Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V4 Valla (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/26887-v4-valla/)

Gamen99 2016-07-12 11:51

V4 Valla

Nån som sitter inne på något matnyttigt?

Grant 2016-07-12 12:13

Joker
allaxallaxallaxalla efter strecklista
1-2A
1--B
1--C
0--D
3000-5000:-

ca 90:-

Tisdagslunchlagom

Mvh Uffe

shjuve9le 2016-07-12 13:11

Mkt felaktiga vinnare, jörgens i avd 2 var rätt vinnare.

Resten smygkörda och utsläppta

Alfa av 5 philip. Tvingade sig ner så 5 sket ner sig. 2 var den rättmätiga och bättre hästen.

Avd 3 Örjan pressar med en sämre häst. Kör galopp sen, saboterar för den bättre hästen. Hade 2.a utv. Bäddar för ett par sämre hästar, nu orkade 5an ut efter en kärringlöpning. Preeecis gunga sig förbi. Pga andra sophästar som dog i utv.

Fel vinnare igen.

I sista loppet borde det stå mellan 6 bra hästar. Resten kan dom göra hamburgare av.

1-3-4-5-8-13

robfri 2016-07-12 13:19

Citat:

Ursprungligen postat av shjuve9le (Inlägg 497377)
Mkt felaktiga vinnare, jörgens i avd 2 var rätt vinnare.

Resten smygkörda och utsläppta

Alfa av 5 philip. Tvingade sig ner så 5 sket ner sig. 2 var den rättmätiga och bättre hästen.

Avd 3 Örjan pressar med en sämre häst. Kör galopp sen, saboterar för den bättre hästen. Hade 2.a utv. Bäddar för ett par sämre hästar, nu orkade 5an ut efter en kärringlöpning. Preeecis gunga sig förbi. Pga andra sophästar som dog i utv.

Fel vinnare igen.

I sista loppet borde det stå mellan 6 bra hästar. Resten kan dom göra hamburgare av.

1-3-4-5-8-13

Klarar man inte lite tryck (Baby`s Baby) vet jag inte om man är värd att vinna som du uttrycker det. Gick väl inte direkt jättesnabbt...Visst fick Djuse jobba, men den avgjorde ju säkert mot den klart överskattade favoriten.

Jaja, för kontot (mitt) var det bra, rak LD in & nu jobbas 1,3,4,5,8,10,13 in för en V4a.

robfri 2016-07-12 13:24

Sedär jag, en brf-dansande 6-%-are i sista, från dödens, precis som det ska vara

:moneybag:

shjuve9le 2016-07-12 13:30

dilba var ingen värdig vinnare,3.e inv. tur att komma ut när 6an dog av nån anledning. sen orkade den precis masa sig förbi.

synd bara att sämre hästar får vinna.

mitt system var

2
9
1-5
8-13 ( enbart på kusken samt barfota )

x 20 så det var fina slantar som försvann när 10an i första tryckte sig ner framför 5an.

olle 2016-07-12 13:35

Inte sett loppen idag men ska slå på liven kl 14 för att se megastjärnan och en av derbyfavoriterna i september, Pythagoras Face, starta, men oddsen är väl inte så höga på att det blir minst ett snällt lopp till. Tvåa ifjor i kriteriet efter Readly Express. Det är inte ofta man får se sådan hästar i ramlopp till lunch V4an så missa inte det loppet.

robfri 2016-07-12 14:05

Citat:

Ursprungligen postat av shjuve9le (Inlägg 497381)
dilba var ingen värdig vinnare,3.e inv. tur att komma ut när 6an dog av nån anledning. sen orkade den precis masa sig förbi.

synd bara att sämre hästar får vinna.

mitt system var

2
9
1-5
8-13 ( enbart på kusken samt barfota )

x 20 så det var fina slantar som försvann när 10an i första tryckte sig ner framför 5an.

så är det i idrott, inte alltid den mest värdiga vinner. titta på portugal, de vann EN match under ordinarie tid & lik förbaskat står de där som mästare.

robfri 2016-07-12 14:08

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 497382)
Inte sett loppen idag men ska slå på liven kl 14 för att se megastjärnan och en av derbyfavoriterna i september, Pythagoras Face, starta, men oddsen är väl inte så höga på att det blir minst ett snällt lopp till. Tvåa ifjor i kriteriet efter Readly Express. Det är inte ofta man får se sådan hästar i ramlopp till lunch V4an så missa inte det loppet.

den vann ju plättlätt :)

olle 2016-07-12 14:10

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 497382)

Såg fin ut men Örjan ville verkligen till varje pris ge den ett snällt lopp. Men med lite flax räckte det ju till vinst ändå. En fantastiskt fin häst som blir spännande om en dryg månad i derbykvalen när det nog blir optimalt balanserat dessutom. Får väl troligen ett lopp till innan dess.

Nu laddar vi för Hoting. V5 omsättningen redan uppe i sanslösa 13 500 kr.

uLFStR491 2016-07-12 16:25

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 497389)
Såg fin ut men Örjan ville verkligen till varje pris ge den ett snällt lopp. Men med lite flax räckte det ju till vinst ändå. En fantastiskt fin häst som blir spännande om en dryg månad i derbykvalen när det nog blir optimalt balanserat dessutom. Får väl troligen ett lopp till innan dess.

Nu laddar vi för Hoting. V5 omsättningen redan uppe i sanslösa 13 500 kr.

Fan va löjligt o håna hotingtravet! Väx upp för fan

asgaya3141 2016-07-12 17:29

Citat:

Ursprungligen postat av uLFStR491 (Inlägg 497405)
Fan va löjligt o håna hotingtravet! Väx upp för fan

Från att ha varit en grej för Olle har det blivit blodigt allvar. Jag brukar säga till mina barn, 10 och 15. Om någon retar dig, bli inte förbannad. Då får dom som dom vill. Det är därför dom retar dig. Du blir pissförbannad. Om alla skiter i Olles negativitet och skickar en smailis och ett hjärta varje gång så försvinner hans hat (:)) mot småbanorna. Men han kanske vill ha det som framtidslandet USA ( vi ligger ju oftast 10-20 år efter dom på alla fronter). Där är det folkfest på banorna varje dag.
Om jag inte visste bättre skulle jag tro att du har knapptelefon och skrivmaskin fortfarande, men jag märker ju att du är mer highteck än mig. Så daxatt bli highteck i huvudet också kanske Olle.

PS Olle jag gillar dig ändå Olle, alla får ju ha sina åsikter.

Är det missionären som gäller fortfarande efter alla år? ;):):D

Detta är skrivet efter jag har inntagit berusningsmedel så jag ber om ursäkt för diverse stavfel:lol: