Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Hagmyren (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/26851-hagmyren/)

olle 2016-07-04 21:22

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 496509)
Tangen Jerkila står så sjukt perfekt inne i detta lopp. Borde vinna!

15 hade nog vunnit lätt utan de två förödande galopperna. Men hade 12,15 på en liten V6a så mycket nöjd :)

dado 2016-07-04 21:25

nya tag imorgon.. jackpot på samma bana.

Manprinsen 2016-07-04 21:25

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 496510)
15 hade nog vunnit lätt utan de två förödande galopperna. Men hade 12,15 på en liten V6a så mycket nöjd :)

Jag hade 10 och 12, V6 satt som en smäck. Strax över 4 lax på en 56kr bong måste ändå vara godkänt. :cheers:

olle 2016-07-04 21:27

Citat:

Ursprungligen postat av dado (Inlägg 496511)
nya tag imorgon.. jackpot på samma bana.

Tekno Odin bli väl den stora lampan i morgon. Om jag såg rätt ska den starta redan till helgen igen i Norge. Vet inte om det är en varningslampa. Måste träna i morgon så hinner nog bara kolla efter kl 20 då.

dado 2016-07-04 21:31

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 496513)
Tekno Odin bli väl den stora lampan i morgon. Om jag såg rätt ska den starta redan till helgen igen i Norge. Vet inte om det är en varningslampa. Måste träna i morgon så hinner nog bara kolla efter kl 20 då.

kanske Hulte vinner imorgon..

olle 2016-07-04 21:31

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 496512)
Jag hade 10 och 12, V6 satt som en smäck. Strax över 4 lax på en 56kr bong måste ändå vara godkänt. :cheers:

Jag köpte webb joker idag så var mest för att test det jag provade. Fick in 4 av 5 a hästar och passande nog en c häst som var kvällens enda skräll.

Det är grymt faktiskt att webb joker funkar nästan bättre med iPad än med dator och man kan sitta och göra grundsystemet på datorn och sen fortsätta på paddan eller tvärtom. Så det verkar kanon förutom att det är ett väldigt dyrt reduveringsprogram.

dado 2016-07-04 21:33

är dags för Pocchai imorgon?

Manprinsen 2016-07-04 21:43

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 496515)
Jag köpte webb joker idag så var mest för att test det jag provade. Fick in 4 av 5 a hästar och passande nog en c häst som var kvällens enda skräll.

Det är grymt faktiskt att webb joker funkar nästan bättre med iPad än med dator och man kan sitta och göra grundsystemet på datorn och sen fortsätta på paddan eller tvärtom. Så det verkar kanon förutom att det är ett väldigt dyrt reduveringsprogram.

Det är tacksamt när Örjan kör uppe i Norrland då man får en massa gratisspikar dessutom. Skillnaden på kuskar är astronomisk.

Vad tar dom för webbjoker i månaden? Körde mycket Pinracer tidigare som också är webbaserat, och dom ligger på 89kr/mån.

olle 2016-07-04 21:56

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 496517)
Det är tacksamt när Örjan kör uppe i Norrland då man får en massa gratisspikar dessutom. Skillnaden på kuskar är astronomisk.

Vad tar dom för webbjoker i månaden? Körde mycket Pinracer tidigare som också är webbaserat, och dom ligger på 89kr/mån.

79 kr, men fördelen är att det inte är några bindningstider. Gamla joker köpte jag per år. Nu kan man göra uppehåll i prenumerationen när man åker på semester samt under vintermånaderna då jag i princip inte spelar någonting.

Knutman 2016-07-04 22:42

Månprinsen-Örjan

Självklart Örjan blir kung när han kör i Norrland.
Eltiserien är tunn-- Björn och Örjan.
Division ett-ingen.
Division två, Ohlsson -en otrevlig dj-l, med flera -J-Takter opålästa!

Lobo 2016-07-05 11:02

Citat:

Ursprungligen postat av Knutman (Inlägg 496520)
Självklart Örjan blir kung när han kör i Norrland.
Eltiserien är tunn-- Björn och Örjan.
Division ett-ingen.
Division två, Ohlsson -en otrevlig dj-l, med flera -J-Takter opålästa!

Vad tyckte du om Örjans styrning bakom Whitehouse Express i lördags? Kung då också?

Knutman 2016-07-05 12:39

Även solen har fläckar!:hattenav:

Lobo 2016-07-05 18:16

Citat:

- 5 Traveling Man (V64-1) kunde inte stå emot Luckycharm Hanover från ledningen senast, men får ändå plusbetyg för insatsen. Det optimala hade varit ett spår innanför Cool Keeper, men laddar man med Traveling Man kan han öppna våldsamt snabbt om han kommer rätt på det bakom bilen, så ett försök mot ledningen är inte otänkbart.
Är vad reden säger om Traveling Man i V64:1

Cool Keeper kan lätt bli het om den laddas för hårt. Ska dom offra Traveling till Luckycharms fördel. Kan nog behövas då Cool Keeper ska gå barfota runt om idag. För inte kan väl Poochai (barfota runt om på den också) hålla ut Cool Keeper från start?

asgaya3141 2016-07-05 19:29

Vilken jäkla styrning

Yoast 2016-07-05 19:29

Asså den jävla kusken! Vilken kung.