![]() |
Vilken tur Björn hade här. Hästen dock bra.
|
FF är sannerligen ingen vinnartyp, hade varit segerlös utan Björn i jollen.
|
Citat:
|
Vilket race. Då kom en favoritvinst, men bör bli 3-400 tkr i alla fall för dom som satte sjuan.
|
Erik vinner piss lätt , om lucka . NÄSTA GÅNG
|
Fattar inte varför dansken inte släppte ner Klasse när han hade chansen att få en rygg att gå i?
|
Citat:
|
Fan clas. Sluta köra. Vilket drömlopp för honom. Men klart han kan inte navigera. Fullkörning o han ska kladda...
|
5000:- på 6 rätt. Alltid något. Men jag kommer gräma mig bra länge att jag inte spikade Flemming i första som jag tänkte gjort från början. Ugh. Lovar ändå mig själv alltid, att inte spika Veijo från bakspår ;( Grattis ni som fick er en peng!!
|
Citat:
Halv mille är mycket pengar det med. Men huga vad dåligt betalt det är i förhållande till svårighetsgraden. Antar att det var kombinationen av Nancy+Anna som var superdraget. |
Citat:
|
Släntrade ner på stan ikväll, följde en dam en bit på vägen hem efteråt.skulle förklara för henne hur det fungerar mellan man o kvinna o står på knä vid ett övergångsställe o beskriver det hela..då kommer ett par i tjugoårsåldern förbi o förstår ingenting:D...men såklart fick dom en utförlig redovisning:lol:...off topic, men hoppas att jag inte blir bannad...
|
Tack Stekel för att du nämnde FF. Spikade den i sista tack vare det. Missade som alkaliska andras i första och klev av i sjätte då jag trodde Seedorf skulle sitta fast loppet ut. Jaja sex femmor gör att det blir lite spelkassa till idag.
Det är ju V75 igen ju �� |