![]() |
Är det någon V7 omgång genom tiderna som inte vunnits av en favorit?
|
Citat:
|
Citat:
Är det så att många har tackat nej till en finalplats eller vad kan det bero på? |
Min spik i omgången blir Makethemark som bara vinner och vinner.
Andra spiken blir antingen Ready for more eller Whitehouse Express. Ready for more är tuffare spik så jag chansar troligtvis på den. Jag låtsas att jag inte såg senaste loppet och hoppas den är 50 meter bättre denna gång. Man ser det man vill se. :popcorn: |
sir ratzeputz klar eller hur,..,:drunk:
|
Citat:
Det är inte så man får finalplats efter listan som man sedan tackar nej till. |
Citat:
En speciell som jag aldrig glömmer är Axevalla 25/7-98. Då hade jag 4 rätt på enkelraden. Ingen hade 7 rätt. Ingen favorit var i närheten av att vinna. Inte jag heller eftersom jag valde att spika i ett av de 3 lopp som jag hade fel ( spikade en favorit ). Några ggr har det blivit 0 favoriter men ingen rejäl skräll. Då har utdelningen blivit högst begränsad trots ett favoritbefriat utfall. |
En liten reflektion till imorgon;
Många experter och annat löst folk pratar ihjäl sig angående Louie Broddes chanser imorgon. Men i min värld borde väl Urchin vara högre rankad! Det faktum att spår ett är svårbedömt för hästen, men framförallt att Erik valde Urchin gör iaf att jag rankar den före Louie Brodde. Eller tänker jag fel?! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Veijo säger att det inte är det viktigaste loppet för tellmeastory
|
Spik 3 i första, tidigt på dagen , dvs banan i ok skick, samma Alfas. Borde våldta dessa , starkt slutvarv , bättre häst än amaru , samt inte sjuk.
Sen gadda på, uppe i 864 kr Just nu såhär. 2-3-4-5-9-10 2-3-6-9 4-5-9 lite sugen på att spika cash å cheq. Får se 1-2-3-5 2-3-4-6-7-12 |
V75 lopp 6 häst 3.
Reijo ang Policy of truth. :gun_bandana:Var jättefin i försöket och känns fräsch o pigg efter det. Barfota bak spyderbike och open eye. Spännande i morgon. Räknas. |
Citat:
Allt enligt intervju med Båth på lunch-travet idag. |