Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Örebro (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/26898-v64-orebro/)

dado 2016-07-14 12:07

v64 Örebro
 
nya tag...Bästa spik? Bästa drag?

nu kör vi :)

Helge 2016-07-14 13:10

Intressant, kan även bli skoryck idag ffg. Isf spikar jag.

http://piclair.com/data/7dwo2.jpg

Helge 2016-07-14 13:18

Fast Veijo har intressanta debutanter idag som måste kollas upp med balanser och färska
intervjuer. Lubeck är given på kupongen.

Helge 2016-07-14 14:11

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 497732)
Fast Veijo har intressanta debutanter idag som måste kollas upp med balanser och färska
intervjuer. Lubeck är given på kupongen.

Måste dubbla Insoglio, med Veijos debutant i V64-2, blir ffg ¢¢ och ffg jänkarvagn idag. Tar med alla Veijos idag ;)

dado 2016-07-14 14:12

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 497733)
Måste dubbla Insoglio, med Veijos debutant i V64-2, blir ffg ¢¢ och ffg jänkarvagn idag. Tar med alla Veijos idag ;)

Vilka spikar du Helge?

Helge 2016-07-14 14:21

Citat:

Ursprungligen postat av dado (Inlägg 497734)
Vilka spikar du Helge?

Bara en spik idag. Redan lämnat in en rad då jag fick klarhet i Veijos tänkta skoryck och jänkarvagnar ;) Ska iväg nu men hemma till 19:00 då min beredskap börjar.

http://piclair.com/data/uvjps.jpg

alle 2016-07-14 14:27

Va säger veijo om sina, någon som har koll? :)

Från ATG:

Veijo Heiskanen inför kvällen:
– 1 Västerboflashlight (V64–2) är en trevlig och fin travare som tränat väldigt bra. Jag räknar med en bra insats, men det är självklart svårt att sätta in henne i det här sällskapet. Jag gillar henne och det blir barfota runt om samt jänkarvagn. Jag kommer försöka ladda det som går från början och hon ska räknas.
– 7 Lubeck (V64–4) blir bara bättre och bättre. Allt verkar väl efter senast. Jag förväntar mig en bra prestation igen och löser det sig kan han utmana favoriterna. Han har gått låga 1.13 och de andra springer absolut inte ifrån honom. Han går som senast och jag ser detta som min bästa chans i omgången.
– 7 Sentence Ås (V64–5) är en liten märr som är snabb i benen och har ett fint trav. Hon är nog inte så tokig, men det kanske blir svårt mot hingstarna den här gången. Hon ska dock passas framöver. Det blir barfota runt om och jänkarvagn.
– 1 Raspberrysky (V64–6) är bättre än raden, men inte så snabb från start och det är tveksamt var vi hamnar. Barfota igen och hon är en av de som kan vinna. Distansen passar bra och med en perfekt löpning är hon med i segerstriden.

olle 2016-07-14 14:44

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 497733)
Måste dubbla Insoglio, med Veijos debutant i V64-2, blir ffg ¢¢ och ffg jänkarvagn idag. Tar med alla Veijos idag ;)

Måste väl rekordsänka 4 sekunder i alla fall i kväll för vinst, men Veijo har trollat förr. Hästen visade väl inget som gör att den borde räcka här i tidigare regi.

Men skorycket och biken verkar ha spridit sig. När Unibet släppte den till 5,50 så rasade den direkt i odds. 5,50 är ju annars inget superodds precis på en 15 procentare. Nu har den sänkts i odds tre ggr på 20 min till 4 ggr så måste komma in rätt mycket spel hos dom.

Stankarn 2016-07-14 15:27

Per Lennartsson är megafavorit i V64:1 med 1 Order To Fly. Ingen som kan se den fastna invändigt, som den gjorde för tre starter sedan från samma läge? Eller är det önsketänkande, att Åke Lindblom kör till spets med 6 M.T.James (Prins Alf är snabbast ut men släpper väl?), att Örjan Kihlström mer eller mindre blir tvingad att ta dödens med 8 Raffinos? Hon har tröttnat i dödens tidigare (bl a med Haugstad i sulkyn) men även krossat Trust Launcher från samma position. 5 Scacco Matto är inte helt oäven, hyfsad från start men har försvarat sig med galopp till slut i flera lopp. Resten är väl bara utfyllnad? Nja, blir nog spik på 6 eller 8 här.

Stankarn 2016-07-14 15:47

Per Lennartsson lär väl inte kunna hålla spets med nästa lampa heller, nr 1 Gareth Boko i V64:4. Annars har den ju slagit andrahandsdfavoriten 5 Algot Sott regelrätt (även om det ser ut som att den här 50 meter bättre i dag än förra gången de möttes). Janne Norberg passar nog bra på den här välstammade herren, från detta utgångsläge. Veijo Heisjkanens 7 Lubeck har absolut visat vissa kvalitéer på slutet men inte f-n kommer den väl till spets härifrån? Får nog dödens igen men visade näst senast att den (nästan) klarar av att vinna även därifrån (favoritspelad då mot men nerspeedad av Policy of Truth). Nja, undrar om det inte blir en spik på pangsionären Norberg i det här loppet....

alle 2016-07-14 16:48

Fonda Boko i avdelning 5 känns som en överskattad favorit, många bra och bättre hästar här! Det lär inte bli någon gratisledning heller!

Kan inte janne Norberg vinna här med med nummer 9? känns väl bortglömd!
Nummer 5 Temple om Dreams har haft bakspår länge nu och äntligen fått bra läge! Känns intressant!

Hall of fashion tror jag är överlägsen i avdelning 3, tar spets trots sitt femtespår och sen vinner han enkelt. Spikar även veijo i avd 2, som är omgångens skrik känns det som!

Stankarn 2016-07-14 17:42

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 497748)
Fonda Boko i avdelning 5 känns som en överskattad favorit, många bra och bättre hästar här! Det lär inte bli någon gratisledning heller!

Kan inte janne Norberg vinna här med med nummer 9? känns väl bortglömd!
Nummer 5 Temple om Dreams har haft bakspår länge nu och äntligen fått bra läge! Känns intressant!

Upplagt för en liten stänkare här, kanske? Jag tycker att 8 Pompalo är helt bortglömd. Riktigt bra som tvåa bakom Heavy Sound för några starter sedan, bra även när han vann på Åmål senast, däremellan ett par galopper men Örjan Kihlström i sulkyn borgar väl för bästa möjliga löpning, trots risigt spår. En annan helt bortglömd är 1 Kalashnikov, nerspelad till dubbla pengarna på V75 tidigare i år - nu 2% i ett breddlopp på V64....

Troligast? Jag förespråkar 3 Trovatore, vann senast efter att ha fått en kusk i sulkyn som kör för vinst. Strax över 1.10 i 800 meter på min klocka,

millekung 2016-07-14 17:42

Har aldrig sett Fashion Hall i lopp, men raden imponerar ju inte jättemkt... Kan inte springspåren utmana?

Kajan har ju 2 segrar med hästen på 5 starter, resten galopper.

Per Nilsson är ju en enorm kuskförstärkning på sin uppsittning, hästen har ju inte haft en "bra" (trav)kusk på över ett år, dessutom är den ju bfro nu, och stammen lovar mer än resultaten.

dado 2016-07-14 18:04

kom hem nu, nån som såg värmn. på Veijos häst i avd 2 ? såg den bra ut? nån bra värmn.?

Klanke 2016-07-14 18:12

kör en rak DD idag till lite över 65 ggr fläsket..

DD1. 3 Trovatore - vann lätt på åby senast, nu med stefan söderkvist. Blåser förbi dem!?
DD2. 5 Jula Hardhead - var bra vid lätt spetsseger näst senast, Örjan förstärker, tar spets?
* 50 Spänn...

God tur!


övriga ideer.

Spiken:

1 Order to fly som var fyra i en v75 final senast möter mycket enklare nu och hittar per ut i tid så vinner han detta 9 av 10. Straffspark med en dålig målvakt.

Dragen:

avd2 är lurigt. Passa 12 Mr Magnifique som var rejäl vid sin årsseger och skall inte glömmas bort trots sitt usla läge. Magnus kan soppa rent. 3 Noble Dancer vann från ledningen i maj, gick utvändigt ledaren senast och gjorde det bra.

avd3. 1 Star ml vann lätt från ledningen näst senast, blev diskad senast (glöm) fint läge och måste med på lappen. Drag!

avd4. 3 rafiki fri har spurtat ettrigt vid sina segrar och får sitt eldop här. Varning!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved