![]() |
Citat:
20ggr på Bruno 12,5ggr på Anna Mix 5ggr på Tooltime Värt att publicera sina bluffodds i Aftonbladet, dags att sluta spela på den sidan... |
Ligger ju ute som vanligt lira för 38 minuter sedan.
|
Citat:
|
Citat:
|
Avd 5 ska man ta alla utom stona iofs många av dem hårt streckade. De kanske är så bra?
|
Undrade också var oddsen tagit vägen men nu är de uppe!
30ggr på Pirate Broline 7ggr på Star Advisor Joli 7ggr/2,5ggr på Othello Face Taget! |
Usch vad Veijo har tankat till helgen. Fastnar hela tiden på hans kusar.
För att sätta fler myror i huvudet på alla SAJ anhängare, så är oddsen talande mellan Fridericus och SAJ. Mantorp 1,70 mot 10ggr senast Halmstad 2 mot 18ggr. Gillar inte Fridericus men Vejos form verkar ju uppåt. Fö. Berghults Leffe följde guldhästarna i mål sist. |
Citat:
|
Citat:
OF 8,5ggr på samma Lirade just dessa två på Betsson tidigare idag. Annars har Betsson generellt sämre odds än Bet365 & Unibet. |
Citat:
Vill du spela fasta odds har du Racebet och Betsson att välja också. Betsson ofta sämst odds, men går alltid hitta något spelvärt. Racebet signa jag för i veckan, har massa olika erbjudande samt säger sig erbjuda de bästa oddsen. Återstår att se hur bra deras odds är i helgen när jag jämför med de fyra andra. |
V75-5
Jag har plats för sex streck. 4 Tooltime är min förstarank. Vilka fler ska jag ta? |
Citat:
Mvh Uffe |
Citat:
|
Hur körde han hästen Avd5?
|
Björnkollen var riktigt matnyttig denna vecka. Björn hade lagt ner mycket tid på sina analyser. :hattenav:
|