![]() |
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Men för helvete Skoglund kan du sluta lipa nu?
|
Har 500 V på Global Respons hos Bet365 till 20ggr från igår kväll, oddset reviderades till 12ggr under em.
Nu kör vi Kevin !! |
Citat:
|
Citat:
|
Blev nog för mycket O´boy med Minttu för Veijo igår kväll, har ju misslyckats i varenda start hittills. ;)
:drunk: |
Ingen favorit har ju vunnit hittills. Helt säker på utdelning för sex rätt då dagens två största plus fjärde största redan har förlorat. Nu hoppas vi på 12:an och sedan på att ögats spik, Bruno di Quattro vinner!
|
BOOOOOOOM !!!!!!
Bra Kevin !!!! |
Jahapp, då var det slut på det roliga.
|
Citat:
|
Tur att favoriten ite vann.
|
VÄRLDSKLASS !!!
Var ute i kurvan och köpte korv !!! spår ??? |
Citat:
|
TT - DD
DD1 nr 11-1-3-4-12 DD2 nr 2 SPIK |
Så himla skönt. Haft den andrarankad hela veckan som jag skrev här tidigare och hade bara tre hästar 3,7 och denna på V75 i ett lopp där många massgarderade. Riktigt skönt att sätta ett vinnarspel också :clap:
|
Citat:
|
Spelvärde hade den som sistarankad i B/C gruppen. Det var lite väl stor underskattning.
|
Nadal Broline kross i nästa!
|
Hoppas ni läste min genomgång i torsdags
"Intressant med Global Respons om det blir körning här. Man ryckte alla skorna senast på den i ett tufft lopp. Ska gå så igen och dessutom första gången med norsk gas. Kusken som kör tycker jag imponerar stort nästan varje gång han får chansen bakom chefens hästar. Att han nu kör en SP häst som tränaren själv brukar köra känns nästan som ett kuskplus trots att det är ett lärlingslopp. " |
Kolgjini fick gunga i starten trots att både far och son heligt bedyrade att det inte skulle hända.
|
Citat:
|
Citat:
|
11
1,3,4 kvar efter reduceringarna nu |
Sjukt att man bara har 4 rätt när man rankat in alla hittills på 6 rader...:p
Jag som dessutom ALDRIG spikar storfavoriter...haha..:whoco5: |
Citat:
|
Citat:
|
Nu får ni ursäkta mig. Kevin gjorde en pissöppning med Global Response och låg sist i andraspår.
Det var hästen, som gjorde loppet och rundade sina tretton motståndare för att han var så jäkla bra. Trots kusken. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Med tanke på att dom varit klockrena i övrigt i sin ranking så tycker jag det luktar illa. Dom skulle aldrig missa en sån här vinnare i vanliga fall när dom dessutom sitter med inside info om dom vill.
|
Där kan vi snacka barfotaeffekt.
|
Wow!!
Mäster Adielsson visar sin kompetens som kusk! Mäktigt!! Och hästen var inte direkt bedrövlig heller...:rolleyes: |
Den där vinsten unnade jag inte Erik dock. Nadal var fan så mkt bättre , repan han gjorde å sen dödens
|
Citat:
|
Hur kan Seedorf bara vara streckad på 6 %. Bra häst och gudomlig körning av Erik - igen!:clap:
|
Erik i sista nu oxå så blir nån jävligt rik.
|