder sådan här travsport.

Slog förra årets omsättning och det trots fotbollen. ATG hade ju räknat med
10 % ned p.g.a. det. Samma sak igår.

Spiken64 2016-06-12 17:30

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 494484)

Stavas EM Olle.

Passa på och köp aktier i bet - bolagen snart är det OS och vilka bonusar man får när man lirar.

Spiken64 2016-06-12 17:31

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 494488)

Var väl ingen fotboll förra året vad jag minns.

Spiken64 2016-06-12 17:32

Jag bara retas Minna ha en go söndag:)

Helge 2016-06-12 17:33

Citat:

Ursprungligen postat av Spiken64 (Inlägg 494490)
Var väl ingen fotboll förra året vad jag minns.

Precis, därav starka siffror att slå MED fotbollen som konkurrent i år.

mackpeter 2016-06-12 18:06

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 494482)
Välsprutat när Souloy kommer till Skandinavien. En skam för travsporten.

Vad har du för bakgrund och bevis för detta grova påstående?

Hade det varit mot Zlatan hade du stämts i morgon måndag.:no:

olle 2016-06-12 18:18

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 494488)

Ja, det är tydligen alldeles för svårt att få spelarna att lira på söndagar trots sanslöst bra travsport. Östersunds V75a omsatte väl utan Norge inblandat 80 mkr i går kväll och sportsligt var det väl den sämsta V75an på mycket länge om man undantar huvudloppet. Bjerkes lopp idag var på en helt annan sportslig nivå.

Stekel 2016-06-12 18:32

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 494496)
Ja, det är tydligen alldeles för svårt att få spelarna att lira på söndagar trots sanslöst bra travsport. Östersunds V75a omsatte väl utan Norge inblandat 80 mkr i går kväll och sportsligt var det väl den sämsta V75an på mycket länge om man undantar huvudloppet. Bjerkes lopp idag var på en helt annan sportslig nivå.

Det har ju inte bara med sport att göra får ni lov att inse. Jag lägger inte en spänn på Vincennes eller andra storbanor och/eller storloppsdagar utanför Sverige på hela året, och det har helt och hållet att göra med att jag inte har någon koll på hästarna/förutsättningarna eller så mycket annat där egentligen undantaget de svenska kuskarna och hästarna.

Ditt ständiga gnäll på alla nordliga banor har faktiskt en liten poäng i det avseendet. Det är svårt att ha koll på alla hästar och kuskar från norr till söder i det här avlånga landet. Därmed spelar jag ytterst sällan på trav norr om Dalarna (undantag Bergsåker/Bollnäs/Umåker emellanåt). Och många med mig kan jag tro.

Men att det är söndag gör självklart en hel del till också, det är ju inga nyheter det här att det är svårt att komma upp i samma tryck på söndagar som lördagar. Med enda undantaget Elitloppssöndagen vad jag vet.

olle 2016-06-12 18:43

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 494498)
Det har ju inte bara med sport att göra får ni lov att inse. Jag lägger inte en spänn på Vincennes eller andra storbanor och/eller storloppsdagar utanför Sverige på hela året, och det har helt och hållet att göra med att jag inte har någon koll på hästarna/förutsättningarna eller så mycket annat där egentligen undantaget de svenska kuskarna och hästarna.

Ditt ständiga gnäll på alla nordliga banor har faktiskt en liten poäng i det avseendet. Det är svårt att ha koll på alla hästar och kuskar från norr till söder i det här avlånga landet. Därmed spelar jag ytterst sällan på trav norr om Dalarna (undantag Bergsåker/Bollnäs/Umåker emellanåt). Och många med mig kan jag tro.

Men att det är söndag gör självklart en hel del till också, det är ju inga nyheter det här att det är svårt att komma upp i samma tryck på söndagar som lördagar. Med enda undantaget Elitloppssöndagen vad jag vet.

Jag spelar inte heller på trav i utlandet. Har inte ens tid att hålla samma koll på travet här hemma längre då intresset för andra sporter eskalerat. Dock var det mest välkända hästar på Bjerke idag så att läsa på inte alls lika vanskligt som normalt i Norge. Dock kunde man kräva mer kvalitativa startlistor från spelbolaget när V75 körs i Norge och att barfotainfon är som den är i Norge år 2016 är så bedrövligt att man nästan vill spy.

Om omsättningen var 36 mkr borde väl Max 20 komma från Sverige och det är i så fall inte ens det dubbla mot en Grand slam V64a med skräplopp på någon småbana ute på orten.Det känns lite märkligt ändå.