Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 E-Tuna 2016-07-02 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/26802-v75-e-tuna-2016-07-02-a/)

joback1 2016-07-01 14:41

Är det någon V7 omgång genom tiderna som inte vunnits av en favorit?

Dodo 2016-07-01 14:43

Citat:

Ursprungligen postat av joback1 (Inlägg 496065)
Är det någon V7 omgång genom tiderna som inte vunnits av en favorit?

Å ja, många !

kjel 2016-07-01 16:36

Citat:

Ursprungligen postat av KonsultTT (Inlägg 495693)
Om Ready for More vinner Silverfinalen - har det hänt tidigare att en häst vinner silverfinalen utan att ha placerat sig i något försök ?
Även Prins Alf är med i finalen trots oplacerad i försöksomgången - och detta kallas "Final" ?

/ TT

Ready for more har plats 20 i meetingpoänglista, och Prins Alf plats 24.
Är det så att många har tackat nej till en finalplats eller vad kan det bero på?

kjel 2016-07-01 17:02

Min spik i omgången blir Makethemark som bara vinner och vinner.

Andra spiken blir antingen Ready for more eller Whitehouse Express.
Ready for more är tuffare spik så jag chansar troligtvis på den.
Jag låtsas att jag inte såg senaste loppet och hoppas den är 50 meter bättre denna gång.
Man ser det man vill se. :popcorn:

chompipe 2016-07-01 18:14

sir ratzeputz klar eller hur,..,:drunk:

Strappa71 2016-07-01 18:28

Citat:

Ursprungligen postat av kjel (Inlägg 496078)
Ready for more har plats 20 i meetingpoänglista, och Prins Alf plats 24.
Är det så att många har tackat nej till en finalplats eller vad kan det bero på?

Man måste ju anmäla för att vara aktuell.

Det är inte så man får finalplats efter listan som man sedan tackar nej till.

Strappa71 2016-07-01 18:35

Citat:

Ursprungligen postat av Dodo (Inlägg 496066)
Å ja, många !

Genom åren har det varit 0-2 sådana V75-omgångar per år.

En speciell som jag aldrig glömmer är Axevalla 25/7-98. Då hade jag 4 rätt på enkelraden. Ingen hade 7 rätt. Ingen favorit var i närheten av att vinna. Inte jag heller eftersom jag valde att spika i ett av de 3 lopp som jag hade fel ( spikade en favorit ).

Några ggr har det blivit 0 favoriter men ingen rejäl skräll. Då har utdelningen blivit högst begränsad trots ett favoritbefriat utfall.

NicklasA 2016-07-01 19:12

En liten reflektion till imorgon;

Många experter och annat löst folk pratar ihjäl sig angående Louie Broddes chanser imorgon. Men i min värld borde väl Urchin vara högre rankad! Det faktum att spår ett är svårbedömt för hästen, men framförallt att Erik valde Urchin gör iaf att jag rankar den före Louie Brodde. Eller tänker jag fel?!

hugotheboss 2016-07-01 19:59

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasA (Inlägg 496090)

Många experter och annat löst folk pratar ihjäl sig angående Louie Broddes chanser imorgon. Men i min värld borde väl Urchin vara högre rankad! Det faktum att spår ett är svårbedömt för hästen, men framförallt att Erik valde Urchin gör iaf att jag rankar den före Louie Brodde. Eller tänker jag fel?!

Instämmer fullständigt i den analysen och streckvärdet är högt, tror Ögat spikar.

flaque 2016-07-01 21:00

Citat:

Spelvärde spikar Louie Brodde sos tror att Erik valt fel

hugotheboss 2016-07-01 21:10

Citat:

Ursprungligen postat av flaque (Inlägg 496108)
Spelvärde spikar Louie Brodde sos tror att Erik valt fel

Ja, trist för dom tror jag. Spår 1 Eskilstuna är erkänt svårt att spetsa från och blir det den gyttjepöl som SMHI sagt så lär det inte bli många som vinner från spets ö h t

shjuve9le 2016-07-01 21:42

Veijo säger att det inte är det viktigaste loppet för tellmeastory

shjuve9le 2016-07-01 21:48

Spik 3 i första, tidigt på dagen , dvs banan i ok skick, samma Alfas. Borde våldta dessa , starkt slutvarv , bättre häst än amaru , samt inte sjuk.

Sen gadda på, uppe i 864 kr

Just nu såhär.
2-3-4-5-9-10
2-3-6-9
4-5-9 lite sugen på att spika cash å cheq. Får se
1-2-3-5
2-3-4-6-7-12

hanscrispi 2016-07-01 22:10

V75 lopp 6 häst 3.

Reijo ang Policy of truth.
Var jättefin i försöket och känns fräsch o pigg efter det.
Barfota bak spyderbike och open eye.
Spännande i morgon.
Räknas.
:gun_bandana:

robfri 2016-07-01 22:58

Citat:

Erik valde Urchin av den anledningen att han rekommenderat de som köpt hästen att genomföra köpet. Det är alltså av god vilja han kör hästen, inte för att den har bättre chans än stallets andra häst.

Allt enligt intervju med Båth på lunch-travet idag.