Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Visby (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/26889-v86-visby/)

Shooter 2016-07-12 12:54

V86 Visby
 
Veckans stora begivenhet utspelar sig på Visby och det ser ut att finnas goda möjligheter till rejäl utdelning. Omgångens för närvarande två största favoriter är definitivt i fara; Yellow Polka och Noomi Skift. Så det är bara att läsa på så ögonen blöder.

levin1891 2016-07-12 18:48

Tycker det är svårt att hitta vettiga spikar. Vilka kör ni på?

dado 2016-07-12 19:46

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 497384)
Veckans stora begivenhet utspelar sig på Visby och det ser ut att finnas goda möjligheter till rejäl utdelning. Omgångens för närvarande två största favoriter är definitivt i fara; Yellow Polka och Noomi Skift. Så det är bara att läsa på så ögonen blöder.

yellow p från spår ett med voltkungen Erik, spets och slut, måste hitta två spikar till..

capone 2016-07-13 07:49

själv kommer jag chans spika DIABLE D'INVERNE
annars är det svårt hitta spikar

yoozoo 2016-07-13 09:41

Åtta ovissa lopp på Visbybanan och ser verkligen ut att bli välbetalt då ingen av de största favoriterna känns klara. Kan egentligen inte sätta fingret på varför men magkänslan säger att det kan vara dags för 14 Angle of Attack (3%) från springspår på tillägg som jag kommer chnasspika mot en av omgångens största.

Draget i DD-2 blir 1 Charrua Forlan (6%) som var före favoriten Quid Pro Quo i mål senast.

Enda favoriten jag kommer att lita på denna omgång är 4 Zo Zo Hoss i avd 7 trots att 15 Ni Talar Bra Latin är en billig helgardering.

shjuve9le 2016-07-13 10:42

Citat:

Ursprungligen postat av yoozoo (Inlägg 497493)
Åtta ovissa lopp på Visbybanan och ser verkligen ut att bli välbetalt då ingen av de största favoriterna känns klara. Kan egentligen inte sätta fingret på varför men magkänslan säger att det kan vara dags för 14 Angle of Attack (3%) från springspår på tillägg som jag kommer chnasspika mot en av omgångens största.

Draget i DD-2 blir 1 Charrua Forlan (6%) som var före favoriten Quid Pro Quo i mål senast.

Enda favoriten jag kommer att lita på denna omgång är 4 Zo Zo Hoss i avd 7 trots att 15 Ni Talar Bra Latin är en billig helgardering.


motbud till zo zo är donell trans r , riktigt bra i 2 starter, sen är spåret som det är

Major 2016-07-13 11:06

I TT:s podcast är dom inne på att spika Gunnel Palema i avd 1.

shjuve9le 2016-07-13 11:43

spikarna som ska vinna pga läge och bästa hästarna är

violet hill
mt king of cash
zo zo hoss
traveling man

mocka 2016-07-13 12:08

Kommer att spika Lady Muscles och Don't Mind. Kapacitetsmässigt är de klart bäst i sina lopp och både Stig H och stall Zet tror mycket på sina hästar inför framtiden. Lägena är oddshöjande.

zamora_79 2016-07-13 12:09

Garderar ni första så glöm inte nr 2 Kemas Girl. Tror att tre hästar räcker här 2,6,7 men själv hoppas jag på att Oskar vinner detta då jag kommer att spika Kemas Girl på min lapp 7% just nu i skrivande stund. :moneybag::moneybag::moneybag:

elwiz 2016-07-13 12:23

Lite uppsnappade ändringar...

v86-3) 4 Marjons Filur barfota fram för första gången.

V86-5) 10 Dreamgirl Hornline barfota runt om för första gången.

daza 2016-07-13 12:32

Blev några lir idag på Unibet:

1. Kemas Girl plats 4 ggr - bra läge och Oskar tror på en bra chans.
2. Dagens kioskvältare - Digger Smasher plats 18 ggr - bra läge, Torbjörn upp (rejält kuskplus) samt antagligen alla skor av ffg.
3. Alfas Ice Man vinnare 5.50 - bra senast, alla skor ryker idag ffg.
4. Lady Muscles vinnare 5.00 - Stig H låter riktigt optimistisk trots spåret.
5. M.T King of Cash vinnare 5.00 - jag vet, Peter G.....men han måste väl kunna vinna nu med bra läge och barfota runt om.

//David

elwiz 2016-07-13 12:41

kolla in travfakta, nu med vagn, skor och huvudlagsinfo vid sidan...

https://www.atg.se/services/cms/doc/...0Travfakta.pdf

olle 2016-07-13 13:15

Citat:

Ursprungligen postat av elwiz (Inlägg 497507)
kolla in travfakta, nu med vagn, skor och huvudlagsinfo vid sidan...

https://www.atg.se/services/cms/doc/...0Travfakta.pdf

Grymt bra initiativ av travfakta. Det tar ju evigheter om man själv ska skaffa sig den infon via lopparkivet.

Tyvärr är väl bara travfakta gratis för atg kunder till V86 och V75 loppen, därför hoppas man verkligen att vagn och huvudlagsinfo kommer in i atgs startlistor inom kort. Ska man ha travfakta inkl vagninfo och huvudlagsinfo till alla lopp kostar det 1000 kr i månaden om jag ser rätt på deras hemsida och det är i mastigaste laget för en småspelare.

Det är ju annars just till de mindre sönderanalyserade loppen som denna info hade varit ännu mer värdefull känns det som.

chompipe 2016-07-13 13:39

diablo dinverne..spets och slut..;)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved