![]() |
Citat:
|
Citat:
Som jag förstår det har ATG i närtid inga planer alls på någon TV-app. Det är snudd på att web-reducerings-apparna förmodligen hinner bli tillräckligt effektiva och driftsäkra först. |
Citat:
ATG i tvns webläsare? Mvh Uffe |
Citat:
TS söker efter ett icke-web-alternativ. Då är det väl det vi ska diskutera i den här tråden? En anledning att det går mer och mer mot web-baserat är att ATG kräver detta för att man ska kunna lämna in direkt via appen och detta är i sin tur en nödvändig lösning för att IPad / Mac ska vara aktuellt. För mig personligen är det viktigt att kunna spela med mycket stora systemramar och aldrig råka ut för "högtrafik"-problem. |
Citat:
10 år säger någon, 3-5 år säger jag att det tar innan reduceringsprogrammen uteslutande (säg med 90% av användarna) är webbaserade. |
Citat:
Om man ser till vad 90% av användarna behöver/klarar av så är nog de flesta program avancerade i överkant. Om man skalade av det mesta så skulle man nog kunna öka driftsäkerheten ganska rejält. Men en sådan lågprisprodukt vill man naturligtvis inte sälja. Ett till störande moment för mig personligen är att det är en relativt dyr månadskostnad för att ha det webbaserat där driftsäkerheten är sämre. Jag kan helt enkelt inte acceptera det. Känslan är att innan allt är sagt och gjort så får man köra med hem-pulat eftersom Solo's bild av framtiden nästen helt säkert är helt korrekt. Men det kommer aldrig att duga åt mig. |
Betala en Tusing för Joker,tycker jag är billigt,när man får loppkommentarerna -så att säga-gratis.
Annars är nya Joker som byta en säker volvo mot gammal damcykel! |
Citat:
Får inte jokeranvändare tips, loppkommentarer, mm i sin månadskostnad? Tycker mig se en strategi där ST:s företag nästlas allt mer samman. Gissar att joker och ex spelvärde, ögat kan komma att integreras framöver. |
Citat:
|
Bara mitt jokersystem som ligger nere?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Mitt ligger nere,också.
Pc version fungerar ej heller. Går ej spara filen! Supporten bara mumlar ,använd Nya,då! |
Visste vi inte bättre så skulle man kunna tro att det här var uppgjort.
Med tanke på att jag ganska ofta lämnar in system som andra är med på så går det inte att sitta och lita på diverse moln-lösningar. |