![]() |
Citat:
Slår man igen låt oss säga 10 banor så blir det synd om alla amatörer. Dom har ingenstans att tävla på till slut. Kanske ATG kan ge slaktbidrag? Sätta stopp för kallblodssporten? Förbjuda folk att äga travhäst av sämre kvalitet?? Jag vet inte hur du får ihop denna ekvation? Jag får de inte |
SNACKA INTE SKIT OM MANTORPTRAVET DIN LILLE PUTTEFNASK!!
GÖR GENAST AVBÖN PÅ LÖGNERNA DU SPRED, DIN JÄVLA DYNGSPRIDARE!!! :rant::rant::rant: :whoco5::whoco5::whoco5: :ful::ful::ful: |
Citat:
|
Citat:
Men oavsett så var det precis lika usel travsport på Hoting i år som alla år. Kollade några lopp idag och det är ju verkligen så nära bygdetrav man kan komma när det gäller den sportsliga kvaliten om man undantar en handfull kallblod som tävlade där idag. Hoting är en underbar bana på många sätt men travsporten där är av bedrövlig kvalitet. |
Ja jag kan bara hålla med om att den sportsliga kvaliteten självklart inte är på topp men samtidigt tycker jag såna här veckor är guld värd för mig, jag njöt för fullt i lördags när jag för första gången kunde vara på plats i hoting. Mentaliteten och bemötandet man får på en sån här bana är A+.
Får jag möjligheten att besöka hoting fler gånger kommer jag ta den! |